Oh hij heeft wel smaak!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Brrr, hoe vaak ik die niet al geblockt heb op Grindr.
Brrr inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Brrr, hoe vaak ik die niet al geblockt heb op Grindr.
Redirect haar maar naar een of andere vaag persoon die ergens anders op de wereld woontquote:Op zondag 31 mei 2020 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Te laat! Mijn Colombiaanse vrouw eist te weten waar Jobi woont
Maar leuk in de zin dat ze leuk zou staan naast de kamerplant?quote:Op zondag 31 mei 2020 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind eva simons best wel leuk ook met dr gekke kapsels.
lijkt me een tof wijfquote:Op zondag 31 mei 2020 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind eva simons best wel leuk ook met dr gekke kapsels.
Niet op de foto's die ik kan vindenquote:
Sorry Jobi, ik moet nu eerst aan m'n eigen veiligheid denken dus ik werk gewoon mee!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Redirect haar maar naar een of andere vaag persoon die ergens anders op de wereld woontOf die Belgische collega van jou die toevallig ook mijn achternaam heeft
Truste CDP!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou schatjes. Ik ga m'n nestje induiken. Ik wens de ochtendploeg een sterk bakkie pleur toe bij het teruglezen whehe.
Nee meer in de zin van ik zou wel zin hebben :0quote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar leuk in de zin dat ze leuk zou staan naast de kamerplant?
Trusten!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou schatjes. Ik ga m'n nestje induiken. Ik wens de ochtendploeg een sterk bakkie pleur toe bij het teruglezen whehe.
Truste Meri!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef Meridiaan het volgende:
Het is al kwart over twee![]()
Ik ga tukken. Fijne avond!
Ah, ik ben toch onschuldig, dus mij kan niks gebeurenquote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry Jobi, ik moet nu eerst aan m'n eigen veiligheid denken dus ik werk gewoon mee!
Hm okay maar dat gevoel kan je bij een leuke kamerplant ook hebben.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee meer in de zin van ik zou wel zin hebben :0
Lekker slapen!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trusten!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef Meridiaan het volgende:
Het is al kwart over twee![]()
Ik ga tukken. Fijne avond!
Bij welke kamerplant heb jij onlangs die gevoelens gehad???quote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm okay maar dat gevoel kan je bij een leuke kamerplant ook hebben.
Hahah, graag gedaan. Ik heb ook erg gelachen hier vanavond, dank aan allen.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!![]()
Was een heel speciale nachtbagger zo met jou! En thanks for the juice
Ohquote:Op zondag 31 mei 2020 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga niet slapen
Dit was tegen de vertrekkers
Dit komt te dichtbij, stel maar geen verdere vragen meer.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij welke kamerplant heb jij onlangs die gevoelens gehad???
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit komt te dichtbij, stel maar geen verdere vragen meer.
Dat is zeer belangrijk natuurlijk!quote:Op zondag 31 mei 2020 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet m'n drankje nog opdrinken sowieso
Hoop dan maar dat vrouwe strani je niet betrapt als stiekem een blik werpt op haar stampertjequote:Op zondag 31 mei 2020 02:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit komt te dichtbij, stel maar geen verdere vragen meer.
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoop dan maar dat vrouwe strani je niet betrapt als stiekem een blik werpt op haar stampertje
Johquote:
Ja ik zit me af te vragen hoe Salomé precies wist op welk moment ze haar refrein in moest zetten in een muzikaal vrij ingewikkeld stukje.quote:
lastig nummer iddquote:Op zondag 31 mei 2020 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zit me af te vragen hoe Salomé precies wist op welk moment ze haar refrein in moest zetten in een muzikaal vrij ingewikkeld stukje.
Rond 0:45
Jaquote:Op zondag 31 mei 2020 02:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lastig nummer idd
Was toch een van de winnaars samen met Lenny?
dat moet toch te doen zijnquote:Op zondag 31 mei 2020 02:32 schreef Strani het volgende:
Zullen we nog wel even dit topic afmaken en een nette TT verzinnen voor de ochtendploeg?
Dat zou je wel denken! Want deze TT kan je die arme mensen echt niet aandoen om mee wakker te worden natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:32 schreef Strani het volgende:
Zullen we nog wel even dit topic afmaken en een nette TT verzinnen voor de ochtendploeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |