zou ik ook worden in dat climatequote:Op donderdag 16 april 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Finnen. God, wat een zwaarmoedige mensen zijn dat
Stuur wel een chauffeur langsquote:Op donderdag 16 april 2020 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we een bloemetje brengen?
Dat is wel slim ja....quote:Op donderdag 16 april 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja ik bak kleinere broden.. en ontbijt eigenlijk nooit als ik thuis ben. Mijn broden gaat meestal 250-300 gram bloem in.
En soms als ik groter bak gaat de helft naar m'n ouders of gebruik ik de rest voor paneermeel ofzo.
Jaquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbaltaart. Met geklopte mayo
Lekker rustig johquote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
Mijn hutje is toch wel bedenkelijk afgelegen en klein
Zou toch wel minimaal een kasteeltje vragen.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
IK IK IKquote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Wie mag ik voor mijn verjaardag door het bushokje tyfen?
Mijn favoriete taart is rijstevlaai met een laag kersenvulling erop en daarbovenop slagroom met stukjes chocoladequote:
ligt VB daar niet nog onder?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Wie mag ik voor mijn verjaardag door het bushokje tyfen?
Die heb ik toevallig net gekochtquote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn favoriete taart is rijstevlaai met een laag kersenvulling erop en daarbovenop slagroom met stukjes chocolade![]()
Die hadden ze vroeger ergens en heb ik al een aantal jaren niet meer kunnen vinden
Dat heet anders, ik weet wat je bedoelt denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn favoriete taart is rijstevlaai met een laag kersenvulling erop en daarbovenop slagroom met stukjes chocolade![]()
Die hadden ze vroeger ergens en heb ik al een aantal jaren niet meer kunnen vinden
Wil je een aanbouw?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
16:61 afspreken bij het bushokje?quote:
het is m'n lot, een klein huis irl, een klein hutje virtueelquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig net gekocht
Wat een toeval, ik sta zo bij je voor de deur, moment.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig net gekocht
oh die bak je in een gietijzeren pan?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is wel slim ja....
Ik zal eens kijken of ik een kleinere pan kan vinden voor mijn no knead broden, dan kan ik ook eens halveren
[..]
Ja
Neem je vrouw en kinderen mee naar Foqueville?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is m'n lot, een klein huis irl, een klein hutje virtueel
ik zeg niksquote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbaltaart. Met geklopte mayo
Ja leuk.! Kijk er naar uitquote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
16:61 afspreken bij het bushokje?
geen idee wat de policy hier is met gezinnen eiglkquote:Op donderdag 16 april 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neem je vrouw en kinderen mee naar Foqueville?
Ah kut, die tijd bestaat niet!quote:
Die zijn welkom hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee wat de policy hier is met gezinnen eiglk
Jaquote:Op donderdag 16 april 2020 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh die bak je in een gietijzeren pan?
moet je eens kijken bij vuurenrook.nl zijn niet zo duur daar (en hebben ook 'speciale' broodpannen)
Jawel, we zijn toch geen onmensen en anders heeft Liesje niets te doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee wat de policy hier is met gezinnen eiglk
mijne heeft er nauwelijks enig interesse inquote:Op donderdag 16 april 2020 10:57 schreef Filosoofert het volgende:
Mijn vrouw mag echt niet weten van mijn FOK! bestaan hoor
serveersters met mondkapjesquote:Op donderdag 16 april 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
voor bepaalde contact beroepe zoals bv horeca of kappers.
ja zekerquote:Op donderdag 16 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag gaan ze hier laten weten op welke datums wat weer open gaat. Ben benieuwd.
Dat gelukkig ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne heeft er nauwelijks enig interesse in
Prostitué's ook?quote:
Bij mij nauwelijksquote:
Gewoon wachten, je krijgt je wraak wel.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit klaar met m’n wespenspray op het balkon, maar nou komt die dikzak gewoon voor het eerst niet meer aanvliegen
Ja d0h, die heeft je allang gezienquote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit klaar met m’n wespenspray op het balkon, maar nou komt die dikzak gewoon voor het eerst niet meer aanvliegen
Die is gewoon elders gaan zitten.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja d0h, die heeft je allang gezien
Die is nu een nest aan het bouwen in je kussensloop.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Maar 3cm2 raakoppervlak.quote:
Nee.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu een nest aan het bouwen in je kussensloop.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik vermoed dat dat snel de illegaliteit in zal gaan voor de daredevilsquote:
ow jeequote:Op donderdag 16 april 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
ugh. ik heb een nieuwe game ontdekt: Archero (iOS)
Ik ben weleens midden in januari gestoken door een hoornaarquote:Op donderdag 16 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik vroeger ook 2x gestoken, m’n arm op een wesp gelegd.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben weleens midden in januari gestoken door een hoornaar![]()
Klootzak zat op mijn kussen en ik legde mijn arm er bovenop in mijn slaap
denk dat ik wat Chaffles ga bakkenquote:Op donderdag 16 april 2020 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Wat staat er bij jullie op het lunchmenu? Even wat ideeën opdoen
Zo’n leuke stadquote:Op donderdag 16 april 2020 11:20 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/280231/(...)ijdens-lockdown.html
Goh je verwacht het niet he
broodquote:Op donderdag 16 april 2020 11:20 schreef kwiwi het volgende:
plunderen zit bij die gasten in de genen lijkt hetquote:Op donderdag 16 april 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo’n leuke stadjammer dat ze nu weer zo in het nieuws komen.
watquote:Op donderdag 16 april 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
praxis klantenservice telefonisch ook dicht
Een tijgerbol met rookvlees en gekookt eiquote:Op donderdag 16 april 2020 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Vooral bij de mensen in de achterstandswijken, waar je sowieso al niet moet komen als je blank bent.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
plunderen zit bij die gasten in de genen lijkt het
klinkt wel goed eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2020 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Voornamelijk Ei, amandelmeel en mozerella
pohhquote:Op donderdag 16 april 2020 11:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Een tijgerbol met rookvlees en gekookt ei
Het kan me niet zoveel schelen of er koolhydraten in zitten, maar dit klinkt lekkerquote:Op donderdag 16 april 2020 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Voornamelijk Ei, amandelmeel en mozerella
ditquote:Op donderdag 16 april 2020 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Het kan me niet zoveel schelen of er koolhydraten in zitten, maar dit klinkt lekker
ik doe er dan nog extra kaas op, lekkere kaaswafels en voor mijn 'levenswijze' zeer verantwoordquote:
en FB chat? dat kunnen ze van thuis doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps al 2 dagen bandje dat de klantenservice dicht is
Bellen toch ook.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en FB chat? dat kunnen ze van thuis doen.
Je staat in de wacht omdat 7 miljoen mensen aan het klussen zijn momenteel.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan niet. Via fb doen ze niet aan klantenservicequote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en FB chat? dat kunnen ze van thuis doen.
vermoedelijk krijg je dat als de klantenservice overbelast isquote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pssssttt, schijnt dat er een pandemie heerstquote:Op donderdag 16 april 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan niet. Via fb doen ze niet aan klantenservice
![]()
ze verwijze naar het contact formulier op de site
ja hou toch op. Men kan prima gewoon contact onderhouden in deze coronacrisisquote:Op donderdag 16 april 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pssssttt, schijnt dat er een pandemie heerst
Eens.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hou toch op. Men kan prima gewoon contact onderhouden in deze coronacrisis
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
alsof ik niet als ene van de eerste de gevolgen van deze pandemie heb ondervonden hier :p
Vrij weinig last hier tot nu toe. Wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
alsof ik niet als ene van de eerste de gevolgen van deze pandemie heb ondervonden hier :p
wat had je besteld dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar een mail over de status kan toch?
Ruilen?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrij weinig last hier tot nu toe. Wil ik graag zo houden.
"wat kan mij het schelen dat je beide benen hebt gebroken, je kunt gewoon voetballen hoor"quote:Op donderdag 16 april 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hou toch op. Men kan prima gewoon contact onderhouden in deze coronacrisis
ik heb het over slachtoffers van de economische crisisquote:Op donderdag 16 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar een mail over de status kan toch?
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"wat kan mij het schelen dat je beide benen hebt gebroken, je kunt gewoon voetballen hoor"
dat is wel klachtwaardig, moet je die beits met je handen op je denkbeeldige parasol smeren.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parasol, kwasten en die beits. Die beits heb ik gehad, rest niets meer over gehoord
Gelukkig nog geen parasol nodig nu.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parasol, kwasten en die beits. Die beits heb ik gehad, rest niets meer over gehoord
ohja, had je verteldquote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks met dat zonnescherm ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig nog geen parasol nodig nu.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
dat is wel klachtwaardig, moet je die beits met je handen op je denkbeeldige parasol smeren.
hier brand die zon zo door mijn witte huidje heen hoor.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig nog geen parasol nodig nu.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
straks met dat zonnescherm ook niet
Dan blijf je binnen. Opgelost, slotjequote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
hier brand die zon zo door mijn witte huidje heen hoor.
Als ik buiten zou staan.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan blijf je binnen. Opgelost, slotje
zucht Harryquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Dit gezeik
Praxis Bouwmarkt Hai Yasmin, vervelend dat je nog geen bericht van ons hebt gekregen. We ervaren al enige tijd enorme drukte ivm de corona crisis. Als je het contactformulier hebt ingevuld dan nemen we contact me je op. We proberen zo snel mogelijk alle vragen die binnenkomen te beantwoorden. Via Facebook kunnen we je helaas niet verder helpen. Excuses voor het ongemak. Groet, Harry van Praxis
Harry van Praxis is een paardenlulquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Dit gezeik
Praxis Bouwmarkt Hai Yasmin, vervelend dat je nog geen bericht van ons hebt gekregen. We ervaren al enige tijd enorme drukte ivm de corona crisis. Als je het contactformulier hebt ingevuld dan nemen we contact me je op. We proberen zo snel mogelijk alle vragen die binnenkomen te beantwoorden. Via Facebook kunnen we je helaas niet verder helpen. Excuses voor het ongemak. Groet, Harry van Praxis
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Harry van Praxis heeft een paardenlul
idd, ga dan gewoon de telefoon beantwoorden ofzoquote:Op donderdag 16 april 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
nou ja harry kan er ook niks aan doen. Maar hoezo zitten ze op fb als ze daar niets kunnen doen
Harry van FB blijven spammen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Dit gezeik
HARRY VAN FB THUIS OPZOEKENquote:
Er zijn vast dingen die ze wél kunnen doen daar.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
nou ja harry kan er ook niks aan doen. Maar hoezo zitten ze op fb als ze daar niets kunnen doen
METEEN IEMAND OM TE TYFENquote:Op donderdag 16 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
HARRY VAN FB DOOR HET BUSHOKJE HEEN TYFEN GODVERDOMME.
waarom?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg mijn kliekje bami nu te eten en dan vanavond een boterham
Ik heb hoofdpijn, zelf hard schreeuwen helpt.quote:
Nee dat moet je dan ook niet doenquote:Op donderdag 16 april 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, zelf hard schreeuwen helpt.
Juist wel, leidt af!quote:Op donderdag 16 april 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat moet je dan ook niet doen
Meer dan één tyfen?quote:
Bamiquote:Op donderdag 16 april 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg mijn kliekje bami nu te eten en dan vanavond een boterham
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
HARRY EENS EFFE ERVAN LANGS GEVEN, EVEN AAN DE DEUR GAAN
[ afbeelding ]
balkanavondquote:Op donderdag 16 april 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik doe het gewoon. Bak vanavond wel een eitje.
Ik "moet" nog iets meer dan een uur, dan ga ik even een dutje doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je nog meer hoofdpijn ;*
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bami![]()
Elke keer als ik in Nederland ben voor werk, ga ik chinees halen en op m’n hotelkamer opeten terwijl ik RTL Boulevard kijkDan voel ik me weer even lekker Nederlands
jeetjequote:
Mag je vaak naar NL voor je werk?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bami![]()
Elke keer als ik in Nederland ben voor werk, ga ik bij de chinees halen en op m’n hotelkamer opeten terwijl ik RTL Boulevard kijkDan voel ik me weer even lekker Nederlands
Paar keer per jaar. Dan eet ik me elke keer ziek aan chineesquote:Op donderdag 16 april 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je vaak naar NL voor je werk?
Ik heb het wel zelf gemaakt hoor. Veel groentjes en zo.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paar keer per jaar. Dan eet ik me elke keer ziek aan chinees
Pindasaus erbij?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, die bami moet nog even wachten. Dank.
Tofquote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paar keer per jaar. Dan eet ik me elke keer ziek aan chinees
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, die bami moet nog even wachten. Dank.
Nee dat mis ik niet echt.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof![]()
Ga je geen kroketje trekken dan?
Pics?!quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga ook nog even poepen voor stiefmonster
BROODJE POOOOEEEEEEPPPPPPPPquote:Op donderdag 16 april 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hč Ome Willem, dat lusten die kinderen toch helemaal niet?
Ik zit lekker op het strand bij de cocktailbarquote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is trouwens zonnig in foqueville
Jezusquote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kom eraan!quote:Op donderdag 16 april 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit lekker op het strand bij de cocktailbar
zekerquote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is trouwens zonnig in foqueville
Dit heb ik nog nooit gedaan voor een schoonmoeder ook niet, gaat op de bucket list.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel ramen?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeker
m'n overbuurman is echt al 3 weken met een of ander goedje z'n kunststof kozijnen aan het afwrijven..
Kan je het aan als ik met mijn goddelijk lijf naast je kom liggen?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gooi vast een handdoek over het strandbedje naast me voor je.
niet eens.. hij is 3 dagen per kozijn bezig ofzo. Maar snap niet wat je er aan onderhoud aan hebt. Ik ga er met een vochtige doek over als ik de ramen zeem en klaar.quote:
Haags komt maar een kwartiertjequote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gooi vast een handdoek over het strandbedje naast me voor je.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeker
m'n overbuurman is echt al 3 weken met een of ander goedje z'n kunststof kozijnen aan het afwrijven..
Ja, veel meer kun je er ook niet meequote:Op donderdag 16 april 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet eens.. hij is 3 dagen per kozijn bezig ofzo. Maar snap niet wat je er aan onderhoud aan hebt. Ik ga er met een vochtige doek over als ik de ramen zeem en klaar.
Denk het wel, we zullen zienquote:Op donderdag 16 april 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je het aan als ik met mijn goddelijk lijf naast je kom liggen?
Dankjequote:Op donderdag 16 april 2020 11:55 schreef maily het volgende:
Hoorde ik "bitterbal"
En "taart"
En "jarig"
Van harte gefeliciteerd!!
Lekker glibberen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer me wel in met olie
Geil.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer me wel in met olie
Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet eigenlijkquote:
Gaan je ogen dan prikken?quote:
Geen idee, misschien heb je gehuild gisteravond van emo liedjes ofzo. En nee het was zeker niet best.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan je ogen dan prikken?Maar ik had wel een uurtje eerder naar bed gekund ja
Was niebest
Heb nog wat frituurolie over van gisterenavond. Komt goedquote:Op donderdag 16 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer me wel in met olie
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebtquote:
Hoor ik wel vakerquote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebt
Gadverdamme! Er zijn dingen die je gewoon sochtends niet moet eten. Dat zijn best veel dingen als ik er over nadenk.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebt
Kan best ja. Gebeurt nog steeds te vaak zulke avondenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee, misschien heb je gehuild gisteravond van emo liedjes ofzo. En nee het was zeker niet best.
Heel af en toe, op een zonnig festival ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind frikandellen sowieso niet te huffen..
Jawel, met mayo en ketchupquote:Op donderdag 16 april 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind frikandellen sowieso niet te huffen..
Ik zie het altijd al van mijlenver aankomen en hoop dan altijd dat je lekker naar bed gaat maar dat doe je nooit.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan best ja. Gebeurt nog steeds te vaak zulke avonden
geef mij dan maar een garnalenkroketquote:Op donderdag 16 april 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel af en toe, op een zonnig festival ofzo.
Ik houd niet van vis enzo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geef mij dan maar een garnalenkroket
Misschien word je wel opgewacht door de pliesiequote:Op donderdag 16 april 2020 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
Straks mijn gestolen plantjes naar de tuin brengen
Toen ik nog een beetje jong, wild en onbeschaafd was ben ik een keer in slaap gevallen met een broodje shoarma vastgeplakt aan mijn buik, mijn vriendin zag met een half open slaap-oog dat ik die als ontbijt aan het oppeuzelen was vanaf mijn buik en die zat binnen 3 seconden op de plee.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gadverdamme! Er zijn dingen die je gewoon sochtends niet moet eten. Dat zijn best veel dingen als ik er over nadenk.Ik begin altijd met een havermout/fruit shake.
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien word je wel opgewacht door de pliesie
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik nog een beetje jong, wild en onbeschaafd was ben ik een keer in slaap gevallen met een broodje shoarma vastgeplakt aan mijn buik, mijn vriendin zag met een half open slaap-oog dat ik die als ontbijt aan het oppeuzelen was vanaf mijn buik en die zat binnen 3 seconden op de plee.
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of word ik als straf opgegeten door de brandnetels
Nee klopt, daar baal ik nog wel het meeste van inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie het altijd al van mijlenver aankomen en hoop dan altijd dat je lekker naar bed gaat maar dat doe je nooit.Maar hoe je dan met mensen om gaat is gewoon echt niet tof,
Mannenknuffel voor Fles.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt, daar baal ik nog wel het meeste van inderdaad![]()
Naja, er wordt aan gewerkt in ieder geval
(tropen-) overall aantrekken een idee?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Naja dat doen ze eigenlijk ook al wel dagelijks. Een brandnetelprikje is niet zo erg maar als je hele armen er elke avond onder zitten is het minder leuk.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op donderdag 16 april 2020 12:17 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
(tropen-) overall aantrekken een idee?
ja baasquote:Op donderdag 16 april 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mrogen die stream niet vergeten van je bbq ei
Goeie pet.quote:
Ab is toch geen dries?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig jij al in je gele zwembroek naast Skiwi?
Nee, maar toch stel ik me voor dat Haags een gele zwembroek heeft. Of misschien een groen-gele.quote:
Ik denk er nooit zo bij na wat voor zwembroek of badpak iemand heeftquote:Op donderdag 16 april 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar toch stel ik me voor dat Haags een gele zwembroek heeft. Of misschien een groen-gele.
Ik heb er een met katvissen.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk er nooit zo bij na wat voor zwembroek of badpak iemand heeft
Vooral wat er in zit zekerquote:Op donderdag 16 april 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk er nooit zo bij na wat voor zwembroek of badpak iemand heeft
nee daar ben ik ook nooit zo mee bezig eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vooral wat er in zit zekeren of die uit kan
Als er iets niet gay is, is het een overall. Of het moet roze met een tijgerprint binnenvoering hebben dan.quote:
Nee, katvissen. Niet meervallen.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, katvissen. Niet meervallen.
[ afbeelding ]
Jezus, IJsquote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah zo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heb je op je lip?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je goeie hebt niks mis mee. Praktischer dan een uniform.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb echt een graftakketiefushekel aan overalls.
Trek ze alleen aan bij uberranzig werk.
Werkbroek en poloquote:Op donderdag 16 april 2020 12:30 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Als je goeie hebt niks mis mee. Praktischer dan een uniform.
Je kan weten dat dit geen foto van mij is.quote:
Liever nergens fillers of silliconenrommelquote:Op donderdag 16 april 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt wel alsof ze alleen fillers in de onderlip heeft.
Vrouwen met lip fillers
snap dat echt niet. vind dat echt zo lelijk. Van die duckfaces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |