waren die gasten uberhaupt wel eens niet stoned?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit wat rond te zweven op Youtube maar ben nu bij The Mamas & the Papas uitgekomen en vraag me wederom af waarom ze altijd zo ongeïnspireerd op het podium stonden.
Dit heb ik dus oprecht een keer gehad. Heel raar wakker worden, zo tegen de rand van je bed aankijkend.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig maar haha. Ik maakte vorige week een Raffish grapje in m'n groepschat en 2 van de 6 nichten wisten niet eens wie ze waren. Schande.
Ik zie geen persoonlijkheid. Zoals ik hier laatst ook al schreef, Tom Leeb weet gewoon precies hoe vrouwen werken, net zoals iemand als Katy Perry weet/wist hoe mannen werken.quote:
Nee dat denk ik niet nee!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren die gasten uberhaupt wel eens niet stoned?
quote:
owja die is zwangert nuquote:Op zondag 31 mei 2020 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie geen persoonlijkheid. Zoals ik hier laatst ook al schreef, Tom Leeb weet gewoon precies hoe vrouwen werken, net zoals iemand als Katy Perry weet/wist hoe mannen werken.
Ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En die vlegels kenden Men2b dan wel weer zeker?
Oh wauw.quote:
Maar het is ook om naar te kíjken! Niet om goede gesprekken mee te hebben of mee te daten ofzoquote:
Hij kon prima zoenen. Ik weet vooral nog de blik van Lee die er naast stond. Ik was al tijdje fan en kende ze dus best wel, die jongens. Lee was echt fucking verbaasd (terwijl hij praktisch mn halve vriendinnen groep toen al in bed had gehad haha).quote:
Land wel veilig Momo!quote:
Vorig jaar na het ESF en de winst van Duncan ben ik op de vloer van de woonkamer in slaap gevallenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit heb ik dus oprecht een keer gehad. Heel raar wakker worden, zo tegen de rand van je bed aankijkend.
Ik heb met kromme tenen van de week een stukje van Sick en Nimon gezien met die docuserie.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Goed, om het gesprek aan inspiratie goed te maken, maar snel terug naar het geweldige live optreden van ome Art.
Goh, dus over een jaar of 20 kunnen we opnieuw een aftakelingsperiode van de Amerikaanse popmuziek verwachten.quote:
quote:
Ja? Ik had er wel positieve dingen over gehoord en was zelf ook van plan om terug te kijkenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb met kromme tenen van de week een stukje van Sick en Nimon gezien met die docuserie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |