Ik ontvoer geen mensen Arizona; ze gaan altijd vrijwillig mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een spanning en sensatie
(Zou Strani de bezorger ontvoerd hebben?)
Niet nodig, het is best vermakend hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry![]()
Veel plezier met serie kijken!Welke?
Wat goedquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:39 schreef MMF93 het volgende:
Ze doen er helaas wat langer over dan Strani & Stranita, maar hopelijk vindt over een week de grote hereniging tussen mijn zus en haar vrouw plaats![]()
![]()
!!! We weten het alleen nog niet zeker, maar dit is de eerste keer dat er in ieder geval kans op is dus dat is al een goed teken.
Die man moet echt zielsveel van jou houden.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:30 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Niet nodig, het is best vermakend hoor!
Desperate Housewives, ik heb hem al gezien maar heb vriendlief vriendelijk overgehaald om hem ook mee te kijken nu. Leuk om weer te kijken
!
We hopen dat ze volgende week naar Nederland kan komen, voor onbepaalde tijd! Dan moet ze wel hier 14 dagen in quarantaine, maar who cares dan zit ze toch lekker bij m'n zus in huisquote:
Ja precies, dat maakt dan niet zo uit. Zou geweldig zijn!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:34 schreef MMF93 het volgende:
[..]
We hopen dat ze volgende week naar Nederland kan komen, voor onbepaalde tijd! Dan moet ze wel hier 14 dagen in quarantaine, maar who cares dan zit ze toch lekker bij m'n zus in huis.
Zeg je nu indirect dat jij ook zielsveel van je vrouw houdt?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man moet echt zielsveel van jou houden.
Ik geloof dat jij het laatst ook nog had over welke housewive favoriet was hoor meneer Straan, dus zo'n drama is het allemaal niet om het te moeten kijken hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man moet echt zielsveel van jou houden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeg je nu indirect dat jij ook zielsveel van je vrouw houdt?![]()
Of had je dit niet met haar gekeken?
Nou precies! Ik zal trouwens niet zeggen dat ik er echt voor ging zitten hoor :-D Het was meer dat ik DH een verademing vond in vergelijking met Sex and the City.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:35 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het laatst ook nog had over welke housewive favoriet was hoor meneer Straan, dus zo'n drama is het allemaal niet om het te moeten kijken hoor.
Maar ja, zielsveel houdtie geloof ik wel van me ja
Als jij jouw tegoedbonnen thuis inruilt voor samen voetbal kijken dan doe je iets niet goed als man zijnde.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:38 schreef skysherrif het volgende:
Desperate housewives ruilen voor ajax kijken lijkt me wel een mooie deal later.
wat zijn dan de meest belangrijke tegoedbonnen die je als man achter de hand moet hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij jouw tegoedbonnen thuis inruilt voor samen voetbal kijken dan doe je iets niet goed als man zijnde.
Misschien maar beter achter een spoiler om het netjes te houden:quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat zijn dan de meest belangrijke tegoedbonnen die je als man achter de hand moet hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien maar beter achter een spoiler om het netjes te houden:Ik heb hem gelezen, je kan hem leeg edittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen, je kan hem leeg editten![]()
Ja was heerlijk en leuk! We waren de enigen dus we hadden mooi de tijd om een uur of drie bij te praten met de eigenaren.quote:
Mooi! Klinkt leuk en gezelligquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja was heerlijk en leuk! We waren de enigen dus we hadden mooi de tijd om een uur of drie bij te praten met de eigenaren.
Voor jou![]()
[ afbeelding ]
Ja was het echtquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mooi! Klinkt leuk en gezelligheerlijk om zoiets weer te kunnen doen.
En![]()
Natuuuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja was het echt
Mag ik één patatje van je?
Ja, Joe. Die doet ook vaak echt te overdreven met eten weggooien enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja masterchef australie is het mooist. Canada is trouwens ook wel tof!
Die Italiaan bij USA vind ik soms wel een beetje oneerlijk overkomen of biased.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |