abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2020 @ 11:50:09 #226
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193287143
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Voel me prima hoor *O*
Zag een paar posts op rare tijden :D
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2020 @ 11:50:34 #227
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193287152
Ja, nu prima, de man met de hamer komt later :+
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2020 @ 12:01:48 #228
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193287331
Fout topic
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2020 @ 12:09:23 #229
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_193287423
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:58 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen, hier koffie voor iedereen:
[ afbeelding ]
Die kan ik wel gebruiken!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 24 mei 2020 @ 12:11:28 #230
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193287452
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Die kan ik wel gebruiken!
Ik heb er 2 achter de kiezen, begin een beetje op te krabbelen
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2020 @ 12:16:54 #231
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193287502
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:58 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen, hier koffie voor iedereen:
[ afbeelding ]
Ik probeer al jaren koffie te leren drinken maar het lukt me echt niet :X
  ESF Reporter zondag 24 mei 2020 @ 12:22:28 #232
87554 Cee
Welluk?
pi_193287566
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik probeer al jaren koffie te leren drinken maar het lukt me echt niet :X
Soms moet je dan gewoon accepteren dat je het niet lust. :)
Ik vind alcohol kneiter-ranzig en als ik zeg dat ik geen bier/wijn/whatever lust dan krijg ik ook vaak het antwoord “ja maar je moet het LEREN drinken”. Uhm nee, ik heb meerdere pogingen gedaan en alleen alcoholische dranken die nog eens doordrenkt worden met extra zoetigheid, ananas en kokos (hoi piña colada!) vind ik lekker maar ik heb voor mezelf ondertussen geconcludeerd dat ik alcohol simpelweg niet lust. :P Blijkbaar is dat trouwens voor veel mensen nog altijd lastiger te begrijpen dan wanneer ik zou zeggen dat ik niet drink omdat het niet mag van God of mijn sponsor. _O-
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 12:29:11 #233
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_193287632
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik vind alcohol kneiter-ranzig en als ik zeg dat ik geen bier/wijn/whatever lust dan krijg ik ook vaak het antwoord “ja maar je moet het LEREN drinken”. Uhm nee, ik heb meerdere pogingen gedaan en alleen alcoholische dranken die nog eens doordrenkt worden met extra zoetigheid, ananas en kokos (hoi piña colada!) vind ik lekker maar ik heb voor mezelf ondertussen geconcludeerd dat ik alcohol simpelweg niet lust. :P Blijkbaar is dat trouwens voor veel mensen nog altijd lastiger te begrijpen dan wanneer ik zou zeggen dat ik niet drink omdat het niet mag van God of mijn sponsor. _O-
:D

Ik vraag me ook af waarom je iets zou willen leren eten/drinken. Ik snap de lol van heel vaak iets vies in je mond willen stoppen ook niet zo goed :?

Ik lust geen koffie, wijn, olijven, kaas en nog wel veel meer, maar heb niet het idee dat ik hierdoor kwaliteit van leven inlevert _O-

Alcohol drink ik ook echt weinig, ben al jaaaren niet meer aangeschoten of dronken geweest omdat ik mezelf dan (en de dag daarna) niet per se leuk vind. Vinden mensen ook moeilijk, hoewel de meesten er al wel aan gewend zijn :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_193288105

tijd voor mn brunch
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 24 mei 2020 @ 13:24:29 #235
39237 crew  H_T
2733
pi_193288302
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:09 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

tijd voor mn brunch
Inclusief bloedworst? Lefgozer!

Ik heb het wel eens geprobeerd, vond het niet echt lekker. Dat kwam niet door het idee, de smaak stond me gewoon niet aan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193288311
Het is toch juist fijn als iemand geen alcohol drinkt? Dan weet je ook meteen wie de bob is :P
pi_193288333
quote:

[..]

Het is ook een schande dat jij je niet netjes confirmeert aan wat de-meeste-mensen als normaal beschouwen. En niet eens met een geldige reden als religie of een chronische ziekte, maar gewoon omdat je het niet hebt leren drinken :N

Ik had ooit een buitenlandse collega die niet kon zwemmen. Dat was in een glazen kantoortoren niet echt een belemmering op zijn functioneren achter de PC, maar tot zijn groeiende ergernis kwam via collega’s het gesprek toch wel minstens eens in de week op dat zwemonderwerp.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193288454
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Inclusief bloedworst? Lefgozer!

Ik heb het wel eens geprobeerd, vond het niet echt lekker. Dat kwam niet door het idee, de smaak stond me gewoon niet aan
Ah ik vind bloedworst sowieso wel lekker eigenlijk! Ook gewoon los op een boterham :P
pi_193288493
quote:

[..]

Best wel gek waar dat vandaan komt inderdaad, dat mensen je proberen te overtuigen van het feit dat alcohol toch echt wel lekker is, maar als je zegt dat je geen fan bent van appelsap iedereen zijn schouders ophaalt.
  zondag 24 mei 2020 @ 14:11:23 #240
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193288886
quote:

[..]

Dat heb ik ook al heel vaak gehad. Ik vind de meest alcoholische dranken helemaal niet lekker. En de paar die ik dan wel lekker vind hoef ik niet per se vaak te drinken. Maar je kan nooit zomaar nee er tegen zeggen, want dat is toch wel zo raar. Altijd maar moeten uitleggen waarom je niet drinkt :') Dat is bij geen enkele andere drank zo.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 24 mei 2020 @ 14:14:34 #241
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193288910
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Best wel gek waar dat vandaan komt inderdaad, dat mensen je proberen te overtuigen van het feit dat alcohol toch echt wel lekker is, maar als je zegt dat je geen fan bent van appelsap iedereen zijn schouders ophaalt.
Dat heeft Javier Guzman ook destijds in zijn show verwerkt toen die net was afgekickt. Maar dan met mosterd als voorbeeld.

'Iedereen wil mosterd?
Ja!
Nee ik niet!
Wat? Eet jij geen mosterd?
Waarom, doe niet zo ongezellig. Eet gewoon mee joh.'
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 24 mei 2020 @ 14:16:41 #242
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193288934
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Het is toch juist fijn als iemand geen alcohol drinkt? Dan weet je ook meteen wie de bob is :P
Aan mijn hebben ze dan niks. Ik heb geen rijbewijs :+ Bovendien ga ik echt niet dronken mensen naar huis rijden. Niets ergers dan zwaar beschonken idioten.
  zondag 24 mei 2020 @ 14:19:30 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193288970
Ik heb overigens niks tegen alcohol en snap dat mensen het drinken. Maar waar ik wel wat tegen heb is mensen die zoveel drinken dat ze zich achterlijk gaan gedragen. En nog meer als mensen bewust naar de klote willen gaan. En met elkaar het erover hebben dat ze er naar uitkijken om naar de klote te gaan.

Plus dat dronken mensen de misvatting hebben dat ze heel grappig zijn als ze dronken zijn. Dat zijn ze zelden of nooit.
  zondag 24 mei 2020 @ 14:20:17 #244
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_193288981
quote:

[..]

Ik heb er ook nooit veel aangevonden inderdaad. En hetzelfde geldt voor vis. Ik overleef al 39 jaar zonder vis te lusten en ik ga daar ook geen verandering meer in aanbrengen.
  zondag 24 mei 2020 @ 14:21:25 #245
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_193288999
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:19 schreef Redefine het volgende:
Ik heb overigens niks tegen alcohol en snap dat mensen het drinken. Maar waar ik wel wat tegen heb is mensen die zoveel drinken dat ze zich achterlijk gaan gedragen. En nog meer als mensen bewust naar de klote willen gaan. En met elkaar het erover hebben dat ze er naar uitkijken om naar de klote te gaan.

Plus dat dronken mensen de misvatting hebben dat ze heel grappig zijn als ze dronken zijn. Dat zijn ze zelden of nooit.
Helemaal mee eens. Alcohol wordt door onze samenleving ernstig overschat. En op de één of andere manier vinden veel op zich redelijke volwassenen alcohol nog steeds harstikke spannend en stoer.
pi_193289049
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:11 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al heel vaak gehad. Ik vind de meest alcoholische dranken helemaal niet lekker. En de paar die ik dan wel lekker vind hoef ik niet per se vaak te drinken. Maar je kan nooit zomaar nee er tegen zeggen, want dat is toch wel zo raar. Altijd maar moeten uitleggen waarom je niet drinkt :') Dat is bij geen enkele andere drank zo.
Je kan er natuurlijk niet omheen dat @Cee zelf ook een groot deel van het probleem is. Die zou op haar leeftijd getrouwd moeten zijn, met ook twee kinderen, een jongen en een meisje. Een leuk huis in de plaatselijke Vinexwijk, waar ze vanaf Rietgors 36 zowel aan de voorkant als de achterkant uitzicht hebben op andere huizen die er net zo uitzien. Tenzij die buurman van vier huizen verder zijn busje voor hun deur parkeert, vanwege het parkeerprobleem. Overdag een leuke baan op een gezellig kantoor, waar echt geen strenge dresscode is, maar de afdelingschef gewoon in een overhemd met korte mouwen rondloopt. En dan eens in het jaar het hoogtepunt als ze met de hele zaak gaan bowlen en steengrillen. Waarbij het feest na afloop op kosten van het bedrijf aan de bar nog tot in de kleine uurtjes doorgaat, met gezellige gesprekken met collega’s over onderwerpen als dat de groene container zo snel volzit of dat het op Burgemeester Veenhuizensingel zo moeilijk linksaf slaan is naar de Centrumring (ik rij soms zelfs om via de Sweelincklaan, om dat probleem op te lossen, maar daar heb je wel al die stoplichten). En tussen al dat gratis drinkende en langzaam aangeschoten rakend volk staat Cee dan als enige interessant te doen met een glas Spa Rood :(
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zondag 24 mei 2020 @ 14:41:48 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_193289235
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat heeft Javier Guzman ook destijds in zijn show verwerkt toen die net was afgekickt. Maar dan met mosterd als voorbeeld.

'Iedereen wil mosterd?
Ja!
Nee ik niet!
Wat? Eet jij geen mosterd?
Waarom, doe niet zo ongezellig. Eet gewoon mee joh.'
Ha! Exact zo ja. Ik ga het voortaan zo uitleggen. ^O^
  zondag 24 mei 2020 @ 14:46:39 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193289293
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alcohol wordt door onze samenleving ernstig overschat. En op de één of andere manier vinden veel op zich redelijke volwassenen alcohol nog steeds harstikke spannend en stoer.
Ja leeftijd maakt daar niet eens zoveel in uit. Het vlakt uiteraard wel wat af naarmate iemand ouder wordt. Maar dronken gekken zijn van alle leeftijden.
  zondag 24 mei 2020 @ 14:47:29 #249
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_193289306
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja leeftijd maakt daar niet eens zoveel in uit. Het vlakt uiteraard wel wat af naarmate iemand ouder wordt. Maar dronken gekken zijn van alle leeftijden.
Bij de Britten die hier wonen lijkt het gek genoeg helemaal niet af te vlakken. Die blijven levenslang geobsedeerd door alcohol.
  zondag 24 mei 2020 @ 14:48:52 #250
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193289324
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:25 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Je kan er natuurlijk niet omheen dat @:cee zelf ook een groot deel van het probleem is. Die zou op haar leeftijd getrouwd moeten zijn, met ook twee kinderen, een jongen en een meisje. Een leuk huis in de plaatselijke Vinexwijk, waar ze vanaf Rietgors 36 zowel aan de voorkant als de achterkant uitzicht hebben op andere huizen die er net zo uitzien. Tenzij die buurman van vier huizen verder zijn busje voor hun deur parkeert, vanwege het parkeerprobleem. Overdag een leuke baan op een gezellig kantoor, waar echt geen strenge dresscode is, maar de afdelingschef gewoon in een overhemd met korte mouwen rondloopt. En dan eens in het jaar het hoogtepunt als ze met de hele zaak gaan bowlen en steengrillen. Waarbij het feest na afloop op kosten van het bedrijf aan de bar nog tot in de kleine uurtjes doorgaat, met gezellige gesprekken met collega’s over onderwerpen als dat de groene container zo snel volzit of dat het op Burgemeester Veenhuizensingel zo moeilijk linksaf slaan is naar de Centrumring (ik rij soms zelfs om via de Sweelincklaan, om dat probleem op te lossen, maar daar heb je wel al die stoplichten). En tussen al dat gratis drinkende en langzaam aangeschoten rakend volk staat Cee dan als enige interessant te doen met een glas Spa Rood :(
Klopt. Ook op single zijn etc rust nog een behoorlijk taboe. Is wel minder dan vroeger, maar nog steeds is het wel iets wat je moet uitleggen als mensen erom vragen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')