"Wel eerst een vuilniszak op de stoel leggen!"quote:
quote:
En zijn eigen was doen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
"Wel eerst een vuilniszak op de stoel leggen!"
Zal de ramen maar naar beneden doen ook.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Blaadjes het volgende:
hopen dat je moeder een beetje opschiet anders ben je gelijk je haar rond je anus kwijt als je je broekje uittrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Misschien neemt je moeder je hele familie wel meequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ja ieders moeder heeft vaak genoeg zijn of haar reet afgeveegd dus bel liever mijn mutti dan een maat
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
En timur je hoeft me niet te PM-en ik ga dit niet op de radio vertellen
Wut?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:10 schreef rolfson het volgende:
Broek drogen dan die klontjes afschrapen en oproken. Zonde om weg te gooien.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:10 schreef rolfson het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:10 schreef rolfson het volgende:
Op 3FM ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:14 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Worden er op Fok!radio topics besproken![]()
![]()
![]()
whaha. komt die baas kijken wat z'n hond heeft, ziet hij ts in zn onderbroek, schoenen naast 'em en verderop een diarree fontijn stromen, mits hij bergafwaarts heeft gep0eptquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:24 schreef Schpast het volgende:
Dit topic kan dus meteen in het rijtje poephand e.d. Beste topic 2012. Nu nog wachten op pics.
Straks komt er nog een man met een hond langs, dan gaat die hond aan je ruiken en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |