SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Is dit niet beter dan wanneer je per ongeluk door het slotje heen post?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:06 schreef skysherrif het volgende:
Ik schrik me dood ik had het niet door
kan soms wel leuk zijn jij en een andere blauwe niet oplet en je nog een mini conversatie hebt door het slotje heenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dit niet beter dan wanneer je per ongeluk door het slotje heen post?
Heb ik ook vaakquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:06 schreef skysherrif het volgende:
Ik schrik me dood ik had het niet door
Dat is meer iets voor onze beer natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dit niet beter dan wanneer je per ongeluk door het slotje heen post?
Wordt vaak heel kort van tevoren pas bekend. Ben wel benieuwd!quote:
Dat komt wel eens voorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan soms wel leuk zijn jij en een andere blauwe niet oplet en je nog een mini conversatie hebt door het slotje heen
Ze hebben alleen een hint gedropt:quote:
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 14:12:34Want to guess tonight’s year? Here’s your #EurovisionAgain clue!
See you back here for the year reveal at 7.45/8.45 UK/CEST 🤔 https://t.co/HHZ27E3sa7 reageer retweet
Hm. Aan zee (want water), waar het weer mooi is (blauwe lucht en hoge temperatuur).quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een hint gedropt:twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 14:12:34Want to guess tonight’s year? Here’s your #EurovisionAgain clue!
See you back here for the year reveal at 7.45/8.45 UK/CEST 🤔 https://t.co/HHZ27E3sa7 reageer retweet
Ik heb opgezocht of we in Nederland een uitzonderlijk hoge luchtvochtigheid hebben en dat is zo, dus het wordt gewoon Den Haag 1980.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm. Aan zee (want water), waar het weer mooi is (blauwe lucht en hoge temperatuur).
Stiekem hoop ik niet op 2018 want dan krijg je op Twitter straks dat gezeik over Waylon en dan moet ik me inhouden hem niet continu te verdedigen.quote:
Pressure? Nog een keer 2016 met België's What's The Pressure?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een hint gedropt:twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 14:12:34Want to guess tonight’s year? Here’s your #EurovisionAgain clue!
Op Twitter reageren op vreemde mensen is toch net zo nuttig als Sjaak Swart uitleggen dat Feyenoord best aardig speelt?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik niet op 2018 want dan krijg je op Twitter straks dat gezeik over Waylon en dan moet ik me inhouden hem niet continu te verdedigen.
Skies are white and blue?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:22 schreef skysherrif het volgende:
In de comments staat denk ik wel de correcte gok Copenhagen
Ik vind dit wel een toffe hint, ik heb geen ideequote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze ZO recent doen, voel ik meer voor 2019quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik niet op 2018 want dan krijg je op Twitter straks dat gezeik over Waylon en dan moet ik me inhouden hem niet continu te verdedigen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb opgezocht of we in Nederland een uitzonderlijk hoge luchtvochtigheid hebben en dat is zo, dus het wordt gewoon Den Haag 1980.
Ja snap ikquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:21 schreef Em31 het volgende:
Ohh leuk dat ze dat blijven doen![]()
Helemaal nu met het treurige idee dat er de komende maanden weinig te bespreken valt.
2012 Baku zou dan ook nog kunnen!quote:
Dat zou voor ons wat minder zijn jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Die was laatst ook al op tv (niet via EurovisionAgain) dus dan hoop ik toch echt op een ander jaar
Waylon was gewoon leuk dat jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja die komt nog wel een keer voorbij verwacht ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou voor ons wat minder zijn ja
Al kan ik me wel voorstellen dat die binnenkort nog een keer langskomt.
Ja dat het uitgezonden wordt, betekent ook dat het beeld er dus isquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou voor ons wat minder zijn ja
Al kan ik me wel voorstellen dat die binnenkort nog een keer langskomt.
Ze gaan echt niet 1974 en 1980 na elkaar doen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat het uitgezonden wordt, betekent ook dat het beeld er dus isMaar dan sla ik even over
Heel goedquote:
Ook echt zo'n rondjetwitter:MMastenbroek twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 13:41:57Dutch police officers on a horse participate in a salsa lesson in the Zuiderpark The Hague. https://t.co/gVhkcmHutC reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:39 schreef Em31 het volgende:
Ook echt zo'n rondjetwitter:MMastenbroek twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 13:41:57Dutch police officers on a horse participate in a salsa lesson in the Zuiderpark The Hague. https://t.co/gVhkcmHutC reageer retweet
Niets dan tien nadelen voor je tweet zou ik zeggen jatwitter:KeithWM twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 15:30:31@MMastenbroek For future reference, if you want to sound cool and in the know, they are generally referred to as "Mounted policemen". Whence the Canadian "Mounty".
Nothing ten disadvantages of your video! reageer retweet
En nog zo een. Het is inderdaad wel het eerste wat in je opkomt, ze beschrijven de politieagenten verkeerdtwitter:LisetM twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 17:06:20@KeithWM @MMastenbroek And if you want to be inclusive make it officers, because as far as I can see in this scenario there already is one “Mounted police officer” that is a woman. reageer retweet
Fijn dat je weer naar de kapper konquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:49 schreef Redefine het volgende:
Wat wel onhandig was, dat iedereen zelf zijn/haar karretje moest schoonmaken en je al stond te wachten totdat mensen klaar waren met boodschappen en hun karretje in kwamen leveren. Daardoor duurde het eigenlijk nog langer, maar ook weer geen ramp.
Als ze het niet fatsoenlijk doen dan is dat zeker geen beter alternatief, dat klopt. Maar de keren dat ik boodschappen deed, deden ze dat juist wel goedquote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat je weer naar de kapper kon
Ik vind het juist wel handig dat je je eigen karretje moet schoonmaken. Zeker met drukte doen de medewerkers dat veel te slordig en snel. De vorige keer hadden ze ook maar de helft van het handvat gedaan. Dan doe ik het liever zelf, dat voelt een stuk veiliger.
Haha, geweldig!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:39 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:54 schreef Redefine het volgende:
Niets dan tien nadelen voor je tweet zou ik zeggen jatwitter:KeithWM twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 15:30:31@:MMastenbroek For future reference, if you want to sound cool and in the know, they are generally referred to as "Mounted policemen". Whence the Canadian "Mounty".
Nothing ten disadvantages of your video! reageer retweet
En nog zo een. Het is inderdaad wel het eerste wat in je opkomt, ze beschrijven de politieagenten verkeerdtwitter:LisetM twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 17:06:20@:KeithWM @:MMastenbroek And if you want to be inclusive make it officers, because as far as I can see in this scenario there already is one “Mounted police officer” that is a woman. reageer retweet
Is heel vaak hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
Eten zou om 18.30 bezorgd worden en het is er nog nietHoop wel dat ik de gegevens goed heb ingevuld.
Ja, maar het staat al 25 minuten op bezorgtijd 0 minutenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Is heel vaak hoorHeb je niet zo'n trackingscode?
Staat nu een man wss al een half uur buiten met een niet werkende belquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar het staat al 25 minuten op bezorgtijd 0 minuten![]()
Mijn moeder belt nu
Wat een spanning en sensatiequote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar het staat al 25 minuten op bezorgtijd 0 minuten![]()
Mijn moeder belt nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |