SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik leer best snel!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:29 schreef Aoibhin het volgende:
CDP die gewoon nu op de GOEDE manier een topic opentHet had zo moeten zijn!
![]()
En originele TT ook!
quote:
Ja he?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:29 schreef Strani het volgende:
Mijn TT over een seksclub begint steeds braver te lijken
Whehehe.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:29 schreef Strani het volgende:
Mijn TT over een seksclub begint steeds braver te lijken
Die had wel iets jaquote:
Excuse me? Ik zit al sinds 2004 op FOK en al jaren hier. Niets topic kaap.quote:
Bedoel je de band?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende: [..] Je kan er niet op haten als je t niet hebt geprobeerd. M’n enige keer toppers was ook alleen maar te pruimen met heel heel veel bier.
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet een half uur weggaan
Hongerig, maar te lui om uit bed te gaan en iets te makenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geeft u eens een omschrijving van uw gemoedstoestand?
Of gewoon naar het concert van Hatari.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:30 schreef Meridiaan het volgende:
Volgend jaar een meet bij Superball of Wasteland om meer inspiratie op te doen
HAAAAAA!quote:
Oh sorryquote:
Vorig jaar september op Baroeg nog gezienquote:Op zondag 31 mei 2020 01:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of gewoon naar het concert van Hatari.
Allerjezus, die is goed geshopt. Lijkt 10 jaar jonger.quote:
Aoibhin en ik zijn daar vorig jaar geweestquote:Op zondag 31 mei 2020 01:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of gewoon naar het concert van Hatari.
Dat is niet wat een topickaap isquote:Op zondag 31 mei 2020 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me? Ik zit al sinds 2004 op FOK en al jaren hier. Niets topic kaap.
*gooit armen in de lucht*quote:
BOOHHHHHHquote:
Nu kun je juist heerlijk nat dromen johquote:
Jaaaaa was echt tof!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Aoibhin en ik zijn daar vorig jaar geweest
vaag excuusquote:Op zondag 31 mei 2020 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me? Ik zit al sinds 2004 op FOK en al jaren hier. Niets topic kaap.
Nee, die heb ik ook meegemaakt. Vooral in [HOMO] vonden ze het soms hilarisch om te doen in de hoogtij dagen. Tot we dan hele sexy mannenplaatjes in hun SC gingen posten als revanche. Dan was het snel over.quote:
proestquote:Op zondag 31 mei 2020 01:32 schreef ijs_beer het volgende:
Nou daar gaan een aantal kringspieren hier vermoedelijk spontaan strakker van staan.
Of juist losser. Mij doet het weinig.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:32 schreef ijs_beer het volgende:
Nou daar gaan een aantal kringspieren hier vermoedelijk spontaan strakker van staan.
Ja, als ik nu niet zou liggen zou ik er ook van staan te kijken.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij op, zo laatWat een leuke verrassing!
is er een man van wie jouw kringspiertje gaat trillenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:32 schreef ijs_beer het volgende:
Nu ben ik sowieso meer top, maar ik vond Damir van dit jaar erg smakelijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is er een man van wie jouw kringspiertje gaat trillen
Oh jee.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 31 mei 2020 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, die heb ik ook meegemaakt. Vooral in [HOMO] vonden ze het soms hilarisch om te doen in de hoogtij dagen. Tot we dan hele sexy mannenplaatjes in hun SC gingen posten als revanche. Dan was het snel over.
Stukje worst? Moet je even de schaal doorgeven.quote:
Tom of Blás (je moet kiezen)?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of juist losser. Mij doet het weinig.
Linksom of rechtsom?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stukje worst? Moet je even de schaal doorgeven.
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Maar ik vrees dat ik als zelfbenoemde advocaat van @:Koen66 hier wel bezwaar moet aantekenen!
Meer voor de vrouwen dan de gays dus?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of juist losser. Mij doet het weinig.
Tom dan.quote:
Ja dat is wel nodig hier jaquote:
Oh nee, de gays vonden hem ook een godsgeschenk. Bedoel: Ik zie dat ie beeldig is, hoor. Maar dat is de Mona Lisa ook en daar hang ik m'n snikkel ook niet in.quote:
A.A.M. Beiquote:Op zondag 31 mei 2020 01:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Elke maandagochtend. Wie heeft jouw kringspier dit weekend gekieteld?
En ik zit er van te kijken!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, als ik nu niet zou liggen zou ik er ook van staan te kijken.
Oh jaquote:
quote:
Hij is bijna te knapquote:Op zondag 31 mei 2020 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee, de gays vonden hem ook een godsgeschenk. Bedoel: Ik zie dat ie beeldig is, hoor. Maar dat is de Mona Lisa ook en daar hang ik m'n snikkel ook niet in.
Dan zou het alarm ook af gaan denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee, de gays vonden hem ook een godsgeschenk. Bedoel: Ik zie dat ie beeldig is, hoor. Maar dat is de Mona Lisa ook en daar hang ik m'n snikkel ook niet in.
Podver hou op johquote:Op zondag 31 mei 2020 01:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stukje worst? Moet je even de schaal doorgeven.
Aa(r)sgieren?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Podver hou op johIk moet nog slapen. Zit alleen maar te gieren hier
Sorry, kon het niet laten.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verhuisde mezelf naar bovenquote:
Stukje Leeberworst.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En risico op papercuts. Ik pas.quote:
Er is dan ook nogal een verschil tussen een schilderij en een mens!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:
Bloedworst?quote:
Krijgt dit wel een hele andere lading:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:39 schreef Strani het volgende:
Overigens vindt mijn vrouw Tom Leeb helemaal niks (en daar liegt ze niet over want we zijn hier open over wie we wel of niet leuk vinden).
Dus het is mogelijk dat een vrouw hem niet leuk vindt!
Ik vind hem alsnog grappigquote:Op zondag 31 mei 2020 01:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aa(r)sgieren?
edit: dat klonk grappiger toen ik het dacht
Nee kwalitatief is het niet verheffend.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:40 schreef Momo het volgende:
Ik ga zo wel naar bedje toe, ben niet gewend aan nachtbagger
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Krijgt dit wel een hele andere lading:GierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah kom op. Je Leebt maar een keer.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:40 schreef Momo het volgende:
Ik ga zo wel naar bedje toe, ben niet gewend aan nachtbagger
Over bloed gesproken. Bloedlul vind ik echt heel vies klinken. Zal het maar niet over de smaak hebben.quote:
Ik ga echt tot 5 uur opblijven, weet het nu alquote:
Nee hij niet maar Gary Barlow blijkbaar wel.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja maar Stranita heeft jou al! Daar kan ook geen Tom Leeb tegenop joh
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Over bloed gesproken. Bloedlul vind ik echt heel vies klinken. Zal het maar niet over de smaak hebben.
Ik vind de benamingen shower en grower altijd veel beter klinken inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Over bloed gesproken. Bloedlul vind ik echt heel vies klinken. Zal het maar niet over de smaak hebben.
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Krijgt dit wel een hele andere lading:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ga toch zo mijn bedje Crone n.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah kom op. Je Leebt maar een keer.
Liever Kips Leberworst...quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Oh, van dat heerlijke vastgrijp haar. Ja, ik snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
[..]Niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Interessane mancrush wel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas totaal n iet mijn type
quote:
Nou dan kunnen wij steun bij elkaar vindenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
Ik voel me alsof ik dronken de verkeerde kroeg ben ingelopen, en ik drink niet eens!
Stranita moet even d'r ogen spoelenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hij niet maar Gary Barlow blijkbaar wel.
Straks komt admiraal_anaal hier ook nog posten...quote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
Ik voel me alsof ik dronken de verkeerde kroeg ben ingelopen, en ik drink niet eens!
Ik drink ook al jaren niet, dus dat komen we overeenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nou dan kunnen wij steun bij elkaar vinden
Haha nou ja ik zie het persoonlijk ook niet bij Tom hoor, en ik kan ook wel zien of ik een man aantrekkelijk vind. Gary Barlow wel, inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stranita moet even d'r ogen spoelen
Al vind ik Gary Barlow ook wel prima trouwens
Die heb ik ooit gezoendquote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hij niet maar Gary Barlow blijkbaar wel.
ik heb 1 drankje op net en ik heb ook dat gevoelquote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Straks komt admiraal_anaal hier ook nog posten...
Same herequote:
Was de jouwe dan wel?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Interessane mancrush wel!!!
Helaas totaal n iet mijn type
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik drink ook al jaren niet, dus dat komen we overeen
Ditquote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
geen speeksel uitgewisseld dusquote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gezoend![]()
(Wel netjes op de wangen)
Ah van Sharon? ( @Cee snapt dit )quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit met een Britse boybander gezoend.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft weinig anders natuurlijk om goed aan vast te pakken.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh, van dat heerlijke vastgrijp haar. Ja, ik snap je.
Beangstigend hè?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 1 drankje op net en ik heb ook dat gevoel
Maar Tom Leeb hoe dan!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou ja ik zie het persoonlijk ook niet bij Tom hoor, en ik kan ook wel zien of ik een man aantrekkelijk vind. Gary Barlow wel, inderdaad.
Onze reli queenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah van Sharon? ( @:Cee snapt dit )
Mean Girlsquote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik als ik zie wat er nu allemaal voorbij komt na m'n topic foutje:
[ afbeelding ]
Receipts, girl.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit met een Britse boybander gezoend.
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Truste FretPrins!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ok, bedtijd... grappen worden steeds slechter...
Trusten!!!!!!!!
Ik ookquote:Op zondag 31 mei 2020 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah van Sharon? ( @:Cee snapt dit )
Afterparty TMF Awards. Nog voor hij uit de kast was.quote:
Wie?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit met een Britse boybander gezoend.
Zo'n standaard knappe kop zeg maar.quote:
Gelukkig maar haha. Ik maakte vorige week een Raffish grapje in m'n groepschat en 2 van de 6 nichten wisten niet eens wie ze waren. Schande.quote:
Misschien voor het ontbijt morgenochtend. Of ik kan beter zeggen; "zo"quote:
Duncan van Bluequote:
Trusten!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ok, bedtijd... m’n grappen worden steeds slechter...
Trusten!!!!!!!!
Ik zit wat rond te zweven op Youtube maar ben nu bij The Mamas & the Papas uitgekomen en vraag me wederom af waarom ze altijd zo ongeïnspireerd op het podium stonden.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:47 schreef Meridiaan het volgende:
Gelukkig luister ik Rammstein. Ik voel mij al bijna weer mezelf.
Niks kunstmatig aan Tom!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Te slick. Je moet er van houden. De hele act 'Tom Leeb' is ook een beetje te kunstmatig.
Ja, ik snap dat het genetisch beeldig is, maar warm worden doe ik er niet van.quote:
waren die gasten uberhaupt wel eens niet stoned?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit wat rond te zweven op Youtube maar ben nu bij The Mamas & the Papas uitgekomen en vraag me wederom af waarom ze altijd zo ongeïnspireerd op het podium stonden.
Dit heb ik dus oprecht een keer gehad. Heel raar wakker worden, zo tegen de rand van je bed aankijkend.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig maar haha. Ik maakte vorige week een Raffish grapje in m'n groepschat en 2 van de 6 nichten wisten niet eens wie ze waren. Schande.
Ik zie geen persoonlijkheid. Zoals ik hier laatst ook al schreef, Tom Leeb weet gewoon precies hoe vrouwen werken, net zoals iemand als Katy Perry weet/wist hoe mannen werken.quote:
Nee dat denk ik niet nee!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren die gasten uberhaupt wel eens niet stoned?
quote:
owja die is zwangert nuquote:Op zondag 31 mei 2020 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie geen persoonlijkheid. Zoals ik hier laatst ook al schreef, Tom Leeb weet gewoon precies hoe vrouwen werken, net zoals iemand als Katy Perry weet/wist hoe mannen werken.
Ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En die vlegels kenden Men2b dan wel weer zeker?
Oh wauw.quote:
Maar het is ook om naar te kíjken! Niet om goede gesprekken mee te hebben of mee te daten ofzoquote:
Hij kon prima zoenen. Ik weet vooral nog de blik van Lee die er naast stond. Ik was al tijdje fan en kende ze dus best wel, die jongens. Lee was echt fucking verbaasd (terwijl hij praktisch mn halve vriendinnen groep toen al in bed had gehad haha).quote:
Land wel veilig Momo!quote:
Vorig jaar na het ESF en de winst van Duncan ben ik op de vloer van de woonkamer in slaap gevallenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit heb ik dus oprecht een keer gehad. Heel raar wakker worden, zo tegen de rand van je bed aankijkend.
Ik heb met kromme tenen van de week een stukje van Sick en Nimon gezien met die docuserie.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Goed, om het gesprek aan inspiratie goed te maken, maar snel terug naar het geweldige live optreden van ome Art.
Goh, dus over een jaar of 20 kunnen we opnieuw een aftakelingsperiode van de Amerikaanse popmuziek verwachten.quote:
quote:
Ja? Ik had er wel positieve dingen over gehoord en was zelf ook van plan om terug te kijkenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb met kromme tenen van de week een stukje van Sick en Nimon gezien met die docuserie.
Aha! Beetje jongensachtig. Maar heeft wel iets ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze guy uit dit clipje
[ afbeelding ]
En hoe. Elke week in fucking Aalsmeer geweest toen. What was I thinking?!?!quote:
quote:Dat doet hij vanaf de badrand, meestal alleen naar het beginstuk ('Dan trek ik het laatje even open om het water te zien lopen achter vakje twee'), soms ook de finale: het centrifugeren.
Juicyquote:Op zondag 31 mei 2020 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij kon prima zoenen. Ik weet vooral nog de blik van Lee die er naast stond. Ik was al tijdje fan en kende ze dus best wel, die jongens. Lee was echt fucking verbaasd (terwijl hij praktisch mn halve vriendinnen groep toen al in bed had gehad haha).
Bij hem moet ik altijd direct denken aan de megalomane vliegende schotel.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:54 schreef Meridiaan het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)s-al-jaren~ba4d416a/
Schitterend artikeltje over de welbekende verslaggever Gerri Eickhof die graag naar de was kijkt.
Ik trek die "We nemen Kees mee en doen alsof we 16 zijn" mentaliteit niet. Stuur gewoon een goeie journalist die kant op ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Ik had er wel positieve dingen over gehoord en was zelf ook van plan om terug te kijken
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Goed, om het gesprek aan inspiratie goed te maken, maar snel terug naar het geweldige live optreden van ome Art.
Oh die zag ik van de week ook en vond het juist wel leukquote:Op zondag 31 mei 2020 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb met kromme tenen van de week een stukje van Sick en Nimon gezien met die docuserie.
?Que?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij hem moet ik altijd direct denken aan de megalomane vliegende schotel.
You have NO idea. Verhalen uit die tijd, pfffff. Onze hele vriendengroep van toen, we kunnen boeken schrijven over die tijden haha.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh, dus over een jaar of 20 kunnen we opnieuw een aftakelingsperiode van de Amerikaanse popmuziek verwachten.
Ja snap ik. Maar dan heb je ook een documentaire, en dit is vermaak.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik trek die "We nemen Kees mee en doen alsof we 16 zijn" mentaliteit niet. Stuur gewoon een goeie journalist die kant op ofzo.
Leuk johquote:Op zondag 31 mei 2020 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoe. Elke week in fucking Aalsmeer geweest toen. What was I thinking?!?!
volgens mij wordt Katy echt een oninteressante moekequote:Op zondag 31 mei 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al takelen de artiesten vaak al snel genoeg af voordat de muziek af kan takelen
Zoals Amanda Bynesquote:Op zondag 31 mei 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al takelen de artiesten vaak al snel genoeg af voordat de muziek af kan takelen
Nou ik lees het graag hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You have NO idea. Verhalen uit die tijd, pfffff. Onze hele vriendengroep van toen, we kunnen boeken schrijven over die tijden haha.
Ik was ook 12 toen ik begon. Whehe.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk johIk was toen veel te jong om dat allemaal te doen. Wel braaf gekeken elke uitzending!
Wist je dat Gordon het schijnbaar ooit met een Backstreet Boy heeft gedaan?quote:
Een vrij legendarisch filmpje waarin hij z'n mening over hoe het op dat moment ging bij Ajax niet kon verhullenquote:
waarom klikte ikquote:
Minder tijd vrij voor oninteressante muziek dusquote:Op zondag 31 mei 2020 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt Katy echt een oninteressante moeke
Ah dat is ook zo'n triest geval jaquote:
Thanks!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Een vrij legendarisch filmpje waarin hij z'n mening over hoe het op dat moment ging bij Ajax niet kon verhullen
Megalomane vliegende schotel op 1:10 ongeveer.
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was ook 12 toen ik begon. Whehe.
WIE!?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wist je dat Gordon het schijnbaar ooit met een Backstreet Boy heeft gedaan?
Ja er valt zo'n last van me af joh!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het moest er toch een keer van komen hè, na zóveel pogingen!
Truequote:Op zondag 31 mei 2020 01:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aha! Beetje jongensachtig. Maar heeft wel iets ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke Backstreet Boy bedoel ik!quote:
Oh het was een grapquote:
Howie.quote:
quote:
Hou oooppp, nu denk ik aan Gordon met Howie samenquote:
Ik ben onschuldig!quote:
lekker dromen vannachtquote:Op zondag 31 mei 2020 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou oooppp, nu denk ik aan Gordon met Howie samen
Loopt u mij in twijfel te trekken?quote:
Ik zou niet durven!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Loopt u mij in twijfel te trekken?
Ja halloooo dit is nogal veel om te verwerkenquote:
Howie was ook wel hét sekssymbool van de BSB.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:06 schreef Aoibhin het volgende:
In de kleuterklas was ik heel erg verliefd op een jongen die een jaar hoger zat. Hij ging bij een talentenjacht op school ook de Backstreet Boys nadoen met wat andere jongens, en hij was toen ook Howie
trekken hue huequote:Op zondag 31 mei 2020 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niet durven!
Ik zít u in twijfel te trekken.
Oh damn. Heftig. Maar terechte reden.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:05 schreef Strani het volgende:
Ik en de BSB zijn niet on good terms momenteel want zij zijn de reden waarom m'n vrouw überhaupt in Colombia zat net voor de lockdown. Ze hadden namelijk een concert in Bogotá.
Haha mooiquote:
stel je je nu die jongen voor met Gordonquote:Op zondag 31 mei 2020 02:06 schreef Aoibhin het volgende:
In de kleuterklas was ik heel erg verliefd op een jongen die een jaar hoger zat. Hij ging bij een talentenjacht op school ook de Backstreet Boys nadoen met wat andere jongens, en hij was toen ook Howie
Ja!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh damn. Heftig. Maar terechte reden.
Kan het nog wel erger maken?quote:Op zondag 31 mei 2020 02:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo dit is nogal veel om te verwerkenIk doe geen oog dicht
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:05 schreef Strani het volgende:
Ik en de BSB zijn niet on good terms momenteel want zij zijn de reden waarom m'n vrouw überhaupt in Colombia zat net voor de lockdown. Ze hadden namelijk een concert in Bogotá.
Nou meneer Koen het wordt misschien tijd om een dutje te gaan doen hè? U bent vast moe! Ga maar lekker liggen hoor!quote:
Fuuuucckkk hou ooopppquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Jaaaa maar Stranita heeft ook een eigen verantwoordelijkheid!
Neequote:Op zondag 31 mei 2020 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stel je je nu die jongen voor met Gordon
Die had je toen pas door?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou meneer Koen het wordt misschien tijd om een dutje te gaan doen hè? U bent vast moe! Ga maar lekker liggen hoor!
We zijn nu toch bezig. Kwaad is geschied!quote:
Dat is toch waar die Dolle Mina’s voor streden?quote:Op zondag 31 mei 2020 02:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Jaaaa maar Stranita heeft ook een eigen verantwoordelijkheid!
Stel je jezelf voor met Gordonquote:Op zondag 31 mei 2020 02:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeNee
Nee
![]()
Al is die jongen later niet zo leuk opgegroeid, dus Gordon mag hem nu best hebben
Nja je blijft toch denken "als die etterbakken nou net niet dáár waren geweest, dan..."quote:Op zondag 31 mei 2020 02:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja!
(Nee hoor, ik neem het ze niet echt kwalijk)
Nou ja okay, een beetje!
Ohquote:Op zondag 31 mei 2020 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Dit wordt ruzie vanavond in huize Strani!
Preciesquote:Op zondag 31 mei 2020 02:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja je blijft toch denken "als die etterbakken nou net niet dáár waren geweest, dan..."
Al is Stranita gelukkig weer teruggekomen in Espanita!
Brrr, hoe vaak ik die niet al geblockt heb op Grindr.quote:
Neeeeeeeeeeeequote:
Te laat! Mijn Colombiaanse vrouw eist te weten waar Jobi woontquote:Op zondag 31 mei 2020 02:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh![]()
Ehh... Ik heb het niet gedaan! Geef de BSB maar de schuld!
Hahaquote:Op zondag 31 mei 2020 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Brrr, hoe vaak ik die niet al geblockt heb op Grindr.
De moeder van Eva Simons zelfsquote:Op zondag 31 mei 2020 02:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gordon heeft het wel met vrouwen gedaan toch?
Oh hij heeft wel smaak!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Brrr inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Redirect haar maar naar een of andere vaag persoon die ergens anders op de wereld woontquote:Op zondag 31 mei 2020 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Te laat! Mijn Colombiaanse vrouw eist te weten waar Jobi woont
Maar leuk in de zin dat ze leuk zou staan naast de kamerplant?quote:Op zondag 31 mei 2020 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind eva simons best wel leuk ook met dr gekke kapsels.
lijkt me een tof wijfquote:Op zondag 31 mei 2020 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind eva simons best wel leuk ook met dr gekke kapsels.
Niet op de foto's die ik kan vindenquote:
Sorry Jobi, ik moet nu eerst aan m'n eigen veiligheid denken dus ik werk gewoon mee!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Redirect haar maar naar een of andere vaag persoon die ergens anders op de wereld woontOf die Belgische collega van jou die toevallig ook mijn achternaam heeft
Truste CDP!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou schatjes. Ik ga m'n nestje induiken. Ik wens de ochtendploeg een sterk bakkie pleur toe bij het teruglezen whehe.
Nee meer in de zin van ik zou wel zin hebben :0quote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar leuk in de zin dat ze leuk zou staan naast de kamerplant?
Trusten!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou schatjes. Ik ga m'n nestje induiken. Ik wens de ochtendploeg een sterk bakkie pleur toe bij het teruglezen whehe.
Truste Meri!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef Meridiaan het volgende:
Het is al kwart over twee![]()
Ik ga tukken. Fijne avond!
Ah, ik ben toch onschuldig, dus mij kan niks gebeurenquote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry Jobi, ik moet nu eerst aan m'n eigen veiligheid denken dus ik werk gewoon mee!
Hm okay maar dat gevoel kan je bij een leuke kamerplant ook hebben.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee meer in de zin van ik zou wel zin hebben :0
Lekker slapen!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trusten!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef Meridiaan het volgende:
Het is al kwart over twee![]()
Ik ga tukken. Fijne avond!
Bij welke kamerplant heb jij onlangs die gevoelens gehad???quote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm okay maar dat gevoel kan je bij een leuke kamerplant ook hebben.
Hahah, graag gedaan. Ik heb ook erg gelachen hier vanavond, dank aan allen.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!![]()
Was een heel speciale nachtbagger zo met jou! En thanks for the juice
Ohquote:Op zondag 31 mei 2020 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga niet slapen
Dit was tegen de vertrekkers
Dit komt te dichtbij, stel maar geen verdere vragen meer.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij welke kamerplant heb jij onlangs die gevoelens gehad???
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit komt te dichtbij, stel maar geen verdere vragen meer.
Dat is zeer belangrijk natuurlijk!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet m'n drankje nog opdrinken sowieso
Hoop dan maar dat vrouwe strani je niet betrapt als stiekem een blik werpt op haar stampertjequote:Op zondag 31 mei 2020 02:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit komt te dichtbij, stel maar geen verdere vragen meer.
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoop dan maar dat vrouwe strani je niet betrapt als stiekem een blik werpt op haar stampertje
Johquote:
Ja ik zit me af te vragen hoe Salomé precies wist op welk moment ze haar refrein in moest zetten in een muzikaal vrij ingewikkeld stukje.quote:
lastig nummer iddquote:Op zondag 31 mei 2020 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zit me af te vragen hoe Salomé precies wist op welk moment ze haar refrein in moest zetten in een muzikaal vrij ingewikkeld stukje.
Rond 0:45
Jaquote:Op zondag 31 mei 2020 02:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lastig nummer idd
Was toch een van de winnaars samen met Lenny?
dat moet toch te doen zijnquote:Op zondag 31 mei 2020 02:32 schreef Strani het volgende:
Zullen we nog wel even dit topic afmaken en een nette TT verzinnen voor de ochtendploeg?
Dat zou je wel denken! Want deze TT kan je die arme mensen echt niet aandoen om mee wakker te worden natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:32 schreef Strani het volgende:
Zullen we nog wel even dit topic afmaken en een nette TT verzinnen voor de ochtendploeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |