Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ontvoer geen mensen Arizona; ze gaan altijd vrijwillig mee.
Ja dat zou zo fijn zijn!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:34 schreef MMF93 het volgende:
[..]
We hopen dat ze volgende week naar Nederland kan komen, voor onbepaalde tijd! Dan moet ze wel hier 14 dagen in quarantaine, maar who cares dan zit ze toch lekker bij m'n zus in huis.
Ik hoop dat je benieuwdheid is bevredigdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
Wat is dit? Ik was even FIFA spelen met een vriend en er is hier gewoon niks gezegd?
En net nu ik dit tik zie ik dat @:Aoibhin me noemt in een ander topic. Ik ben benieuwd!
Oh godver, duurde even voor ik door had dat je zei 'Ja, voornaam van kok' ipv Ja, doeiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Joe. Die doet ook vaak echt te overdreven met eten weggooien enzo
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh godver, duurde even voor ik door had dat je zei 'Ja, voornaam van kok' ipv Ja, doei
Ik was niet teleurgesteld!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je benieuwdheid is bevredigd
Koks die eten weggooien zijn hun beroep niet waard.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Joe. Die doet ook vaak echt te overdreven met eten weggooien enzo
Ja het Oekraïense Hasta La Vista is echt wel een pareltje he?quote:
Nou...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het Oekraïense Hasta La Vista is echt wel een pareltje he?![]()
Aw Cutter, dat herinner ik me nog jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja en die Joe (DAT IS EEN PERSOON) deed dat echt continu als een soort statementquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Koks die eten weggooien zijn hun beroep niet waard.
Stom... Ik maak me trouwens altijd echt boos als mensen zomaar eten weggooien op TV. En in het echt ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en die Joe (DAT IS EEN PERSOON) deed dat echt continu als een soort statement"kijk mij eens lekker hard zijn als jurylid"
Ja... Mee eens wel. En sowieso ook dat mensen te snel eten weggooien dat gewoon nog goed is.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Stom... Ik maak me trouwens altijd echt boos als mensen zomaar eten weggooien op TV. En in het echt ook.
Ja precies. Je moet gewoon respect hebben voor het feit dat je überhaupt iets te eten hebt.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja... Mee eens wel. En sowieso ook dat mensen te snel eten weggooien dat gewoon nog goed is.
En er is ook zoveel in te vriezen. Je hoeft echt niets te laten verpieteren.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Je moet gewoon respect hebben voor het feit dat je überhaupt iets te eten hebt.
Precies. Nou ja het kan iedereen overkomen natuurlijk dat er iets vergeten wordt en het dan opeens niet meer goed is, maar da's dan per ongeluk.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En er is ook zoveel in te vriezen. Je hoeft echt niets te laten verpieteren.
Ja inderdaad! Wij proberen ook echt altijd wel op te maken wat er nog over is. Hooguit gooien we iets weg als er nog ergens een potje van iets in een kastje stond waarvan we niet wisten dat we het nog hadden. Maar dat is sowieso met houdbare producten echt een kwestie van in de gaten blijven houden. Van verse producten weet je sowieso wel dat het snel op moet.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Nou ja het kan iedereen overkomen natuurlijk dat er iets vergeten wordt en het dan opeens niet meer goed is, maar da's dan per ongeluk.
Dat snap ik ook nooit. Ik gooi zelden wat weg.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja... Mee eens wel. En sowieso ook dat mensen te snel eten weggooien dat gewoon nog goed is.
Preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Wij proberen ook echt altijd wel op te maken wat er nog over is. Hooguit gooien we iets weg als er nog ergens een potje van iets in een kastje stond waarvan we niet wisten dat we het nog hadden. Maar dat is sowieso met houdbare producten echt een kwestie van in de gaten blijven houden. Van verse producten weet je sowieso wel dat het snel op moet.
Schuld van de regeringquote:Op zondag 24 mei 2020 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies
Spanje is ook echt een weggooiland hoor. En als ze uit eten gaan laten ze zó veel staan. Zonde echt. En dan met de volgende crisis is het weer de schuld van de regering.
Nee dat valt wel mee, maar inderdaad mee naar huis nemen is nog niet een ding hier. We doen het zelf wel waar mogelijk (we nemen ook een eigen containertje mee als we uit eten gaan). Het lijkt wel een kwestie van trots te zijn of zo, dat je je eten niet helemaal opeet. Alsof dat alleen voor arme mensen is.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schuld van de regering![]()
![]()
Maar hoe zit dat in Spanje met porties enzo? Zijn die dan ook heel groot? Want dan zouden ze ook wat mee naar huis kunnen nemen.
Ah ja zo'n trots-idee haal je er dan ook weer niet helemaal snel uit. Terwijl het zo zonde is allemaalquote:Op zondag 24 mei 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee, maar inderdaad mee naar huis nemen is nog niet een ding hier. We doen het zelf wel waar mogelijk (we nemen ook een eigen containertje mee als we uit eten gaan). Het lijkt wel een kwestie van trots te zijn of zo, dat je je eten niet helemaal opeet. Alsof dat alleen voor arme mensen is.
Haha preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja zo'n trots-idee haal je er dan ook weer niet helemaal snel uit. Terwijl het zo zonde is allemaal![]()
Die doggy bags die ze in de VS hebben zijn wat dat betreft ook wel ideaal. Op rondreis in 2017 kochten we een koelboxje en hebben driekwart van de tijd gewoon geluncht met wat we de avond ervoor hadden overgehouden van het eten ergens![]()
En als je direct daarna gewoon naar huis gaat is het al helemaal ideaalDat doen jij en Stranita alvast prima. Nu moet de trend nog in de rest van Spanjolië overslaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |