SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
en wat had jijquote:Op zondag 31 mei 2020 02:39 schreef Aoibhin het volgende:
Sky jij stouterd![]()
Ik had best een brave TT willen maken, maar ik dacht dat Koen hem wilde
niks dus, inspiratieloos, anders had ik hem echt wel gepaktquote:
achja, het is gelukkig morgen ook geen speciale christeljke dag ofzodus een keer goddeloos is niet ergquote:Op zondag 31 mei 2020 02:40 schreef Strani het volgende:
Nou ja, dan moet de zondag voor de ochtendmensen maar op een goddeloze manier beginnen!
Niet veel inspiratiequote:
Ach nee dat is ook weer zo inderdaad. Ze overleven het wel!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
achja, het is gelukkig morgen ook geen speciale christeljke dag ofzodus een keer goddeloos is niet erg
Nee ook nietquote:
too slowquote:Op zondag 31 mei 2020 02:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet veel inspiratieMaar had best ter plekke iets kunnen verzinnen om dit te voorkomen!
Waar is Dave als je hem nodig hebt!quote:
quote:
Neequote:Op zondag 31 mei 2020 02:44 schreef Koen66 het volgende:
waarschijnlijk was het iets van SORRY IK HEB GEEN INSPIRATIE geworden
See what you did therequote:
subtiliteit om 2:49?quote:Op zondag 31 mei 2020 02:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Govver dacht dat het subtiel genoeg was
Dat zou ik dan ook nooit doen! Hooguit als eerste postquote:Op zondag 31 mei 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
Sorry in de TT zou helemaal heiligschennis zijn
oh JIJ!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wel, soms, heel soms, laat en met alcohol
Jemig, dan ben je wel een amateur hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 02:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Govver dacht dat het subtiel genoeg was
quote:
Ja ja ik snap hem!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:53 schreef skysherrif het volgende:
(hihi dat is bloempje en is de beste vriend van ???????? )
Ohhh nou breng je me op een ideequote:Op zondag 31 mei 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
Sorry in de TT zou helemaal heiligschennis zijn
quote:
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:19 schreef MMF93 het volgende:
Verder voelt het momenteel alsof er een mierenfamilie zich in mijn neus genesteld heeft en ben ik het wereldrecord niezen aan het verbreken. HOOIKOORTSHEL.
quote:Op zondag 31 mei 2020 09:12 schreef MMF93 het volgende:
Mogguh! Net de nachtbagger bijgelezen, whuut![]()
[ afbeelding ]
Het uiltjes-nieuws van @:ijs_beer maakte het wel wat minder heftig.
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:20 schreef Momo het volgende:
Stel je voor die mensen die dit half 9 morgenochtend gaan terug lezen.
quote:Op zondag 31 mei 2020 09:12 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op zondag 31 mei 2020 09:19 schreef MMF93 het volgende:
Verder voelt het momenteel alsof er een mierenfamilie zich in mijn neus genesteld heeft en ben ik het wereldrecord niezen aan het verbreken. HOOIKOORTSHEL.
Wat hebben kapsels hiermee te maken?quote:Op zondag 31 mei 2020 02:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh nou breng je me op een ideeDe ultimate coupe!
Hij heeft het over een coupe vers mokka ijs!quote:Op zondag 31 mei 2020 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat hebben kapsels hiermee te maken?
Ik lees echt niet bij als er zoveel topics doorheen zijn gegaan hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 09:12 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah natuurlijk!quote:Op zondag 31 mei 2020 11:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft het over een coupe vers mokka ijs!
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik lees echt niet bij als er zoveel topics doorheen zijn gegaan hoor![]()
Wel het uiltjesnieuws van @:ijs_beer gemist nu
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:21 schreef ijs_beer het volgende:
Heb je nog wat meegemaakt ijs_beer. Nou niet echt. Meest boeiende is dat een steenuiltje onze schuur heeft betrokken als woning.![]()
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:11 schreef Greys het volgende:
Hardop gelachen tijdens teruglezen. Ben wel benieuwd naar de dirty dm's die er ongetwijfeld geweest zijn tussen skysherrif en CDP.
Succes!quote:Op zondag 31 mei 2020 11:16 schreef Meke het volgende:
Okee ik denk dat ik toch maar terug ga lezen nu, jullie maken me nieuwsgierig
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:16 schreef Meke het volgende:
Ik ben weer een ontzettende braverikAl sinds april heb ik onbeperkt internet op m'n telefoon; 5GB per dag en daarna kan ik per GB bijkopen. Ik krijg dan een smsje dat ik nog 500MB over heb en kan dan in de app of per sms nog een GB (gratis) erbij doen.
Ik heb dat dus heel braaf steeds gedaan per GB, alleen gister dacht ik; kun je niet gewoon heel vaak achter elkaar appen? Dat kan dus en dan hoef je niet om de 5 minuten bij te klikken als je een groot bestand download![]()
Dat heb ik nu ook en krijg ik ook niet op. Hiervoor had ik 1 gig per maand, dat was meestal al meer dan ik nodig hadquote:Op zondag 31 mei 2020 11:32 schreef Greys het volgende:
5 GB per dág? Ik voel me echt een dinosaurus want ik heb 5 GB per maand geloof ik en dat is nooit op. Hoe dan.
Ik heb thuis geen wifi dus alles wat ik thuis doe (incl tv-kijkenquote:Op zondag 31 mei 2020 11:32 schreef Greys het volgende:
5 GB per dág? Ik voel me echt een dinosaurus want ik heb 5 GB per maand geloof ik en dat is nooit op. Hoe dan.
Ik heb mijn 4G als backup voor als het internet het hier niet goed doet. Als hij overgeschakeld als ik dat niet door heb dan brand ik ook zo door de 5GB heen. Al is voor mij zelfs 10 GB per dagquote:Op zondag 31 mei 2020 11:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen wifi dus alles wat ik thuis doe (incl tv-kijken) gaat van diezelfde bundel af
Mijn zusje had dat een keer, zonder onbeperkt abonnement, dat was een duur grapjequote:Op zondag 31 mei 2020 11:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb mijn 4G als backup voor als het internet het hier niet goed doet. Als hij overgeschakeld als ik dat niet door heb dan brand ik ook zo door de 5GB heen. Al is voor mij zelfs 10 GB per dag
Soms ligt mijn internet er uit en dan game ik via 4g. Gek genoeg kost dat amper date, misschuen 1 gb voor een hele avondquote:Op zondag 31 mei 2020 11:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb mijn 4G als backup voor als het internet het hier niet goed doet. Als hij overgeschakeld als ik dat niet door heb dan brand ik ook zo door de 5GB heen. Al is voor mij zelfs 10 GB per dag
Geen commentaar 😬quote:Op zondag 31 mei 2020 11:11 schreef Greys het volgende:
Hardop gelachen tijdens teruglezen. Ben wel benieuwd naar de dirty dm's die er ongetwijfeld geweest zijn tussen skysherrif en CDP.
Net op tijdquote:
Het was de moeite waard hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 11:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik lees echt niet bij als er zoveel topics doorheen zijn gegaan hoor![]()
Wel het uiltjesnieuws van @:ijs_beer gemist nu
Ik ik sta ook vol verbazingquote:Op zondag 31 mei 2020 12:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja jeetje jij was er echt al vroeg weer😯
Haha ja bijna dezelfde nieuwswaarde tochquote:Op zondag 31 mei 2020 12:28 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Het was de moeite waard hoor. Zowel het uiltjesnieuws van de beer als alle dirty verhalen
.
Ik lees ook geen krant, dus dan is dit wel een leuke vervanger voor tijdens de ochtendkoffie.
Ik moet je teleurstellen. NUL Dm's gehad van @skysherrif maar wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:11 schreef Greys het volgende:
Je kunt ook zelf het initiatief nemen natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. NUL Dm's gehad van @:skysherrif maar wat niet is kan nog komen.
Dit dus.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:32 schreef Greys het volgende:
OH MIJN GOD MIJN DERTIENJARIGE IK IS ECHT SUPERJALOERS NUquote:
Dat zoenen met iemand van Blue, was dat toen ze in Volendam waren? Dat waren toch die lui die meededen aan het ESF of haal ik nou boybands door elkaar? Want op die persdag in Volendam waren ze wel van héél dichtbij te zien ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. NUL Dm's gehad van @:skysherrif maar wat niet is kan nog komen.
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat hebben kapsels hiermee te maken?
Het was laatquote:Op zondag 31 mei 2020 11:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft het over een coupe vers mokka ijs!
Ik had niet gedacht dat iemand deze troep ook echt terug zou lezenquote:Op zondag 31 mei 2020 12:28 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Het was de moeite waard hoor. Zowel het uiltjesnieuws van de beer als alle dirty verhalen
.
Ik lees ook geen krant, dus dan is dit wel een leuke vervanger voor tijdens de ochtendkoffie.
Het enige wat ik nu kan denken is “schuif dat kopje iets verder van de rand af, voor de veiligheid.” /OCDquote:
Dat kan sowieso! Dan gaan ze binnen maar bidden voor je ziel.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En met die kerk nu dicht op zondag kan ik hier ook nog prima in mijn onderbroek zitten.
*wiebelt wat aan de tafel*quote:Op zondag 31 mei 2020 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu kan denken is “schuif dat kopje iets verder van de rand af, voor de veiligheid.” /OCD
Dat is wel een fijne gedachte jaquote:Op zondag 31 mei 2020 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan sowieso! Dan gaan ze binnen maar bidden voor je ziel.
Heb je geen last van de kerkklok? Ik woonde hier een tijd dichtbij een kerk en elke zaterdag was het ellende met bruiloften. Zo'n lawaai.quote:
Nee dat valt gelukkig wel mee! Deze is echt alleen op zondag open voor dienst en dan gaan de bellen wel om 10:00 maar ik slaap daar eigenlijk gewoon doorheen als ik niet moet werkenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je geen last van de kerkklok? Ik woonde hier een tijd dichtbij een kerk en elke zaterdag was het ellende met bruiloften. Zo'n lawaai.
Oh gelukkig! Het kan echt enorm irritant worden, dat je je TV amper kan verstaan door dat voortdurende lawaaiquote:Op zondag 31 mei 2020 13:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee dat valt gelukkig wel mee! Deze is echt alleen op zondag open voor dienst en dan gaan de bellen wel om 10:00 maar ik slaap daar eigenlijk gewoon doorheen als ik niet moet werken
En anders is het maar 2 minuutjes en vind ik het ook niet zo erg.
Het is een erg fijne kerk om met mijn broertje tegen aan te tennissen of te 'muren'
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu kan denken is “schuif dat kopje iets verder van de rand af, voor de veiligheid.” /OCD
TROEP!?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat iemand deze troep ook echt terug zou lezen
Ik woon serieus tussen twee kerken in zo'n beetje. Aan elk uiteinde van de straat is er 1quote:Op zondag 31 mei 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je geen last van de kerkklok? Ik woonde hier een tijd dichtbij een kerk en elke zaterdag was het ellende met bruiloften. Zo'n lawaai.
Verhuizen Jobi! Vandaag nog!!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik woon serieus tussen twee kerken in zo'n beetje. Aan elk uiteinde van de straat is er 1
Jawéééélquote:
Aan de overkant van het spoor is ook nog een moskee trouwens, bedenk ik me nuquote:
Neem je er iets tegen?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef skysherrif het volgende:
zin om mijn hooikoorts in elkaar te slaan
Kan de knokploeg nog helpen?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef skysherrif het volgende:
Je leeft in een religieuze helquote:Op zondag 31 mei 2020 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de overkant van het spoor is ook nog een moskee trouwens, bedenk ik me nu![]()
En voor wie zich afvraagt waarom er twee kerken zo dicht bij elkaar staan; de een is katholiek en de ander protestants
En ook nog eens tussen drie basisscholen inquote:
hahahahaquote:Op zondag 31 mei 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Neem je er iets tegen?
(De hooikoorts, niet de agressie)
Dat is nóg ergerquote:Op zondag 31 mei 2020 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ook nog eens tussen drie basisscholen in
Dat kan ik je vanaf hier niet vertellenquote:Op zondag 31 mei 2020 14:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hahahaha
Denk dat ik dinsdag in rotterdam wel ff pilletjes ga halen maar heb ze nu niet. Of hebben ze die ook gewoon in de albert heijn?
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ook nog eens tussen drie basisscholen in
Hoor je die moskee eigenlijk?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de overkant van het spoor is ook nog een moskee trouwens, bedenk ik me nu![]()
En voor wie zich afvraagt waarom er twee kerken zo dicht bij elkaar staan; de een is katholiek en de ander protestants
Ja, we krijgen die kloothommelhufter wel!quote:
Jaquote:
Dat lijkt me echt erg, dat gejammer er ook nog eens bij (ik ben consequent want kerkklokken vind ik dus ook ergquote:Op zondag 31 mei 2020 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoor je die moskee eigenlijk?
In Rotterdam woon ik ook 300 meter van een moskee die ook versterkte geluidsomroep mag doen maar heb hem echt nog nooit gehoord.
En krijgen ze die tonnen ook?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEn dan durven ze nog tónnen te vragen voor de huizen hier!
Juah helemaal eens hoor! Hoef van beide dat onnodige getetter niet. Mensen weten toch onderhand wel hoelaat je open gaatquote:Op zondag 31 mei 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt erg, dat gejammer er ook nog eens bij (ik ben consequent want kerkklokken vind ik dus ook erg)
Nee die moskee hoor ik eigenlijk nooit! En sowieso zit er nog een spoorlijn tussen.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoor je die moskee eigenlijk?
In Rotterdam woon ik ook 300 meter van een moskee die ook versterkte geluidsomroep mag doen maar heb hem echt nog nooit gehoord.
Wowquote:Op zondag 31 mei 2020 14:09 schreef skysherrif het volgende:
In dit dorpje van 3000 mensen staan 6 kerken
Dat zou je denken ja! Of wanneer je moet bidden.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Juah helemaal eens hoor! Hoef van beide dat onnodige getetter niet. Mensen weten toch onderhand wel hoelaat je open gaat
Mooie oude kerken mogen ze van mij natuurlijk laten staan maar al die nieuwerwetse gedrochten verlies je inderdaad niks mee, als dat wordt omgetoverd in iets anders.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow![]()
In mijn wijk stonden er ooit 3, maar 1 is jaren geleden gesloopt om plaats te maken voor een woonerf. En alledrie ook echt op nog geen 100m afstand van elkaar
Daarvoor moet ik nader onderzoek doenquote:
Tja wat is oud? Ik woon in een jaren '30 wijk dus nieuwbouw was het niet, meer een soort groot bakstenen huis met een toren.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooie oude kerken mogen ze van mij natuurlijk laten staan maar al die nieuwerwetse gedrochten verlies je inderdaad niks mee, als dat wordt omgetoverd in iets anders.
Nou oud bedoel ik dat het echt historische waarde heeft, qua architectuur. Wat jij beschrijft had dat dan waarschijnlijk nietquote:Op zondag 31 mei 2020 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja wat is oud? Ik woon in een jaren '30 wijk dus nieuwbouw was het niet, meer een soort groot bakstenen huis met een toren.
Ah op die manier!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou oud bedoel ik dat het echt historische waarde heeft, qua architectuur. Wat jij beschrijft had dat dan waarschijnlijk niet
Die zijn mooi inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2020 14:17 schreef skysherrif het volgende:
we hebben hier wel echt een paar mooie kerken vind ik zoals
[ afbeelding ]
staat ook naast een kasteeltje in het dorp
[ afbeelding ]
Ook terug gelezenquote:
Oeh, ja zou zonde zijn als ze die tegen de vlakte zouden gooien!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:17 schreef skysherrif het volgende:
we hebben hier wel echt een paar mooie kerken vind ik zoals
[ afbeelding ]
staat ook naast een kasteeltje in het dorp
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ook terug gelezen![]()
En ik maar braaf het achterhuis van Anne Frank lezen
Oef wat een contrastquote:Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ook terug gelezen![]()
Je dacht kom, we zitten toch in lockdownsfeer?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ook terug gelezen![]()
Iemand moet een beetje in de gaten houden hoe het jullie vergaat hier 's nachts hequote:Op zondag 31 mei 2020 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat iemand deze troep ook echt terug zou lezen
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je dacht kom, we zitten toch in lockdownsfeer?
Ik heb nog geprobeerd de boel een beetje netjes te houden!!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:22 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Iemand moet een beetje in de gaten houden hoe het jullie vergaat hier 's nachts he!
Pak je die van mij ook gelijk mee dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd de boel een beetje netjes te houden!!
"Geprobeerd" ja, heel goed Straanquote:Op zondag 31 mei 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd de boel een beetje netjes te houden!!
Sowiesoquote:Op zondag 31 mei 2020 14:24 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Pak je die van mij ook gelijk mee dan?
Het is echt heftig vandaag he
Eigenlijk welquote:Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Fijn plekje hoor! Geen studie-praktijken vandaag?
Have fun!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga aan de wandel![]()
Gedraag jullie wel even in mijn afwezigheid!
Ja zoiets, ik had van de week De jodenverraadsters op podcast geluisterd. Indrukwekkend verhaal.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je dacht kom, we zitten toch in lockdownsfeer?
het begin van deze filmquote:Op zondag 31 mei 2020 14:45 schreef Momo het volgende:
Goedemiddag
De astronauten komen over 11 minuten ongeveer aan het ISS
Wat zou er gebeuren als zo'n touchscreen het ineens niet meer doet?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:45 schreef Momo het volgende:
Goedemiddag
De astronauten komen over 11 minuten ongeveer aan het ISS
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als zo'n touchscreen het ineens niet meer doet?
Ze werden ook gewoon livestreamed op youtube met nog 100.000 kijkers minimaal constantquote:Op zondag 31 mei 2020 15:07 schreef Em31 het volgende:
Ik moest wel lachen toen ik las dat die twee mannen ook gingen slapen. Man ik zou nooit weer kunnen slapen als ik in zo'n ding de ruimte in zou worden geschoten
Mooi hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 14:34 schreef Meke het volgende:
Oh bij mijn ouders in het dorp staan ook mooie kastelen en kerken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo vrolijk maar wel heel interessant!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:40 schreef ato het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik had van de week De jodenverraadsters op podcast geluisterd. Indrukwekkend verhaal.
Ik ben in een 2eWO mood deze week (lekker vrolijk he)
Dan nemen ze de volgende keer een Android denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als zo'n touchscreen het ineens niet meer doet?
Waarschijnlijk van die schijn maatregelen?quote:Op zondag 31 mei 2020 15:22 schreef skysherrif het volgende:
Mijn zeeuwse baas als hij wil duidelijk maken dat er maatregelen tegen corona zijn genomen:
[ afbeelding ]
Nouja gewoon alle maatregelen die door de gemeente zijn voorgeschreven. Wel gewoon naar dezelfde wc, al mogen mensen die buiten zitten niet via binnen naar de wc, maar is er nog een ingang achterin waar ze dan door kunnen. En ze dienen het te desinfecteren na elk bezoek.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van die schijn maatregelen?We zitten 1,5 m van elkaar af, maar gaan wel naar dezelfde WC
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan nemen ze de volgende keer een Android denk ik.
Ja ik stel een serieuze vraagquote:Op zondag 31 mei 2020 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Te slecht? Het is wel weekend hè, dan mag het niveau wat lager.
Daar moeten we wel rekening mee houden, dat ze vanuit de ruimte ook zo ver op ons in kunnen zoomenquote:Op zondag 31 mei 2020 15:33 schreef Em31 het volgende:
Wel een goede camera gebruiken ze trouwens, kan toch erg ver inzoomen.
Is nog aardig gelukt ookquote:
Huuuuuquote:Op zondag 31 mei 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moeten we wel rekening mee houden, dat ze vanuit de ruimte ook zo ver op ons in kunnen zoomen
Leuk! Ik stel me nu ook echt voor hoe een klein Meke'tje hier vroeger tussen zou staanquote:Op zondag 31 mei 2020 14:36 schreef Meke het volgende:
Enn heel toepasselijk vandaag (alhoewel het niet doorgaat natuurlijk) leuke oude tradities
De pinksterbruidjes. Meisjes tussen de 6 en 8 (denk ik), die dan door het dorp zingen en dansen en uiteindelijk op het grote plein samenkomen
Ieder groepje had een 'Rosa' en dat was ZO TOF om aan mee te doen vroeger
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moeten we wel rekening mee houden, dat ze vanuit de ruimte ook zo ver op ons in kunnen zoomen
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan nemen ze de volgende keer een Android denk ik.
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:36 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ik vond dat het leukste aan André Kuipers in de ruimte, elke keer zijn Flickr account checken
Ja was echt zo leukquote:Op zondag 31 mei 2020 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk! Ik stel me nu ook echt voor hoe een klein Meke'tje hier vroeger tussen zou staan
Dit gaat in het Aoibhin archiefquote:Op zondag 31 mei 2020 15:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was echt zo leuk![]()
Bij mijn ouders liggen wel ergens foto's, wie weet houden jullie die nog tegoed voor volgend jaar
Oehquote:Op zondag 31 mei 2020 15:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal mooie foto's van de wereld!
https://www.flickr.com/ph(...)th/72157629844200327
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 31 mei 2020 15:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal mooie foto's van de wereld!
https://www.flickr.com/ph(...)th/72157629844200327
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wubbo Ockelsquote:Op zondag 31 mei 2020 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
MooiInclusief noorderlicht zelfs!
Sowieso kan dat zo'n impact hebben, een astronaut of kosmonaut uit je eigen land. In de jaren 80 was Wubbo Ockels ook echt een held, ook op TV (Kijk-TV).
En ja ik ben oud genoeg om me dat te herinneren
Neequote:Op zondag 31 mei 2020 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zoenen met iemand van Blue, was dat toen ze in Volendam waren? Dat waren toch die lui die meededen aan het ESF of haal ik nou boybands door elkaar? Want op die persdag in Volendam waren ze wel van héél dichtbij te zien ja.
Wow wat gaafquote:Op zondag 31 mei 2020 15:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wubbo Ockels
We hebben in Almelo zelfs een heus bankje te danken aan hem
[ afbeelding ]
Staat tegenover de ijscozaak waar het afgelopen woensdag ook over ging!
Wubbo is altijd een held gebleven tochquote:Op zondag 31 mei 2020 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso kan dat zo'n impact hebben, een astronaut of kosmonaut uit je eigen land. In de jaren 80 was Wubbo Ockels ook echt een held, ook op TV (Kijk-TV).
Ja en ik klikte nu op Europa, maar die andere mapjes bekijken is ook de moeite waardquote:Op zondag 31 mei 2020 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is zeker een held gebleven! Maar toen met Kijk-TV was hij ook voor kinderen echt heel erg zichtbaar, een inspiratiequote:Op zondag 31 mei 2020 15:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wubbo is altijd een held gebleven toch![]()
Ondanks dat hij later met die Superbus nogal duidelijk aan een dood paard aan een touw bleef trekken.
Strak na het werk maar eens even kijken danquote:Op zondag 31 mei 2020 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en ik klikte nu op Europa, maar die andere mapjes bekijken is ook de moeite waard
Gewoon een schaalmodel en een afwasteiltje, ditquote:Op zondag 31 mei 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Trap er niet in jongens, het is een valstrik!
Ach, vrije dagen zijn ook nodig hequote:Op zondag 31 mei 2020 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Maar ik weet niet of ik me daar nog vandaag toe ga zetten
Is het een spss tentamen of spss aan het gebruiken voor je scriptie/ ander onderzoekquote:Op zondag 31 mei 2020 17:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ach, vrije dagen zijn ook nodig he!
Ik heb nog best wat kunnen doen vandaag. Heb er wel drie keer zo lang over gedaan als gepland omdat ik vastliep met SPSS, maar ik denk dat ik er uit gekomen ben
en die zijn sowieso nodig jaquote:Op zondag 31 mei 2020 17:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb nog best wat kunnen doen vandaag. Heb er wel drie keer zo lang over gedaan als gepland omdat ik vastliep met SPSS, maar ik denk dat ik er uit gekomen ben
twitter:ADshownieuws twitterde op zondag 31-05-2020 om 17:11:31Django Wagner scoort nummer 1-hit met hardstyle-lied over horeca-opening https://t.co/1I9Th3w7uK https://t.co/AK6dfEjahi reageer retweet
Ik was net bezig met de voorbereidingen voor m'n remigratie maar nou denk ik niet meer dat ik dat doequote:Op zondag 31 mei 2020 17:17 schreef Em31 het volgende:
Nederland, wat een land
twitter:ADshownieuws twitterde op zondag 31-05-2020 om 17:11:31Django Wagner scoort nummer 1-hit met hardstyle-lied over horeca-opening https://t.co/1I9Th3w7uK https://t.co/AK6dfEjahi reageer retweet
SPSS is niet zo moeilijk. Alleen klapte dat programma als ik een grafiek wou bekijken.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
ESF Lied NL 2022quote:Op zondag 31 mei 2020 17:17 schreef Em31 het volgende:
Nederland, wat een land
Hij ken egt heel goed zinge en alles dat die zing kom recht uit ze hard.quote:
Mooi hoorquote:
Sturen we eindelijk een DJ erheen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij ken egt heel goed zinge en alles dat die zing kom recht uit ze hard.
Woont @Em31 naast jou toevallig? Die zit helemaal los te gaan op Django Wagner.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Jezus Christus, bij de buren vonden ze het blijkbaar een goed idee om complete rukmuziek keihard aan te zetten
Het is godzijdank (nog) geen Django Wagner!quote:Op zondag 31 mei 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Woont @:Em31 naast jou toevallig? Die zit helemaal los te gaan op Django Wagner.
Welke muziek is het?quote:Op zondag 31 mei 2020 17:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is godzijdank (nog) geen Django Wagner!
quote:Op zondag 31 mei 2020 17:17 schreef Em31 het volgende:
Nederland, wat een land
DIe is ook mooiquote:
Helene Fischer is niet ergquote:Op zondag 31 mei 2020 17:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, nu is het Helene Fischer, zo te horen.
Dat is dus nog steeds ruk.
Dat gaat wel wat verder dan rukmuziek jaquote:Op zondag 31 mei 2020 17:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is godzijdank (nog) geen Django Wagner!
Voor m'n scriptie inderdaad! Ben met m'n resultaten bezigquote:Op zondag 31 mei 2020 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het een spss tentamen of spss aan het gebruiken voor je scriptie/ ander onderzoek
SPSS is inderdaad niet zo moeilijk, een scriptie schrijven wanneer je aan geen een assumptie voldoet welquote:Op zondag 31 mei 2020 17:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
SPSS is niet zo moeilijk. Alleen klapte dat programma als ik een grafiek wou bekijken.
Dan kom je toch wel in Brabant wonen hequote:Op zondag 31 mei 2020 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was net bezig met de voorbereidingen voor m'n remigratie maar nou denk ik niet meer dat ik dat doe
Dan kloppen je assumpties niet met de verkregen data.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:04 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Voor m'n scriptie inderdaad! Ben met m'n resultaten bezig.
[..]
SPSS is inderdaad niet zo moeilijk, een scriptie schrijven wanneer je aan geen een assumptie voldoet wel. Maar daar kom ik uiteindelijk ook wel aan uit, het duurt alleen wat langer dan wanneer je gewoon in één keer aan al je assumpties voldoet
.
Fryslan Boppe natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2020 18:07 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dan kom je toch wel in Brabant wonen he?
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:07 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dan kom je toch wel in Brabant wonen he?
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja op zich de Veluwe want ik ben nogal bang voor Brabanders
Maar ik durf wel regelmatig op bezoek te komen hoor
Friesland als middenweg van Brabant en de Veluwequote:
Goh, en ze heeft nog wel een nummer over een achtbaanquote:Op zondag 31 mei 2020 17:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, nu is het Helene Fischer, zo te horen.
Dat is dus nog steeds ruk.
Nee, de Veluwe als middenweg van Brabant en Frieslandquote:Op zondag 31 mei 2020 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Friesland als middenweg van Brabant en de Veluwe
@MMF93 ik zou eerder zelf verhuizen als ik jou was!quote:Wagner woont sinds 1981 in het Brabantse dorp Nuenen.
Ah zoooooooquote:Op zondag 31 mei 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, de Veluwe als middenweg van Brabant en Friesland
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
Wie er trouwens ook in Brabant woont:
[..]
@:MMF93 ik zou eerder zelf verhuizen als ik jou was!
Wat valt er veel op zijn plek nu!quote:
Living on the edge op de Veluwe.quote:
quote:Zo'n twintig winkels in Elburg in Gelderland zijn vandaag tegen de regels in toch open. Een meerderheid van de gemeenteraad wilde de winkels op Eerste Pinksterdag dichthouden, maar de winkeliers zijn bang dat ze het zonder de koopzondag niet redden.
Elburg is een oud vestingstadje op de Veluwe. Het is een toeristische trekpleister. Een groot deel van de inwoners is gelovig. In de gemeenteraad hebben ChristenUnie, Algemeen Belang en SGP samen met het CDA een meerderheid.
Heb nu al zin in de real life soap!quote:Op zondag 31 mei 2020 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zal me een hoop onenigheid geven daar!
Oei, mijn schoonfamilie woont hier.quote:
Nee helaas, hij overleeft het nietquote:Op zondag 31 mei 2020 18:25 schreef Meke het volgende:
Ik kijk Harry Potter en hij is NU in de Geheime Kamer, zo benieuwd of alles wel goed gaat komen
quote:
Ik vrees het nietquote:Op zondag 31 mei 2020 18:25 schreef Meke het volgende:
Ik kijk Harry Potter en hij is NU in de Geheime Kamer, zo benieuwd of alles wel goed gaat komen
Ja echt zielig voor de herinnering van Martenquote:
Jullie zitten me potverdikke toch niet voor het lapje te houden?quote:Op zondag 31 mei 2020 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vrees het niet![]()
Oh nee, sorry voor de spoiler
Nee, het gaat nog 5 delen verderquote:Op zondag 31 mei 2020 18:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Jullie zitten me potverdikke toch niet voor het lapje te houden?Ze zijn uit de GK ontsnapt, maar twijfel nu of dit wel het einde is
Ah oké nou dan weet ik niet of ik wel verder ga hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, het gaat nog 5 delen verderEn loopt heel slecht af
Meh nee heb er ook niet veel mee. Zo onrealistisch allemaal. Ze zouden ook normaal kunnen doenquote:Op zondag 31 mei 2020 18:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah oké nou dan weet ik niet of ik wel verder ga hoorNiet echt mijn ding denk ik
Ja, de hele dataset die we gekregen hebben is nogal een rommeltje helaas. Voor m'n bachelor scriptie had ik toch prettigere data om mee te werken. Maar aan de andere kant leer ik hier ook wel meer van dan wanneer alles makkelijk lukt, zo kijk ik er maar naarquote:Op zondag 31 mei 2020 18:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan kloppen je assumpties niet met de verkregen data.
Heb ik ook wel eens gehad tijdens vele statistische onderzoeken tijdens mijn studie.
Ja dom gedoe, abracadabra en alles is opgelostquote:Op zondag 31 mei 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meh nee heb er ook niet veel mee. Zo onrealistisch allemaal. Ze zouden ook normaal kunnen doen
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dom gedoe, abracadabra en alles is opgelost
Over ''Nederland wat een land'' betreft:quote:Op zondag 31 mei 2020 17:17 schreef Em31 het volgende:
Nederland, wat een land
Bang voor Brabanders, och arm kulleke tochquote:Op zondag 31 mei 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja op zich de Veluwe want ik ben nogal bang voor Brabanders
Maar ik durf wel regelmatig op bezoek te komen hoor
Gelukkig is dat vér van mij vandaan. Het echte brabant is West-Brabant hequote:Op zondag 31 mei 2020 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
Wie er trouwens ook in Brabant woont:
[..]
@:MMF93 ik zou eerder zelf verhuizen als ik jou was!
Nu heb ik ook weer zin in een HP marathonquote:Op zondag 31 mei 2020 18:25 schreef Meke het volgende:
Ja en carnaval en zo en ze praten zo andersquote:Op zondag 31 mei 2020 18:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Bang voor Brabanders, och arm kulleke toch. Maar gelukkig ben je niet bang voor mij dan
!
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het had zo makkelijk kunnen zijn, heb je geen 7 boeken en 8 films voor nodig.
Precies ja, waarom toveren ze Voldemort niet gewoon dood ofzoquote:Op zondag 31 mei 2020 18:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dom gedoe, abracadabra en alles is opgelost
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Over ''Nederland wat een land'' betreft:
Ik zag vanmorgen bij de herhaling van Hart van Nederland dat een aardappelboer gratis z'n FRIETaardappelen weg gaf. Op z'n Hollands kwam iedereen daar op af natuurlijk, want gratis, dus dikke file van een uur. Stond er dus zelfs iemand tussen die zei dat hij niet eens aardappels lust![]()
.
Wie is er nou bang voor jou!quote:Op zondag 31 mei 2020 18:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Bang voor Brabanders, och arm kulleke toch. Maar gelukkig ben je niet bang voor mij dan
!
Ah, gelukkig maar voor je!quote:Op zondag 31 mei 2020 18:48 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat vér van mij vandaan. Het echte brabant is West-Brabant he.
Jaaaaaaaquote:Op zondag 31 mei 2020 18:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Nu heb ik ook weer zin in een HP marathon![]()
!!
Heel goed dat ze in Elburg op zondag open gaan. In Harderwijk werd er ook twee keer met een koopzondag getest en daarna is die koopzondag ook gebleven. Wie weet gaat Elburg nu ook overstagquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het had zo makkelijk kunnen zijn, heb je geen 7 boeken en 8 films voor nodig.
Ja ik doe nu steeds een hoofdstuk van het luisterboek en dan twee podcasts (die samen dubbel zo lang duren als het hoofdstuk meestalquote:Op zondag 31 mei 2020 18:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Nu heb ik ook weer zin in een HP marathon![]()
!!
West Brabant = Best Brabantquote:Op zondag 31 mei 2020 18:48 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat vér van mij vandaan. Het echte brabant is West-Brabant he.
Welke podcasts zijn dat?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik doe nu steeds een hoofdstuk van het luisterboek en dan twee podcasts (die samen dubbel zo lang duren als het hoofdstuk meestal) die het nabespreken. En nu ben ik klaar met boek 2, dus kijk ik de film en kan ik straks de nabespreking luisteren
![]()
Ja denk het wel, maar niet ergquote:Op zondag 31 mei 2020 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke podcasts zijn dat?
Sorry als je het al een keer gemeld had
Jaaaa opgeslagen!quote:Op zondag 31 mei 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar niet erg![]()
Harry Potter and the sacred text en the real weird sisters
Waaauw dan ben je wel volledig ja! Wat bespreken ze allemaal in die podcasts dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik doe nu steeds een hoofdstuk van het luisterboek en dan twee podcasts (die samen dubbel zo lang duren als het hoofdstuk meestal) die het nabespreken. En nu ben ik klaar met boek 2, dus kijk ik de film en kan ik straks de nabespreking luisteren
![]()
Die is geweldigquote:Op zondag 31 mei 2020 19:58 schreef MMF93 het volgende:
Als het over HP gaat, mag deze niet ontbreken natuurlijk. Kwam m'n broer gisteren weer mee aanzetten.
Hahahaquote:Op zondag 31 mei 2020 18:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Over ''Nederland wat een land'' betreft:
Ik zag vanmorgen bij de herhaling van Hart van Nederland dat een aardappelboer gratis z'n FRIETaardappelen weg gaf. Op z'n Hollands kwam iedereen daar op af natuurlijk, want gratis, dus dikke file van een uur. Stond er dus zelfs iemand tussen die zei dat hij niet eens aardappels lust![]()
.
quote:Op zondag 31 mei 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Woont @:Em31 naast jou toevallig? Die zit helemaal los te gaan op Django Wagner.
Er was er laatst een online via Upbeatles! Was heel leuk! Misschien doen ze nog wel een keer zoietsquote:Op zondag 31 mei 2020 20:01 schreef skysherrif het volgende:
moeten nog steeds een harrypotter pubquiz doen
Jaaa leukquote:Op zondag 31 mei 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa opgeslagen!![]()
![]()
Ik kijk zelf vooral veel HP Youtube video's en volg kanalen enzo.
The real weird sisters ontleed gewoon het hele hoofdstuk en praat gezellig naquote:Op zondag 31 mei 2020 19:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Waaauw dan ben je wel volledig ja! Wat bespreken ze allemaal in die podcasts dan?
Is dit de 1e keer eigenlijk dan dat je ze leest en kijkt, nee toch?
BLIJFT GOUDquote:Op zondag 31 mei 2020 19:58 schreef MMF93 het volgende:
Als het over HP gaat, mag deze niet ontbreken natuurlijk. Kwam m'n broer gisteren weer mee aanzetten.
Dat heb ik dus nog nooit gezienquote:Op zondag 31 mei 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is geweldig![]()
A Very Potter Musical is ook zo leuk!
Z'n ogen zijn groen als een pad op sterk waterquote:Op zondag 31 mei 2020 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
Met een scavenger hunt van de Hogwarts Society waar ik bij zat tijdens mijn studie hebben we nog een keer de Puppet Pals na moeten doenVolgens mij was ik Dumbledore toen. Tijdens diezelfde scavenger hunt heb ik ook nog het Valentijnsgedicht van Ginny moeten rappen
Ik heb net hun podcast over Boek 1 Hoofdstuk 1 geluisterd. Zeker interessant!quote:Op zondag 31 mei 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
HPATST behandelt Harry Potter alsof het een heilig boek is. Ze doen een soort bijbelclubjeJe hebt allerlei literaire tradities om teksten te lezen, en die passen ze dan toe op Harry Potter, is echt superinteressant!
Zeker eens aan beginnen, is echt heeeeeel leuk!quote:
Jaquote:Op zondag 31 mei 2020 20:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Z'n ogen zijn groen als een pad op sterk water
Leuk hèquote:Op zondag 31 mei 2020 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb net hun podcast over Boek 1 Hoofdstuk 1 geluisterd. Zeker interessant!
Wauw dat zou echt heel gaaf zijnquote:Op zondag 31 mei 2020 20:14 schreef Em31 het volgende:
Het was nog wat vaag, maar Maurits Hendriks vertelde net bij Studio Sport dat een bedrijf in Nederland iets uitgevonden heeft met licht en het doden van het virus. Wat dan in de toekomst misschien gebruikt kan worden in sporthallen of ruimtes zoals Ahoy. Was het bedrijf dat dat deel van Philips overgenomen heeft. Het was nog super vaag en hoe het precies werkt wist hij ook niet, maar wilde ik toch even delen, want als ze nu in mei al met zoiets bezig zijn geeft dat toch weer een beetje vertrouwen voor volgend jaar.![]()
ahh echt leukquote:Op zondag 31 mei 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Iemand anders van mijn groep is er toen nog bij gaan beatboxenHet resultaat was best grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |