Dat zou je denken ja! Of wanneer je moet bidden.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Juah helemaal eens hoor! Hoef van beide dat onnodige getetter niet. Mensen weten toch onderhand wel hoelaat je open gaat
Mooie oude kerken mogen ze van mij natuurlijk laten staan maar al die nieuwerwetse gedrochten verlies je inderdaad niks mee, als dat wordt omgetoverd in iets anders.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow![]()
In mijn wijk stonden er ooit 3, maar 1 is jaren geleden gesloopt om plaats te maken voor een woonerf. En alledrie ook echt op nog geen 100m afstand van elkaar
Daarvoor moet ik nader onderzoek doenquote:
Tja wat is oud? Ik woon in een jaren '30 wijk dus nieuwbouw was het niet, meer een soort groot bakstenen huis met een toren.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooie oude kerken mogen ze van mij natuurlijk laten staan maar al die nieuwerwetse gedrochten verlies je inderdaad niks mee, als dat wordt omgetoverd in iets anders.
Nou oud bedoel ik dat het echt historische waarde heeft, qua architectuur. Wat jij beschrijft had dat dan waarschijnlijk nietquote:Op zondag 31 mei 2020 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja wat is oud? Ik woon in een jaren '30 wijk dus nieuwbouw was het niet, meer een soort groot bakstenen huis met een toren.
Ah op die manier!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou oud bedoel ik dat het echt historische waarde heeft, qua architectuur. Wat jij beschrijft had dat dan waarschijnlijk niet
Die zijn mooi inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2020 14:17 schreef skysherrif het volgende:
we hebben hier wel echt een paar mooie kerken vind ik zoals
[ afbeelding ]
staat ook naast een kasteeltje in het dorp
[ afbeelding ]
Ook terug gelezenquote:
Oeh, ja zou zonde zijn als ze die tegen de vlakte zouden gooien!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:17 schreef skysherrif het volgende:
we hebben hier wel echt een paar mooie kerken vind ik zoals
[ afbeelding ]
staat ook naast een kasteeltje in het dorp
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ook terug gelezen![]()
En ik maar braaf het achterhuis van Anne Frank lezen
Oef wat een contrastquote:Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ook terug gelezen![]()
Je dacht kom, we zitten toch in lockdownsfeer?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ook terug gelezen![]()
Iemand moet een beetje in de gaten houden hoe het jullie vergaat hier 's nachts hequote:Op zondag 31 mei 2020 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat iemand deze troep ook echt terug zou lezen
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je dacht kom, we zitten toch in lockdownsfeer?
Ik heb nog geprobeerd de boel een beetje netjes te houden!!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:22 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Iemand moet een beetje in de gaten houden hoe het jullie vergaat hier 's nachts he!
Pak je die van mij ook gelijk mee dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef skysherrif het volgende:
zin om mijn hooikoorts in elkaar te slaan
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd de boel een beetje netjes te houden!!
"Geprobeerd" ja, heel goed Straanquote:Op zondag 31 mei 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd de boel een beetje netjes te houden!!
Sowiesoquote:Op zondag 31 mei 2020 14:24 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Pak je die van mij ook gelijk mee dan?
Het is echt heftig vandaag he
Eigenlijk welquote:Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Fijn plekje hoor! Geen studie-praktijken vandaag?
Have fun!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga aan de wandel![]()
Gedraag jullie wel even in mijn afwezigheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |