SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Is dit niet beter dan wanneer je per ongeluk door het slotje heen post?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:06 schreef skysherrif het volgende:
Ik schrik me dood ik had het niet door
kan soms wel leuk zijn jij en een andere blauwe niet oplet en je nog een mini conversatie hebt door het slotje heenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dit niet beter dan wanneer je per ongeluk door het slotje heen post?
Heb ik ook vaakquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:06 schreef skysherrif het volgende:
Ik schrik me dood ik had het niet door
Dat is meer iets voor onze beer natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dit niet beter dan wanneer je per ongeluk door het slotje heen post?
Wordt vaak heel kort van tevoren pas bekend. Ben wel benieuwd!quote:
Dat komt wel eens voorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan soms wel leuk zijn jij en een andere blauwe niet oplet en je nog een mini conversatie hebt door het slotje heen
Ze hebben alleen een hint gedropt:quote:
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 14:12:34Want to guess tonight’s year? Here’s your #EurovisionAgain clue!
See you back here for the year reveal at 7.45/8.45 UK/CEST 🤔 https://t.co/HHZ27E3sa7 reageer retweet
Hm. Aan zee (want water), waar het weer mooi is (blauwe lucht en hoge temperatuur).quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een hint gedropt:twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 14:12:34Want to guess tonight’s year? Here’s your #EurovisionAgain clue!
See you back here for the year reveal at 7.45/8.45 UK/CEST 🤔 https://t.co/HHZ27E3sa7 reageer retweet
Ik heb opgezocht of we in Nederland een uitzonderlijk hoge luchtvochtigheid hebben en dat is zo, dus het wordt gewoon Den Haag 1980.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm. Aan zee (want water), waar het weer mooi is (blauwe lucht en hoge temperatuur).
Stiekem hoop ik niet op 2018 want dan krijg je op Twitter straks dat gezeik over Waylon en dan moet ik me inhouden hem niet continu te verdedigen.quote:
Pressure? Nog een keer 2016 met België's What's The Pressure?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een hint gedropt:twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 14:12:34Want to guess tonight’s year? Here’s your #EurovisionAgain clue!
Op Twitter reageren op vreemde mensen is toch net zo nuttig als Sjaak Swart uitleggen dat Feyenoord best aardig speelt?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik niet op 2018 want dan krijg je op Twitter straks dat gezeik over Waylon en dan moet ik me inhouden hem niet continu te verdedigen.
Skies are white and blue?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:22 schreef skysherrif het volgende:
In de comments staat denk ik wel de correcte gok Copenhagen
Ik vind dit wel een toffe hint, ik heb geen ideequote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze ZO recent doen, voel ik meer voor 2019quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik niet op 2018 want dan krijg je op Twitter straks dat gezeik over Waylon en dan moet ik me inhouden hem niet continu te verdedigen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb opgezocht of we in Nederland een uitzonderlijk hoge luchtvochtigheid hebben en dat is zo, dus het wordt gewoon Den Haag 1980.
Ja snap ikquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:21 schreef Em31 het volgende:
Ohh leuk dat ze dat blijven doen![]()
Helemaal nu met het treurige idee dat er de komende maanden weinig te bespreken valt.
2012 Baku zou dan ook nog kunnen!quote:
Dat zou voor ons wat minder zijn jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Die was laatst ook al op tv (niet via EurovisionAgain) dus dan hoop ik toch echt op een ander jaar
Waylon was gewoon leuk dat jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja die komt nog wel een keer voorbij verwacht ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou voor ons wat minder zijn ja
Al kan ik me wel voorstellen dat die binnenkort nog een keer langskomt.
Ja dat het uitgezonden wordt, betekent ook dat het beeld er dus isquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou voor ons wat minder zijn ja
Al kan ik me wel voorstellen dat die binnenkort nog een keer langskomt.
Ze gaan echt niet 1974 en 1980 na elkaar doen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat het uitgezonden wordt, betekent ook dat het beeld er dus isMaar dan sla ik even over
Heel goedquote:
Ook echt zo'n rondjetwitter:MMastenbroek twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 13:41:57Dutch police officers on a horse participate in a salsa lesson in the Zuiderpark The Hague. https://t.co/gVhkcmHutC reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:39 schreef Em31 het volgende:
Ook echt zo'n rondjetwitter:MMastenbroek twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 13:41:57Dutch police officers on a horse participate in a salsa lesson in the Zuiderpark The Hague. https://t.co/gVhkcmHutC reageer retweet
Niets dan tien nadelen voor je tweet zou ik zeggen jatwitter:KeithWM twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 15:30:31@MMastenbroek For future reference, if you want to sound cool and in the know, they are generally referred to as "Mounted policemen". Whence the Canadian "Mounty".
Nothing ten disadvantages of your video! reageer retweet
En nog zo een. Het is inderdaad wel het eerste wat in je opkomt, ze beschrijven de politieagenten verkeerdtwitter:LisetM twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 17:06:20@KeithWM @MMastenbroek And if you want to be inclusive make it officers, because as far as I can see in this scenario there already is one “Mounted police officer” that is a woman. reageer retweet
Fijn dat je weer naar de kapper konquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:49 schreef Redefine het volgende:
Wat wel onhandig was, dat iedereen zelf zijn/haar karretje moest schoonmaken en je al stond te wachten totdat mensen klaar waren met boodschappen en hun karretje in kwamen leveren. Daardoor duurde het eigenlijk nog langer, maar ook weer geen ramp.
Als ze het niet fatsoenlijk doen dan is dat zeker geen beter alternatief, dat klopt. Maar de keren dat ik boodschappen deed, deden ze dat juist wel goedquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat je weer naar de kapper kon
Ik vind het juist wel handig dat je je eigen karretje moet schoonmaken. Zeker met drukte doen de medewerkers dat veel te slordig en snel. De vorige keer hadden ze ook maar de helft van het handvat gedaan. Dan doe ik het liever zelf, dat voelt een stuk veiliger.
Haha, geweldig!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:39 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:54 schreef Redefine het volgende:
Niets dan tien nadelen voor je tweet zou ik zeggen jatwitter:KeithWM twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 15:30:31@:MMastenbroek For future reference, if you want to sound cool and in the know, they are generally referred to as "Mounted policemen". Whence the Canadian "Mounty".
En nog zo een. Het is inderdaad wel het eerste wat in je opkomt, ze beschrijven de politieagenten verkeerdtwitter:LisetM twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 17:06:20@:KeithWM @:MMastenbroek And if you want to be inclusive make it officers, because as far as I can see in this scenario there already is one “Mounted police officer” that is a woman. reageer retweet
Is heel vaak hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
Eten zou om 18.30 bezorgd worden en het is er nog nietHoop wel dat ik de gegevens goed heb ingevuld.
Ja, maar het staat al 25 minuten op bezorgtijd 0 minutenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Is heel vaak hoorHeb je niet zo'n trackingscode?
Staat nu een man wss al een half uur buiten met een niet werkende belquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar het staat al 25 minuten op bezorgtijd 0 minuten![]()
Mijn moeder belt nu
Wat een spanning en sensatiequote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder belt nu
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:56 schreef Momo het volgende:
Deze nieuwe meme is wel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je het over zure mensen hebtquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:54 schreef Redefine het volgende:
Niets dan tien nadelen voor je tweet zou ik zeggen jatwitter:KeithWM twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 15:30:31@:MMastenbroek For future reference, if you want to sound cool and in the know, they are generally referred to as "Mounted policemen". Whence the Canadian "Mounty".
En nog zo een. Het is inderdaad wel het eerste wat in je opkomt, ze beschrijven de politieagenten verkeerdtwitter:LisetM twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 17:06:20@:KeithWM @:MMastenbroek And if you want to be inclusive make it officers, because as far as I can see in this scenario there already is one “Mounted police officer” that is a woman. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Staat nu een man wss al een half uur buiten met een niet werkende bel
Ja die is nu wel verdacht he? De zelfbenoemde detectivequote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een spanning en sensatie
(Zou Strani de bezorger ontvoerd hebben?)
Komt zo iemand aan en het eerste wat hij ziet is een paar neuzen tegen het raam die hem heftig aanstaren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]De bel hebben we uitgetest en doet het
En ik zit ook pal voor het raam, dus kan meteen zien als er iemand voor de deur staat.
Restaurant heeft bevestigd dat ze gewoon de order binnen hebben gekregen, maar Thuisbezorgd schijnt nu heel druk te zijn. Het komt er in ieder geval aanAls het eventueel afgekoeld is kunnen we het nog wel in de oven opwarmen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt zo iemand aan en het eerste wat hij ziet is een paar neuzen tegen het raam die hem heftig aanstaren.
Kan je online fooi gevenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
We hebben een fooi gegeven, dus niet zeiken!
Ja die optie was er ineensquote:
Oeh dat is dus aan de ene kant wel echt super handig! Wnat ik merk dat ik nu ook minder fooi geef nu ze het eten op je stoep zetten en zij o peen afstandje staan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die optie was er ineensDoen ze misschien speciaal wegens corona; kan me niet herinneren eerder die optie gekregen te hebben. Dan kun je aangeven of je de bezorger een fooi gunt en zelf een bedrag intikken.
Ja omdat hij aftelt naar de standaard bezorgdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder belt nu
Ja ik vind het ook handig!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh dat is dus aan de ene kant wel echt super handig! Wnat ik merk dat ik nu ook minder fooi geef nu ze het eten op je stoep zetten en zij o peen afstandje staan.
Aan de andere kant hebben ze dus de fooi binnen en laten ze hongerige mensen meer dan een half uurwachten
Lekker!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
Nou het is er hoor!En nog heerlijk warm!
Vegan fish&chips, ben benieuwd
Smakelijk!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
Dat is het zeker!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Lekker!![]()
![]()
Zou het ook wel slecht vinden als het niet meer warm was, ook al duurt het langer om te bereiden, kunnen ze het toch nog steeds warm afleveren
Succes!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga nog even naar de supermarkt om nog wat extra kip en champignons te kopen voor mijn afgemaakte pasta pesto
Ginoquote:
Zit nu wat filmpjes te kijken van hem en ik ben daar niet geheel over verbaasdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GinoDie ken ik vooral van Ready Steady Cook, met zijn flirtpogingen bij vrouwelijke kandidaten
Nee hij speelt een beetje in op zo'n Italiaans macho-imagoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zit nu wat filmpjes te kijken van hem en ik ben daar niet geheel over verbaasd
Wat is ready steady cook trouwens, soort britse masterchef achtig iets?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hij speelt een beetje in op zo'n Italiaans macho-imagoNiet persé op een kwaaie manier ofzo.
Ken je dat niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is ready steady cook trouwens, soort britse masterchef achtig iets?
De naam komt me wel bekend voor maar het concept niet!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ready_Steady_Cook
Kookshow waar er twee teams zijn onder leiding van een professionele chef, en dan met elk 1 deelnemer. Je hebt Team Green Pepper en Team Tomato. Elke deelnemer brengt een tas met ingrediënten mee, waar hun pro-chef dan gerechten mee moet maken, terwijl de deelnemer meehelpt. Aan het eind stemt het publiek welke gerechten hen het lekkerst lijken door of een bordje met een groene paprika of een tomaat omhoog te houden, en degene met de meeste stemmen wint.
Oeh dat klinkt wel leuk ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:10 schreef usagi414 het volgende:
Kwam dit tegen op facebook. Voor de echte kenners.
Dus jij denkt iets van voetbal te weten? Doe samen met je team, je club, je café of je vrienden mee met De Voetbalquiz! Deelname is gratis en er zijn leuke prijzen te winnen. In zes spannende rondes komen leuke, leerzame en pittige voetbalvragen voorbij. Eredivisie, EK's, WK's, muziek, foto's: ook voor de echte voetbalkenner een leuke uitdaging.
We beginnen zondagavond 31 mei om 19:30 met de online quiz via YouTube. Met het bord op schoot kun je meedoen. Zien we je daar?
Aanmelden kan via meedoen.voetbalquiz@gmail.com. Als je je aanmeldt, maak je kans op het prijzenpakket.
https://www.facebook.com/events/240257773946228/
Ja je hebt ook celebrity versies, of andere thema-uitzendingen. Ik vond het altijd wel leuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De naam komt me wel bekend voor maar het concept niet!
Maar klinkt wel erg tof.
Kijk voornamelijk masterchef of gewoon alles van gordon ramsay
Dit eens kijken tijdens het eten
Ja!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:29 schreef skysherrif het volgende:
Oh die presentator is ainsley harriott, die kende ik wel maar dan van alle memes over hem.
Big Ainsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:29 schreef skysherrif het volgende:
Oh die presentator is ainsley harriott, die kende ik wel maar dan van alle memes over hem.
Oehh wat fijnquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:39 schreef MMF93 het volgende:
Ze doen er helaas wat langer over dan Strani & Stranita, maar hopelijk vindt over een week de grote hereniging tussen mijn zus en haar vrouw plaats![]()
![]()
!!! We weten het alleen nog niet zeker, maar dit is de eerste keer dat er in ieder geval kans op is dus dat is al een goed teken.
Sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:30 schreef MMF93 het volgende:
Jeetje wat een leeswerk. Ik neem ook weer eens een SC-pauze van anderhalve dag hoor, gelijk 4,5 topics moeten lezen. Maar zoals altijd weer van genoten hoor
.
Nu gaan we lekker serie kijken in bed, FEEST.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Staat nu een man wss al een half uur buiten met een niet werkende bel
Jaaaaaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:39 schreef MMF93 het volgende:
Ze doen er helaas wat langer over dan Strani & Stranita, maar hopelijk vindt over een week de grote hereniging tussen mijn zus en haar vrouw plaats![]()
![]()
!!! We weten het alleen nog niet zeker, maar dit is de eerste keer dat er in ieder geval kans op is dus dat is al een goed teken.
Ohhh ik ga duimen!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:39 schreef MMF93 het volgende:
![]()
Oh dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:39 schreef MMF93 het volgende:
![]()
Ja masterchef australie is het mooist. Canada is trouwens ook wel tof!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je hebt ook celebrity versies, of andere thema-uitzendingen. Ik vond het altijd wel leuk!
Ja masterchef volg ik ook veelVoornamelijk Australië vind ik leuk. USA ook; die is met editing meer op "de sensatie" gericht, maar dat is ook wel smullen natuurlijk (pun not intended) en Gordon doet het leuk. En heb ook een zwak voor de UK versie, hoewel die erg understated is.
Keek (nu is het kut) je ook h3h3productions?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Big Ains
Give your meat a good old rub.
Wil je met of zonder uitjes?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké dan is alles weer vergeven![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Keek (nu is het kut) je ook h3h3productions?
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
![]()
Oh wat zou dat fijn voor ze zijn!
Ik ga duimen!
quote:
Jullie zijn liefquote:
Ik ontvoer geen mensen Arizona; ze gaan altijd vrijwillig mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een spanning en sensatie
(Zou Strani de bezorger ontvoerd hebben?)
Niet nodig, het is best vermakend hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry![]()
Veel plezier met serie kijken!Welke?
Wat goedquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:39 schreef MMF93 het volgende:
![]()
Die man moet echt zielsveel van jou houden.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:30 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Niet nodig, het is best vermakend hoor!
Desperate Housewives, ik heb hem al gezien maar heb vriendlief vriendelijk overgehaald om hem ook mee te kijken nu. Leuk om weer te kijken
!
We hopen dat ze volgende week naar Nederland kan komen, voor onbepaalde tijd! Dan moet ze wel hier 14 dagen in quarantaine, maar who cares dan zit ze toch lekker bij m'n zus in huisquote:
Ja precies, dat maakt dan niet zo uit. Zou geweldig zijn!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:34 schreef MMF93 het volgende:
[..]
We hopen dat ze volgende week naar Nederland kan komen, voor onbepaalde tijd! Dan moet ze wel hier 14 dagen in quarantaine, maar who cares dan zit ze toch lekker bij m'n zus in huis.
Zeg je nu indirect dat jij ook zielsveel van je vrouw houdt?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man moet echt zielsveel van jou houden.
Ik geloof dat jij het laatst ook nog had over welke housewive favoriet was hoor meneer Straan, dus zo'n drama is het allemaal niet om het te moeten kijken hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man moet echt zielsveel van jou houden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeg je nu indirect dat jij ook zielsveel van je vrouw houdt?![]()
Of had je dit niet met haar gekeken?
Nou precies! Ik zal trouwens niet zeggen dat ik er echt voor ging zitten hoor :-D Het was meer dat ik DH een verademing vond in vergelijking met Sex and the City.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:35 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het laatst ook nog had over welke housewive favoriet was hoor meneer Straan, dus zo'n drama is het allemaal niet om het te moeten kijken hoor.
Maar ja, zielsveel houdtie geloof ik wel van me ja
Als jij jouw tegoedbonnen thuis inruilt voor samen voetbal kijken dan doe je iets niet goed als man zijnde.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:38 schreef skysherrif het volgende:
Desperate housewives ruilen voor ajax kijken lijkt me wel een mooie deal later.
wat zijn dan de meest belangrijke tegoedbonnen die je als man achter de hand moet hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij jouw tegoedbonnen thuis inruilt voor samen voetbal kijken dan doe je iets niet goed als man zijnde.
Misschien maar beter achter een spoiler om het netjes te houden:quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat zijn dan de meest belangrijke tegoedbonnen die je als man achter de hand moet hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien maar beter achter een spoiler om het netjes te houden:Ik heb hem gelezen, je kan hem leeg edittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen, je kan hem leeg editten![]()
Ja was heerlijk en leuk! We waren de enigen dus we hadden mooi de tijd om een uur of drie bij te praten met de eigenaren.quote:
Mooi! Klinkt leuk en gezelligquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja was heerlijk en leuk! We waren de enigen dus we hadden mooi de tijd om een uur of drie bij te praten met de eigenaren.
Voor jou![]()
[ afbeelding ]
Ja was het echtquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mooi! Klinkt leuk en gezelligheerlijk om zoiets weer te kunnen doen.
En![]()
Natuuuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja was het echt
Mag ik één patatje van je?
Ja, Joe. Die doet ook vaak echt te overdreven met eten weggooien enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja masterchef australie is het mooist. Canada is trouwens ook wel tof!
Die Italiaan bij USA vind ik soms wel een beetje oneerlijk overkomen of biased.
quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ontvoer geen mensen Arizona; ze gaan altijd vrijwillig mee.
Ja dat zou zo fijn zijn!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:34 schreef MMF93 het volgende:
[..]
We hopen dat ze volgende week naar Nederland kan komen, voor onbepaalde tijd! Dan moet ze wel hier 14 dagen in quarantaine, maar who cares dan zit ze toch lekker bij m'n zus in huis.
Ik hoop dat je benieuwdheid is bevredigdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
Wat is dit? Ik was even FIFA spelen met een vriend en er is hier gewoon niks gezegd?
En net nu ik dit tik zie ik dat @:Aoibhin me noemt in een ander topic. Ik ben benieuwd!
Oh godver, duurde even voor ik door had dat je zei 'Ja, voornaam van kok' ipv Ja, doeiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Joe. Die doet ook vaak echt te overdreven met eten weggooien enzo
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh godver, duurde even voor ik door had dat je zei 'Ja, voornaam van kok' ipv Ja, doei
Ik was niet teleurgesteld!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je benieuwdheid is bevredigd
Koks die eten weggooien zijn hun beroep niet waard.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Joe. Die doet ook vaak echt te overdreven met eten weggooien enzo
Ja het Oekraïense Hasta La Vista is echt wel een pareltje he?quote:
Nou...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het Oekraïense Hasta La Vista is echt wel een pareltje he?![]()
Aw Cutter, dat herinner ik me nog jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja en die Joe (DAT IS EEN PERSOON) deed dat echt continu als een soort statementquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Koks die eten weggooien zijn hun beroep niet waard.
Stom... Ik maak me trouwens altijd echt boos als mensen zomaar eten weggooien op TV. En in het echt ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en die Joe (DAT IS EEN PERSOON) deed dat echt continu als een soort statement"kijk mij eens lekker hard zijn als jurylid"
Ja... Mee eens wel. En sowieso ook dat mensen te snel eten weggooien dat gewoon nog goed is.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Stom... Ik maak me trouwens altijd echt boos als mensen zomaar eten weggooien op TV. En in het echt ook.
Ja precies. Je moet gewoon respect hebben voor het feit dat je überhaupt iets te eten hebt.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja... Mee eens wel. En sowieso ook dat mensen te snel eten weggooien dat gewoon nog goed is.
En er is ook zoveel in te vriezen. Je hoeft echt niets te laten verpieteren.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Je moet gewoon respect hebben voor het feit dat je überhaupt iets te eten hebt.
Precies. Nou ja het kan iedereen overkomen natuurlijk dat er iets vergeten wordt en het dan opeens niet meer goed is, maar da's dan per ongeluk.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En er is ook zoveel in te vriezen. Je hoeft echt niets te laten verpieteren.
Ja inderdaad! Wij proberen ook echt altijd wel op te maken wat er nog over is. Hooguit gooien we iets weg als er nog ergens een potje van iets in een kastje stond waarvan we niet wisten dat we het nog hadden. Maar dat is sowieso met houdbare producten echt een kwestie van in de gaten blijven houden. Van verse producten weet je sowieso wel dat het snel op moet.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Nou ja het kan iedereen overkomen natuurlijk dat er iets vergeten wordt en het dan opeens niet meer goed is, maar da's dan per ongeluk.
Dat snap ik ook nooit. Ik gooi zelden wat weg.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja... Mee eens wel. En sowieso ook dat mensen te snel eten weggooien dat gewoon nog goed is.
Preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Wij proberen ook echt altijd wel op te maken wat er nog over is. Hooguit gooien we iets weg als er nog ergens een potje van iets in een kastje stond waarvan we niet wisten dat we het nog hadden. Maar dat is sowieso met houdbare producten echt een kwestie van in de gaten blijven houden. Van verse producten weet je sowieso wel dat het snel op moet.
Schuld van de regeringquote:Op zondag 24 mei 2020 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies
Spanje is ook echt een weggooiland hoor. En als ze uit eten gaan laten ze zó veel staan. Zonde echt. En dan met de volgende crisis is het weer de schuld van de regering.
Nee dat valt wel mee, maar inderdaad mee naar huis nemen is nog niet een ding hier. We doen het zelf wel waar mogelijk (we nemen ook een eigen containertje mee als we uit eten gaan). Het lijkt wel een kwestie van trots te zijn of zo, dat je je eten niet helemaal opeet. Alsof dat alleen voor arme mensen is.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schuld van de regering![]()
![]()
Maar hoe zit dat in Spanje met porties enzo? Zijn die dan ook heel groot? Want dan zouden ze ook wat mee naar huis kunnen nemen.
Ah ja zo'n trots-idee haal je er dan ook weer niet helemaal snel uit. Terwijl het zo zonde is allemaalquote:Op zondag 24 mei 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee, maar inderdaad mee naar huis nemen is nog niet een ding hier. We doen het zelf wel waar mogelijk (we nemen ook een eigen containertje mee als we uit eten gaan). Het lijkt wel een kwestie van trots te zijn of zo, dat je je eten niet helemaal opeet. Alsof dat alleen voor arme mensen is.
Haha preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja zo'n trots-idee haal je er dan ook weer niet helemaal snel uit. Terwijl het zo zonde is allemaal![]()
Die doggy bags die ze in de VS hebben zijn wat dat betreft ook wel ideaal. Op rondreis in 2017 kochten we een koelboxje en hebben driekwart van de tijd gewoon geluncht met wat we de avond ervoor hadden overgehouden van het eten ergens![]()
En als je direct daarna gewoon naar huis gaat is het al helemaal ideaalDat doen jij en Stranita alvast prima. Nu moet de trend nog in de rest van Spanjolië overslaan!
De inzet gewoonquote:Op zondag 24 mei 2020 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha preciesVorig jaar waren we de box vergeten en toen ben ik terwijl m'n vrouw nog at naar een Chinese winkel een blok verder gelopen om een andere box te kopen
Bij de Happy Italy hier in NL doen ze dat ook perfectquote:Op zondag 24 mei 2020 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja zo'n trots-idee haal je er dan ook weer niet helemaal snel uit. Terwijl het zo zonde is allemaal![]()
Die doggy bags die ze in de VS hebben zijn wat dat betreft ook wel ideaal. Op rondreis in 2017 kochten we een koelboxje en hebben driekwart van de tijd gewoon geluncht met wat we de avond ervoor hadden overgehouden van het eten ergens![]()
En als je direct daarna gewoon naar huis gaat is het al helemaal ideaalDat doen jij en Stranita alvast prima. Nu moet de trend nog in de rest van Spanjolië overslaan!
Preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De inzet gewoon![]()
Kan je vrouw ook lekker verder eten ook gewoon
Oh die ken ik nietquote:Op zondag 24 mei 2020 00:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij de Happy Italy hier in NL doen ze dat ook perfectzou wat mij betreft hier ook wel een stuk normaler mogen zijn om te doen! Al moet ik zeggen dat je volgens mij tegenwoordig sowieso wel kleinere porties overal krijgt.
Als je gemeen was geweest had je ook haar er op uit kunnen sturen en haar eten op kunnen etenquote:
Maar betaal je er dan ook iets minder voor?quote:Op zondag 24 mei 2020 00:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij de Happy Italy hier in NL doen ze dat ook perfectzou wat mij betreft hier ook wel een stuk normaler mogen zijn om te doen! Al moet ik zeggen dat je volgens mij tegenwoordig sowieso wel kleinere porties overal krijgt.
Haha, maar goed dat ik zo'n lieve jongen ben danquote:Op zondag 24 mei 2020 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je gemeen was geweest had je ook haar er op uit kunnen sturen en haar eten op kunnen eten
quote:
Zo is hetquote:Op zondag 24 mei 2020 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, maar goed dat ik zo'n lieve jongen ben dan
Ja? Ze lijkt me best een apart typequote:Op zondag 24 mei 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Kwam ook zo sympathiek over op de livestream bij Andy toen!
Dat zal wel nietquote:Op zondag 24 mei 2020 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar betaal je er dan ook iets minder voor?
twitter:nytimes twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 23:48:14The front page of The New York Times for May 24, 2020 https://t.co/Mp4figjnQe reageer retweet
Dromerig wel een beetje ja, maar dat is juist leuk vind ikquote:Op zondag 24 mei 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Ze lijkt me best een apart typeBeetje dromerig misschien?
Wtf jaquote:Op zondag 24 mei 2020 00:50 schreef Em31 het volgende:
Wowtwitter:nytimes twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 23:48:14The front page of The New York Times for May 24, 2020 https://t.co/Mp4figjnQe reageer retweet
Oh ja dat merk je hier ook wel, dat restaurants dingen die voorheen normaal waren opeens weghaalt, of dat je er nu wel voor moet betalen.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zal wel nietmaar een simpel voorbeeld, voor mijn gevoel kreeg je ‘vroeger’ vaak veel meer bijgerechten. Aardappeltjes, patat, groente, salade etc. en nu eerder 1x aardappeltjes en 1x iets van groente. Plus dat er sowieso wat minder op je bord ligt.
Prijs vind ik lastig te zeggen. Tegenwoordig heb je zoveel van die ‘simpele’ restaurants ook om even snel wat te eten waar je dan ook maar 10 euro ofzo betaalt.
Ik zag het ook net ja, heftig hè?quote:Op zondag 24 mei 2020 00:50 schreef Em31 het volgende:
Wowtwitter:nytimes twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 23:48:14The front page of The New York Times for May 24, 2020 https://t.co/Mp4figjnQe reageer retweet
quote:Op zondag 24 mei 2020 00:50 schreef Em31 het volgende:
Ja dat vind ik ook leuk jaquote:Op zondag 24 mei 2020 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dromerig wel een beetje ja, maar dat is juist leuk vind ikDe stream is nog terug te kijken! Eurovoxx op Youtube
onbegrijpelijk inderdaad, hoe ze elkaar in die landen aan blijven stekenquote:Op zondag 24 mei 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag het ook net ja, heftig hè?
Ik zit nu ook de cijfers uit Colombia en andere landen in de regio te bestuderen. Gaat echt niet goed hoor. Colombia ging 10 dagen na Spanje in lockdown en die hebben gewoon nog steeds hun piek niet bereikt. Onbegrijpelijk, of alleen uit te leggen met een gebrek aan discipline, vrees ik.
Ja. Ik lees net ook een artikel in een Colombiaanse krant over de stad Cali waar er blijkbaar clandestine seksfeesten zijn en Venezolaanse immigranten op straat protesteren omdat ze naar huis willen.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onbegrijpelijk inderdaad, hoe ze elkaar in die landen aan blijven steken
de wereld op z'n kopquote:Op zondag 24 mei 2020 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik lees net ook een artikel in een Colombiaanse krant over de stad Cali waar er blijkbaar clandestine seksfeesten zijn en Venezolaanse immigranten op straat protesteren omdat ze naar huis willen.
Precies. En als je je daar dan wel aan de regels houdt dan wordt je na een tijdje natuurlijk wel moedeloos, dat die lockdown maar voortduurt en er niks verbetert. Dus zullen steeds meer mensen die hele lockdown gaan negeren, met alle gevolgen van dien.quote:
de wereld is voorlopig nog niet af van het virusquote:Op zondag 24 mei 2020 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. En als je je daar dan wel aan de regels houdt dan wordt je na een tijdje natuurlijk wel moedeloos, dat die lockdown maar voortduurt en er niks verbetert. Dus zullen steeds meer mensen die hele lockdown gaan negeren, met alle gevolgen van dien.
Nee ik denk het ook niet. Er zullen genoeg landen zijn die een lange tijd buitengesloten zullen worden als ze de boel niet onder controle krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2020 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de wereld is voorlopig nog niet af van het virus
en toch leeft het langer dan de meeste andere SCsquote:Op zondag 24 mei 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar gisteren was ook wel uitzonderlijk hoor!
klopt, dit dusquote:Op zondag 24 mei 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk het ook niet. Er zullen genoeg landen zijn die een lange tijd buitengesloten zullen worden als ze de boel niet onder controle krijgen.
Wij zijn dan ook de ékte helden van FOK!quote:Op zondag 24 mei 2020 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en toch leeft het langer dan de meeste andere SCs
Neequote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en toch leeft het langer dan de meeste andere SCs
Eigenlijk heb ik geen ps4 :$quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen ps4 :$
Maar op de pc speel ik soms league of legends, valorant en zelfs runescape soms even tussendoor
Dat zijn toch geen chips?quote:Op zondag 24 mei 2020 01:38 schreef skysherrif het volgende:
ga ik nog een zak chips met salsa dip openmaken??
Nee doe maar niet, dan krijg je straks nachtmerries.quote:Op zondag 24 mei 2020 01:38 schreef skysherrif het volgende:
Ja is ook weer zo straniquote:Op zondag 24 mei 2020 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, dan krijg je straks nachtmerries.
echte Chips vind ik gemaakt van aardappels, Taco chips van maisquote:
Groetjes vanuit het bed van mijquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 01:38 schreef skysherrif het volgende:
Allebei lekker welquote:Op zondag 24 mei 2020 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echte Chips vind ik gemaakt van aardappels, Taco chips van mais
Trusten!quote:
En dan zit @skysherrif alsnog te beslissen of hij chips met salsadip wilquote:Op zondag 24 mei 2020 02:55 schreef Strani het volgende:
*Belt een poffertjes-service in Nederland die precies op het juiste moment warme verse poffertjes komt brengen bij wie het eerst op is.
skysherrif was op stoel in slaap gedommeldquote:Op zondag 24 mei 2020 03:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan zit @:Skysherrif alsnog te beslissen of hij chips met salsadip wil
Aoibhin wordt in bed wakkerquote:Op zondag 24 mei 2020 04:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
skysherrif was op stoel in slaap gedommeld
Dat is ook meestal de plek waar ik wakker wordquote:
Een poffertjes-service.quote:Op zondag 24 mei 2020 02:55 schreef Strani het volgende:
*Belt een poffertjes-service in Nederland die precies op het juiste moment warme verse poffertjes komt brengen bij wie het eerst op is.
Mercikesquote:Op zondag 24 mei 2020 10:58 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen, hier koffie voor iedereen:
[ afbeelding ]
Oeh lekker hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 10:58 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel hoor, maar had wel langer willen slapen.quote:
Vroeg wakkerquote:Op zondag 24 mei 2020 08:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook meestal de plek waar ik wakker word![]()
Goedemorgen!
Aoibhin heb jij de poffertjes opgegeten? Je was zó vroeg wakker. Of zo laat nog op, geen idee
Thanks!quote:Op zondag 24 mei 2020 10:58 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt gezellig, hier geen plannen behalve caviahokken schoonmaken en friteusevet vervangenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef ato het volgende:
[..]
Wel hoor, maar had wel langer willen slapen.
Nou ja ik hou wel een luie dag verder vandaag. Vanmiddag komt mijn zus, zwager en borrelen wij eind van de dag.
Voel me prima hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeyyy jij hebt vast niet lekker doorgeslapen
Die kan ik wel gebruiken!quote:Op zondag 24 mei 2020 10:58 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er 2 achter de kiezen, begin een beetje op te krabbelenquote:
Ik probeer al jaren koffie te leren drinken maar het lukt me echt nietquote:Op zondag 24 mei 2020 10:58 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Soms moet je dan gewoon accepteren dat je het niet lust.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren koffie te leren drinken maar het lukt me echt niet
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms moet je dan gewoon accepteren dat je het niet lust.![]()
Ik vind alcohol kneiter-ranzig en als ik zeg dat ik geen bier/wijn/whatever lust dan krijg ik ook vaak het antwoord “ja maar je moet het LEREN drinken”. Uhm nee, ik heb meerdere pogingen gedaan en alleen alcoholische dranken die nog eens doordrenkt worden met extra zoetigheid, ananas en kokos (hoi piña colada!) vind ik lekker maar ik heb voor mezelf ondertussen geconcludeerd dat ik alcohol simpelweg niet lust.Blijkbaar is dat trouwens voor veel mensen nog altijd lastiger te begrijpen dan wanneer ik zou zeggen dat ik niet drink omdat het niet mag van God of mijn sponsor.
Inclusief bloedworst? Lefgozer!quote:
Het is ook een schande dat jij je niet netjes confirmeert aan wat de-meeste-mensen als normaal beschouwen. En niet eens met een geldige reden als religie of een chronische ziekte, maar gewoon omdat je het niet hebt leren drinkenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind alcohol kneiter-ranzig en als ik zeg dat ik geen bier/wijn/whatever lust dan krijg ik ook vaak het antwoord “ja maar je moet het LEREN drinken”. Uhm nee, ik heb meerdere pogingen gedaan en alleen alcoholische dranken die nog eens doordrenkt worden met extra zoetigheid, ananas en kokos (hoi piña colada!) vind ik lekker maar ik heb voor mezelf ondertussen geconcludeerd dat ik alcohol simpelweg niet lust.Blijkbaar is dat trouwens voor veel mensen nog altijd lastiger te begrijpen dan wanneer ik zou zeggen dat ik niet drink omdat het niet mag van God of mijn sponsor.
Ah ik vind bloedworst sowieso wel lekker eigenlijk! Ook gewoon los op een boterhamquote:Op zondag 24 mei 2020 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inclusief bloedworst? Lefgozer!
Ik heb het wel eens geprobeerd, vond het niet echt lekker. Dat kwam niet door het idee, de smaak stond me gewoon niet aan
Best wel gek waar dat vandaan komt inderdaad, dat mensen je proberen te overtuigen van het feit dat alcohol toch echt wel lekker is, maar als je zegt dat je geen fan bent van appelsap iedereen zijn schouders ophaalt.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al heel vaak gehad. Ik vind de meest alcoholische dranken helemaal niet lekker. En de paar die ik dan wel lekker vind hoef ik niet per se vaak te drinken. Maar je kan nooit zomaar nee er tegen zeggen, want dat is toch wel zo raar. Altijd maar moeten uitleggen waarom je niet drinktquote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heeft Javier Guzman ook destijds in zijn show verwerkt toen die net was afgekickt. Maar dan met mosterd als voorbeeld.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Best wel gek waar dat vandaan komt inderdaad, dat mensen je proberen te overtuigen van het feit dat alcohol toch echt wel lekker is, maar als je zegt dat je geen fan bent van appelsap iedereen zijn schouders ophaalt.
Aan mijn hebben ze dan niks. Ik heb geen rijbewijsquote:Op zondag 24 mei 2020 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Het is toch juist fijn als iemand geen alcohol drinkt? Dan weet je ook meteen wie de bob is
Ik heb er ook nooit veel aangevonden inderdaad. En hetzelfde geldt voor vis. Ik overleef al 39 jaar zonder vis te lusten en ik ga daar ook geen verandering meer in aanbrengen.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alcohol wordt door onze samenleving ernstig overschat. En op de één of andere manier vinden veel op zich redelijke volwassenen alcohol nog steeds harstikke spannend en stoer.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:19 schreef Redefine het volgende:
Ik heb overigens niks tegen alcohol en snap dat mensen het drinken. Maar waar ik wel wat tegen heb is mensen die zoveel drinken dat ze zich achterlijk gaan gedragen. En nog meer als mensen bewust naar de klote willen gaan. En met elkaar het erover hebben dat ze er naar uitkijken om naar de klote te gaan.
Plus dat dronken mensen de misvatting hebben dat ze heel grappig zijn als ze dronken zijn. Dat zijn ze zelden of nooit.
Je kan er natuurlijk niet omheen dat @Cee zelf ook een groot deel van het probleem is. Die zou op haar leeftijd getrouwd moeten zijn, met ook twee kinderen, een jongen en een meisje. Een leuk huis in de plaatselijke Vinexwijk, waar ze vanaf Rietgors 36 zowel aan de voorkant als de achterkant uitzicht hebben op andere huizen die er net zo uitzien. Tenzij die buurman van vier huizen verder zijn busje voor hun deur parkeert, vanwege het parkeerprobleem. Overdag een leuke baan op een gezellig kantoor, waar echt geen strenge dresscode is, maar de afdelingschef gewoon in een overhemd met korte mouwen rondloopt. En dan eens in het jaar het hoogtepunt als ze met de hele zaak gaan bowlen en steengrillen. Waarbij het feest na afloop op kosten van het bedrijf aan de bar nog tot in de kleine uurtjes doorgaat, met gezellige gesprekken met collega’s over onderwerpen als dat de groene container zo snel volzit of dat het op Burgemeester Veenhuizensingel zo moeilijk linksaf slaan is naar de Centrumring (ik rij soms zelfs om via de Sweelincklaan, om dat probleem op te lossen, maar daar heb je wel al die stoplichten). En tussen al dat gratis drinkende en langzaam aangeschoten rakend volk staat Cee dan als enige interessant te doen met een glas Spa Roodquote:Op zondag 24 mei 2020 14:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al heel vaak gehad. Ik vind de meest alcoholische dranken helemaal niet lekker. En de paar die ik dan wel lekker vind hoef ik niet per se vaak te drinken. Maar je kan nooit zomaar nee er tegen zeggen, want dat is toch wel zo raar. Altijd maar moeten uitleggen waarom je niet drinktDat is bij geen enkele andere drank zo.
Ha! Exact zo ja. Ik ga het voortaan zo uitleggen.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft Javier Guzman ook destijds in zijn show verwerkt toen die net was afgekickt. Maar dan met mosterd als voorbeeld.
'Iedereen wil mosterd?
Ja!
Nee ik niet!
Wat? Eet jij geen mosterd?
Waarom, doe niet zo ongezellig. Eet gewoon mee joh.'
Ja leeftijd maakt daar niet eens zoveel in uit. Het vlakt uiteraard wel wat af naarmate iemand ouder wordt. Maar dronken gekken zijn van alle leeftijden.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alcohol wordt door onze samenleving ernstig overschat. En op de één of andere manier vinden veel op zich redelijke volwassenen alcohol nog steeds harstikke spannend en stoer.
Bij de Britten die hier wonen lijkt het gek genoeg helemaal niet af te vlakken. Die blijven levenslang geobsedeerd door alcohol.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja leeftijd maakt daar niet eens zoveel in uit. Het vlakt uiteraard wel wat af naarmate iemand ouder wordt. Maar dronken gekken zijn van alle leeftijden.
Klopt. Ook op single zijn etc rust nog een behoorlijk taboe. Is wel minder dan vroeger, maar nog steeds is het wel iets wat je moet uitleggen als mensen erom vragenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk niet omheen dat @:cee zelf ook een groot deel van het probleem is. Die zou op haar leeftijd getrouwd moeten zijn, met ook twee kinderen, een jongen en een meisje. Een leuk huis in de plaatselijke Vinexwijk, waar ze vanaf Rietgors 36 zowel aan de voorkant als de achterkant uitzicht hebben op andere huizen die er net zo uitzien. Tenzij die buurman van vier huizen verder zijn busje voor hun deur parkeert, vanwege het parkeerprobleem. Overdag een leuke baan op een gezellig kantoor, waar echt geen strenge dresscode is, maar de afdelingschef gewoon in een overhemd met korte mouwen rondloopt. En dan eens in het jaar het hoogtepunt als ze met de hele zaak gaan bowlen en steengrillen. Waarbij het feest na afloop op kosten van het bedrijf aan de bar nog tot in de kleine uurtjes doorgaat, met gezellige gesprekken met collega’s over onderwerpen als dat de groene container zo snel volzit of dat het op Burgemeester Veenhuizensingel zo moeilijk linksaf slaan is naar de Centrumring (ik rij soms zelfs om via de Sweelincklaan, om dat probleem op te lossen, maar daar heb je wel al die stoplichten). En tussen al dat gratis drinkende en langzaam aangeschoten rakend volk staat Cee dan als enige interessant te doen met een glas Spa Rood
Ik denk dat het vooral komt door het slag Britten dat daar komt.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij de Britten die hier wonen lijkt het gek genoeg helemaal niet af te vlakken. Die blijven levenslang geobsedeerd door alcohol.
Dat kan, hoewel alcohol sowieso een enorme rol speelt daar. Ik merk het bij m'n collega's in Londen ook. Ben benieuwd hoe zij zullen zijn over een jaar of 20.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt door het slag Britten dat daar komt.
De Britten en de Russen staan dan ook wel samen aan de top als om alcohol misbruik gaat.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan, hoewel alcohol sowieso een enorme rol speelt daar. Ik merk het bij m'n collega's in Londen ook. Ben benieuwd hoe zij zullen zijn over een jaar of 20.
Het is goed te merken ja.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Britten en de Russen staan dan ook wel samen aan de top als om alcohol misbruik gaat.
Smaak is ook niet goed over te brengen in reclames. Parfumreclames gaan ook nooit over waar hun luchtje naar ruiktquote:Op zondag 24 mei 2020 14:55 schreef Redefine het volgende:
Wat alcohol betreft vond ik het programma rondom Dry January wel interessant. Oké daar zaten ook wel wat mensen bij die drinken dan weer te ver wilden indammen. Maar over het algemeen wel prima discussies.
Over het drinken en gezelligheid aspect. Ook over achteloos drinken. Maar vooral over de normalisering van alcohol.
Vooral dat laatste blijft toch wel iets aparts. Dat er gedronken wordt is niet zo raar. Maar hoe normaal het is om te drinken en vooral veel te drinken, blijft toch wel iets aparts. Denk maar eens aan een nieuwjaarsreceptie zonder bier of wijn, dan wil bijna niemand er meer naartoe.
Let ook maar eens op de alcohol reclames. Op een paar bier reclames na, gaat het bijna alleen maar over de sfeer die drank oproept i.p.v. de lekkere smaak.
Ja, goed punt.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:55 schreef Redefine het volgende:
Wat alcohol betreft vond ik het programma rondom Dry January wel interessant. Oké daar zaten ook wel wat mensen bij die drinken dan weer te ver wilden indammen. Maar over het algemeen wel prima discussies.
Over het drinken en gezelligheid aspect. Ook over achteloos drinken. Maar vooral over de normalisering van alcohol.
Vooral dat laatste blijft toch wel iets aparts. Dat er gedronken wordt is niet zo raar. Maar hoe normaal het is om te drinken en vooral veel te drinken, blijft toch wel iets aparts. Denk maar eens aan een nieuwjaarsreceptie zonder bier of wijn, dan wil bijna niemand er meer naartoe.
Let ook maar eens op de alcohol reclames. Op een paar bier reclames na, gaat het bijna alleen maar over de sfeer die drank oproept i.p.v. de lekkere smaak.
Klopt. Dat is ook precies de reden dat ik er niet meer tussen ga staan. Ik heb ook bij werkuitjes. Bij de activiteit en het eten ben ik er gewoon bij, want dat is heel erg leuk. Maar bij het stappen ga ik nooit mee.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Als je niet drinkt tijdens een feestje is het enige nadeel dat dronken mensen veel irritanter overkomen dan wanneer je wel drinkt. Maar dat zegt meer over dronken mensen dan over jou.
Dat klopt. Maar mensen gaan met parfum geen gekke dingen doenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Smaak is ook niet goed over te brengen in reclames. Parfumreclames gaan ook nooit over waar hun luchtje naar ruikt
Slim. In Londen voel ik me altijd wel verplicht om mee te gaan omdat het ook de enige mogelijkheid is om een beetje sociaal te doen met collega's. Maar voor mij hoeft het niet zo.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook precies de reden dat ik er niet meer tussen ga staan. Ik heb ook bij werkuitjes. Bij de activiteit en het eten ben ik er gewoon bij, want dat is heel erg leuk. Maar bij het stappen ga ik nooit mee.
Vrouwen gaan wel raar doen van suikervrije colaquote:Op zondag 24 mei 2020 15:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar mensen gaan met parfum geen gekke dingen doenPlus daar parfum geen levensmiddel dat je nuttigt
Er zijn ook volwassenen die gek gaan doen van Haribo snoepquote:Op zondag 24 mei 2020 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrouwen gaan wel raar doen van suikervrije cola
Een drankje met collega’s na het werk is nog wel onschuldiger dan zo’n geforceerd bedrijfsuitje natuurlijk. Mensen gedragen zich dan ook heel anders.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Slim. In Londen voel ik me altijd wel verplicht om mee te gaan omdat het ook de enige mogelijkheid is om een beetje sociaal te doen met collega's. Maar voor mij hoeft het niet zo.
Peter Jan Rens gedraagt zich ook zonder Haribo, Cola, parfum of alcohol wel gek hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn ook volwassenen die gek gaan doen van Haribo snoep
Da's waar, maar de vragen waarom je niet drinkt zijn er niet minder om. 'Jon where's your beer!'quote:Op zondag 24 mei 2020 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een drankje met collega’s na het werk is nog wel onschuldiger dan zo’n geforceerd bedrijfsuitje natuurlijk. Mensen gedragen zich dan ook heel anders.
Ja precies, zelfde hierquote:Op zondag 24 mei 2020 15:27 schreef Em31 het volgende:
Ik vind alcohol alleen lekker in etenzo een glas doe je me totaal geen plezier mee, maar in desserts vind ik het wel lekker (door de combinatie met zoet natuurlijk) of dat je het in sauzen en stoofpotjes nog een beetje proeft.
Dat is bij ons wel anders. Wij werken natuurlijk gewoon met elkaar (oke nu even niet). Bij ons praten we ook vaak genoeg niet over werk.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Slim. In Londen voel ik me altijd wel verplicht om mee te gaan omdat het ook de enige mogelijkheid is om een beetje sociaal te doen met collega's. Maar voor mij hoeft het niet zo.
Bij de meets zijn wel bier drinkers etc. Maar niemand die zich misdraagtquote:Op zondag 24 mei 2020 15:30 schreef Strani het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden hoeveel niet/weinigdrinkers in deze SC zitten. Maakt het ook meteen een veilig plekje voor anderen die ook niet drinken. Zeker als je ook wel eens naar een meet zou willen.
Ja, dat viel me ook op! Toen ik naar een ESF meet ging, begon ik ook niet meteen met bier, omdat er in de SC zoveel niet-drinkers zijn. Al snel ging de eerste over op een biertje en durfde ik ookquote:Op zondag 24 mei 2020 15:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de meets zijn wel bier drinkers etc. Maar niemand die zich misdraagt
Ja of bij tiramisuquote:Op zondag 24 mei 2020 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, zelfde hierof een whisky cream of zo, dat soort dingen. Maar bier, wijn, meh nee.
Was ik niet diegene die over ging op een biertjequote:Op zondag 24 mei 2020 15:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op! Toen ik naar een ESF meet ging, begon ik ook niet meteen met bier, omdat er in de SC zoveel niet-drinkers zijn. Al snel ging de eerste over op een biertje en durfde ik ook
Dat is ook weer niet de bedoelingquote:Op zondag 24 mei 2020 15:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op! Toen ik naar een ESF meet ging, begon ik ook niet meteen met bier, omdat er in de SC zoveel niet-drinkers zijn. Al snel ging de eerste over op een biertje en durfde ik ook
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat zou mij ook helemaal geen probleem lijken. Iedereen moet gewoon kunnen doen waar men zin in heeftquote:Op zondag 24 mei 2020 15:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha ja da's herkenbaarquote:Op zondag 24 mei 2020 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja of bij tiramisuof in een kaasfondue enzo, dat bittere smaakje is dan lekker.
Soms vind het wel 'jammer' dat ik niet echt gek ben op wijn als je dan in een restaurant anderen ziet genieten van elke wijn die ze bij een gang krijgen en waarom dat dan past enzo.
Was dat die documentaire 'Roes'? Die vond ik ook mooiquote:Op zondag 24 mei 2020 14:55 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet de bedoelingJe moet gewoon bier nemen als je daar zijn in hebt bij een meet. Zolang je je niet misdraagt.
Nee. Was een programma van Sophie Hilbrand wat ze rondom Dry January deden.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Was dat die documentaire 'Roes'? Die vond ik ook mooiEn ook heftig wel hoe diep het geworteld kan zijn. Er was zo'n vrouw waarbij haar man echt níet haar steunde, en dat was zo naar
Dat weekendje weg zie ik nog steeds voor mij, dat ze gewoon geen activiteiten wisten om te doen nu zij niets wilde drinken
![]()
Het eindigde er dan ook in dat ze meteen weer naar de fles greep zodra het weer mocht![]()
Klopt. Niemand die zal zeggen: jij drinkt bier. Waaromquote:Op zondag 24 mei 2020 16:29 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het veel makkelijker is om de bierdrinker te zijn in een groep waar niemand drinkt, dan andersom. Het is fijn dat het geen statussymbool is, maar gewoon een drankje waar iemand op dat moment zin in had*
*In elk geval die ene meet waar ik bij wasIk ben een nepexpert
Oh, deze ging ook over dry January, maar volgens mij hadden ze toen wel veel programma'squote:Op zondag 24 mei 2020 16:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Was een programma van Sophie Hilbrand wat ze rondom Dry January deden.
Dat kan wel ja.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh, deze ging ook over dry January, maar volgens mij hadden ze toen wel veel programma's
Als de meet om twee uur in de middag begint kan ik me voorstellen dat je toch iets van een drempel voeltquote:Op zondag 24 mei 2020 16:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet de bedoelingJe moet gewoon bier nemen als je daar zijn in hebt bij een meet. Zolang je je niet misdraagt.
Dit. En uiteindelijk valt en staat het hoe je er mee omgaat.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ook tof dat niemand gepusht wordt om ook maar te gaan drinken als ze dat niet willenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wel echt stomme opmerkingen jaquote:Op zondag 24 mei 2020 17:07 schreef molloot200 het volgende:
En dan de opmerking die erbij wordt gemaakt: Doe eens niet zo ongezellig, drink er één meeOh dus zonder drank is iedereen ineens ongezellig? Ik dacht dat we vrienden waren en dat is niet omdat ik alleen gezellig ben als ik gedronken heb toch?
quote:Je kunt er een de flinke boom over opzetten of het tot het takenpakket van de Nederlandse Publieke Omroep hoort om aandacht te besteden aan het Suikerfeest. Maar dat vind ik eigenlijk een beetje kinderachtig. Christenen hebben immers al jaren Kerstfeest op de Dam en The Passion. Voor homo’s is er het Eurovisie Songfestival. En als Maarten van der Weijden een rondje gaat zwemmen in Friesland rukt de NOS uit alsof het een Koningsdag XXL is. Dus laten we moslims ook gewoon een leuk uurtje op NPO 1 gunnen.
Nou ja, dan ben ik maar homo hoor. Wel jammer, maar dan moet het maar.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:18 schreef usagi414 het volgende:
Hoe krijgt Angela de Jong het opgeschreven.
[..]
(Maar dan niet praktiserend natuurlijk)quote:Op zondag 24 mei 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik maar homo hoor. Wel jammer, maar dan moet het maar.
Ineens ben ik benieuwd of je in de buurt woontquote:Op zondag 24 mei 2020 18:25 schreef Prisha het volgende:
Ik vind het veel leuker bier te brouwen dan het te drinken. Ik blijf meestal met 10 liter zitten die ik dan aan iedereen weggeef
Ik dacht even dat je @Strani quoottequote:Op zondag 24 mei 2020 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ineens ben ik benieuwd of je in de buurt woont
Momenteel staat een Triple fijn te gisten. Het borrelt lekkerquote:Op zondag 24 mei 2020 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ineens ben ik benieuwd of je in de buurt woont
Oh god ja inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2020 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Ook op single zijn etc rust nog een behoorlijk taboe. Is wel minder dan vroeger, maar nog steeds is het wel iets wat je moet uitleggen als mensen erom vragen
Dat over Songfestival en homo'squote:Op zondag 24 mei 2020 18:18 schreef usagi414 het volgende:
Hoe krijgt Angela de Jong het opgeschreven.
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik maar homo hoor. Wel jammer, maar dan moet het maar.
Maar dat is weer wat anders.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als de meet om twee uur in de middag begint kan ik me voorstellen dat je toch iets van een drempel voeltHeb ik ook wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |