Ja zoiets, ik had van de week De jodenverraadsters op podcast geluisterd. Indrukwekkend verhaal.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je dacht kom, we zitten toch in lockdownsfeer?
het begin van deze filmquote:Op zondag 31 mei 2020 14:45 schreef Momo het volgende:
Goedemiddag
De astronauten komen over 11 minuten ongeveer aan het ISS
Wat zou er gebeuren als zo'n touchscreen het ineens niet meer doet?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:45 schreef Momo het volgende:
Goedemiddag
De astronauten komen over 11 minuten ongeveer aan het ISS
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als zo'n touchscreen het ineens niet meer doet?
Ze werden ook gewoon livestreamed op youtube met nog 100.000 kijkers minimaal constantquote:Op zondag 31 mei 2020 15:07 schreef Em31 het volgende:
Ik moest wel lachen toen ik las dat die twee mannen ook gingen slapen. Man ik zou nooit weer kunnen slapen als ik in zo'n ding de ruimte in zou worden geschoten
Mooi hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 14:34 schreef Meke het volgende:
Oh bij mijn ouders in het dorp staan ook mooie kastelen en kerken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo vrolijk maar wel heel interessant!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:40 schreef ato het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik had van de week De jodenverraadsters op podcast geluisterd. Indrukwekkend verhaal.
Ik ben in een 2eWO mood deze week (lekker vrolijk he)
Dan nemen ze de volgende keer een Android denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als zo'n touchscreen het ineens niet meer doet?
Waarschijnlijk van die schijn maatregelen?quote:Op zondag 31 mei 2020 15:22 schreef skysherrif het volgende:
Mijn zeeuwse baas als hij wil duidelijk maken dat er maatregelen tegen corona zijn genomen:
[ afbeelding ]
Nouja gewoon alle maatregelen die door de gemeente zijn voorgeschreven. Wel gewoon naar dezelfde wc, al mogen mensen die buiten zitten niet via binnen naar de wc, maar is er nog een ingang achterin waar ze dan door kunnen. En ze dienen het te desinfecteren na elk bezoek.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van die schijn maatregelen?We zitten 1,5 m van elkaar af, maar gaan wel naar dezelfde WC
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan nemen ze de volgende keer een Android denk ik.
Ja ik stel een serieuze vraagquote:Op zondag 31 mei 2020 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Te slecht? Het is wel weekend hè, dan mag het niveau wat lager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |