Vorig jaar september op Baroeg nog gezienquote:Op zondag 31 mei 2020 01:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of gewoon naar het concert van Hatari.
Allerjezus, die is goed geshopt. Lijkt 10 jaar jonger.quote:
Aoibhin en ik zijn daar vorig jaar geweestquote:Op zondag 31 mei 2020 01:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of gewoon naar het concert van Hatari.
Dat is niet wat een topickaap isquote:Op zondag 31 mei 2020 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me? Ik zit al sinds 2004 op FOK en al jaren hier. Niets topic kaap.
*gooit armen in de lucht*quote:
BOOHHHHHHquote:
Nu kun je juist heerlijk nat dromen johquote:
Jaaaaa was echt tof!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Aoibhin en ik zijn daar vorig jaar geweest
vaag excuusquote:Op zondag 31 mei 2020 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me? Ik zit al sinds 2004 op FOK en al jaren hier. Niets topic kaap.
Nee, die heb ik ook meegemaakt. Vooral in [HOMO] vonden ze het soms hilarisch om te doen in de hoogtij dagen. Tot we dan hele sexy mannenplaatjes in hun SC gingen posten als revanche. Dan was het snel over.quote:
proestquote:Op zondag 31 mei 2020 01:32 schreef ijs_beer het volgende:
Nou daar gaan een aantal kringspieren hier vermoedelijk spontaan strakker van staan.
Of juist losser. Mij doet het weinig.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:32 schreef ijs_beer het volgende:
Nou daar gaan een aantal kringspieren hier vermoedelijk spontaan strakker van staan.
Ja, als ik nu niet zou liggen zou ik er ook van staan te kijken.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij op, zo laatWat een leuke verrassing!
is er een man van wie jouw kringspiertje gaat trillenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:32 schreef ijs_beer het volgende:
Nu ben ik sowieso meer top, maar ik vond Damir van dit jaar erg smakelijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is er een man van wie jouw kringspiertje gaat trillen
Oh jee.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is er een man van wie jouw kringspiertje gaat trillen
Hahaquote:Op zondag 31 mei 2020 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, die heb ik ook meegemaakt. Vooral in [HOMO] vonden ze het soms hilarisch om te doen in de hoogtij dagen. Tot we dan hele sexy mannenplaatjes in hun SC gingen posten als revanche. Dan was het snel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |