SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
en wat had jijquote:Op zondag 31 mei 2020 02:39 schreef Aoibhin het volgende:
Sky jij stouterd![]()
Ik had best een brave TT willen maken, maar ik dacht dat Koen hem wilde
niks dus, inspiratieloos, anders had ik hem echt wel gepaktquote:
achja, het is gelukkig morgen ook geen speciale christeljke dag ofzodus een keer goddeloos is niet ergquote:Op zondag 31 mei 2020 02:40 schreef Strani het volgende:
Nou ja, dan moet de zondag voor de ochtendmensen maar op een goddeloze manier beginnen!
Niet veel inspiratiequote:
Ach nee dat is ook weer zo inderdaad. Ze overleven het wel!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
achja, het is gelukkig morgen ook geen speciale christeljke dag ofzodus een keer goddeloos is niet erg
Nee ook nietquote:
too slowquote:Op zondag 31 mei 2020 02:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet veel inspiratieMaar had best ter plekke iets kunnen verzinnen om dit te voorkomen!
Waar is Dave als je hem nodig hebt!quote:
quote:
Neequote:Op zondag 31 mei 2020 02:44 schreef Koen66 het volgende:
waarschijnlijk was het iets van SORRY IK HEB GEEN INSPIRATIE geworden
See what you did therequote:
subtiliteit om 2:49?quote:Op zondag 31 mei 2020 02:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Govver dacht dat het subtiel genoeg was
Dat zou ik dan ook nooit doen! Hooguit als eerste postquote:Op zondag 31 mei 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
Sorry in de TT zou helemaal heiligschennis zijn
oh JIJ!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wel, soms, heel soms, laat en met alcohol
Jemig, dan ben je wel een amateur hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 02:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Govver dacht dat het subtiel genoeg was
quote:
Ja ja ik snap hem!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:53 schreef skysherrif het volgende:
(hihi dat is bloempje en is de beste vriend van ???????? )
Ohhh nou breng je me op een ideequote:Op zondag 31 mei 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
Sorry in de TT zou helemaal heiligschennis zijn
quote:
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:19 schreef MMF93 het volgende:
Verder voelt het momenteel alsof er een mierenfamilie zich in mijn neus genesteld heeft en ben ik het wereldrecord niezen aan het verbreken. HOOIKOORTSHEL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |