quote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Interessane mancrush wel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas totaal n iet mijn type
quote:
Nou dan kunnen wij steun bij elkaar vindenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
Ik voel me alsof ik dronken de verkeerde kroeg ben ingelopen, en ik drink niet eens!
Stranita moet even d'r ogen spoelenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hij niet maar Gary Barlow blijkbaar wel.
Straks komt admiraal_anaal hier ook nog posten...quote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
Ik voel me alsof ik dronken de verkeerde kroeg ben ingelopen, en ik drink niet eens!
Ik drink ook al jaren niet, dus dat komen we overeenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nou dan kunnen wij steun bij elkaar vinden
Haha nou ja ik zie het persoonlijk ook niet bij Tom hoor, en ik kan ook wel zien of ik een man aantrekkelijk vind. Gary Barlow wel, inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stranita moet even d'r ogen spoelen
Al vind ik Gary Barlow ook wel prima trouwens
Die heb ik ooit gezoendquote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hij niet maar Gary Barlow blijkbaar wel.
ik heb 1 drankje op net en ik heb ook dat gevoelquote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Straks komt admiraal_anaal hier ook nog posten...
Same herequote:
Was de jouwe dan wel?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Interessane mancrush wel!!!
Helaas totaal n iet mijn type
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik drink ook al jaren niet, dus dat komen we overeen
Ditquote:Op zondag 31 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
geen speeksel uitgewisseld dusquote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gezoend![]()
(Wel netjes op de wangen)
Ah van Sharon? ( @Cee snapt dit )quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit met een Britse boybander gezoend.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft weinig anders natuurlijk om goed aan vast te pakken.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh, van dat heerlijke vastgrijp haar. Ja, ik snap je.
Beangstigend hè?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 1 drankje op net en ik heb ook dat gevoel
Maar Tom Leeb hoe dan!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou ja ik zie het persoonlijk ook niet bij Tom hoor, en ik kan ook wel zien of ik een man aantrekkelijk vind. Gary Barlow wel, inderdaad.
Onze reli queenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah van Sharon? ( @:Cee snapt dit )
Mean Girlsquote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik als ik zie wat er nu allemaal voorbij komt na m'n topic foutje:
[ afbeelding ]
Receipts, girl.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit met een Britse boybander gezoend.
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Truste FretPrins!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ok, bedtijd... grappen worden steeds slechter...
Trusten!!!!!!!!
Ik ookquote:Op zondag 31 mei 2020 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah van Sharon? ( @:Cee snapt dit )
Afterparty TMF Awards. Nog voor hij uit de kast was.quote:
Wie?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit met een Britse boybander gezoend.
Zo'n standaard knappe kop zeg maar.quote:
Gelukkig maar haha. Ik maakte vorige week een Raffish grapje in m'n groepschat en 2 van de 6 nichten wisten niet eens wie ze waren. Schande.quote:
Misschien voor het ontbijt morgenochtend. Of ik kan beter zeggen; "zo"quote:
Duncan van Bluequote:
Trusten!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ok, bedtijd... m’n grappen worden steeds slechter...
Trusten!!!!!!!!
Ik zit wat rond te zweven op Youtube maar ben nu bij The Mamas & the Papas uitgekomen en vraag me wederom af waarom ze altijd zo ongeïnspireerd op het podium stonden.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:47 schreef Meridiaan het volgende:
Gelukkig luister ik Rammstein. Ik voel mij al bijna weer mezelf.
Niks kunstmatig aan Tom!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Te slick. Je moet er van houden. De hele act 'Tom Leeb' is ook een beetje te kunstmatig.
Ja, ik snap dat het genetisch beeldig is, maar warm worden doe ik er niet van.quote:
waren die gasten uberhaupt wel eens niet stoned?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit wat rond te zweven op Youtube maar ben nu bij The Mamas & the Papas uitgekomen en vraag me wederom af waarom ze altijd zo ongeïnspireerd op het podium stonden.
Dit heb ik dus oprecht een keer gehad. Heel raar wakker worden, zo tegen de rand van je bed aankijkend.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig maar haha. Ik maakte vorige week een Raffish grapje in m'n groepschat en 2 van de 6 nichten wisten niet eens wie ze waren. Schande.
Ik zie geen persoonlijkheid. Zoals ik hier laatst ook al schreef, Tom Leeb weet gewoon precies hoe vrouwen werken, net zoals iemand als Katy Perry weet/wist hoe mannen werken.quote:
Nee dat denk ik niet nee!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren die gasten uberhaupt wel eens niet stoned?
quote:
owja die is zwangert nuquote:Op zondag 31 mei 2020 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie geen persoonlijkheid. Zoals ik hier laatst ook al schreef, Tom Leeb weet gewoon precies hoe vrouwen werken, net zoals iemand als Katy Perry weet/wist hoe mannen werken.
Ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En die vlegels kenden Men2b dan wel weer zeker?
Oh wauw.quote:
Maar het is ook om naar te kíjken! Niet om goede gesprekken mee te hebben of mee te daten ofzoquote:
Hij kon prima zoenen. Ik weet vooral nog de blik van Lee die er naast stond. Ik was al tijdje fan en kende ze dus best wel, die jongens. Lee was echt fucking verbaasd (terwijl hij praktisch mn halve vriendinnen groep toen al in bed had gehad haha).quote:
Land wel veilig Momo!quote:
Vorig jaar na het ESF en de winst van Duncan ben ik op de vloer van de woonkamer in slaap gevallenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit heb ik dus oprecht een keer gehad. Heel raar wakker worden, zo tegen de rand van je bed aankijkend.
Ik heb met kromme tenen van de week een stukje van Sick en Nimon gezien met die docuserie.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Goed, om het gesprek aan inspiratie goed te maken, maar snel terug naar het geweldige live optreden van ome Art.
Goh, dus over een jaar of 20 kunnen we opnieuw een aftakelingsperiode van de Amerikaanse popmuziek verwachten.quote:
quote:
Ja? Ik had er wel positieve dingen over gehoord en was zelf ook van plan om terug te kijkenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb met kromme tenen van de week een stukje van Sick en Nimon gezien met die docuserie.
Aha! Beetje jongensachtig. Maar heeft wel iets ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze guy uit dit clipje
[ afbeelding ]
En hoe. Elke week in fucking Aalsmeer geweest toen. What was I thinking?!?!quote:
quote:Dat doet hij vanaf de badrand, meestal alleen naar het beginstuk ('Dan trek ik het laatje even open om het water te zien lopen achter vakje twee'), soms ook de finale: het centrifugeren.
Juicyquote:Op zondag 31 mei 2020 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij kon prima zoenen. Ik weet vooral nog de blik van Lee die er naast stond. Ik was al tijdje fan en kende ze dus best wel, die jongens. Lee was echt fucking verbaasd (terwijl hij praktisch mn halve vriendinnen groep toen al in bed had gehad haha).
Bij hem moet ik altijd direct denken aan de megalomane vliegende schotel.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:54 schreef Meridiaan het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)s-al-jaren~ba4d416a/
Schitterend artikeltje over de welbekende verslaggever Gerri Eickhof die graag naar de was kijkt.
Ik trek die "We nemen Kees mee en doen alsof we 16 zijn" mentaliteit niet. Stuur gewoon een goeie journalist die kant op ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Ik had er wel positieve dingen over gehoord en was zelf ook van plan om terug te kijken
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Goed, om het gesprek aan inspiratie goed te maken, maar snel terug naar het geweldige live optreden van ome Art.
Oh die zag ik van de week ook en vond het juist wel leukquote:Op zondag 31 mei 2020 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb met kromme tenen van de week een stukje van Sick en Nimon gezien met die docuserie.
?Que?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij hem moet ik altijd direct denken aan de megalomane vliegende schotel.
You have NO idea. Verhalen uit die tijd, pfffff. Onze hele vriendengroep van toen, we kunnen boeken schrijven over die tijden haha.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh, dus over een jaar of 20 kunnen we opnieuw een aftakelingsperiode van de Amerikaanse popmuziek verwachten.
Ja snap ik. Maar dan heb je ook een documentaire, en dit is vermaak.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik trek die "We nemen Kees mee en doen alsof we 16 zijn" mentaliteit niet. Stuur gewoon een goeie journalist die kant op ofzo.
Leuk johquote:Op zondag 31 mei 2020 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoe. Elke week in fucking Aalsmeer geweest toen. What was I thinking?!?!
volgens mij wordt Katy echt een oninteressante moekequote:Op zondag 31 mei 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al takelen de artiesten vaak al snel genoeg af voordat de muziek af kan takelen
Zoals Amanda Bynesquote:Op zondag 31 mei 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al takelen de artiesten vaak al snel genoeg af voordat de muziek af kan takelen
Nou ik lees het graag hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You have NO idea. Verhalen uit die tijd, pfffff. Onze hele vriendengroep van toen, we kunnen boeken schrijven over die tijden haha.
Ik was ook 12 toen ik begon. Whehe.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk johIk was toen veel te jong om dat allemaal te doen. Wel braaf gekeken elke uitzending!
Wist je dat Gordon het schijnbaar ooit met een Backstreet Boy heeft gedaan?quote:
Een vrij legendarisch filmpje waarin hij z'n mening over hoe het op dat moment ging bij Ajax niet kon verhullenquote:
waarom klikte ikquote:
Minder tijd vrij voor oninteressante muziek dusquote:Op zondag 31 mei 2020 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt Katy echt een oninteressante moeke
Ah dat is ook zo'n triest geval jaquote:
Thanks!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Een vrij legendarisch filmpje waarin hij z'n mening over hoe het op dat moment ging bij Ajax niet kon verhullen
Megalomane vliegende schotel op 1:10 ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |