Nee, maar toch stel ik me voor dat Haags een gele zwembroek heeft. Of misschien een groen-gele.quote:
Ik denk er nooit zo bij na wat voor zwembroek of badpak iemand heeftquote:Op donderdag 16 april 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar toch stel ik me voor dat Haags een gele zwembroek heeft. Of misschien een groen-gele.
Ik heb er een met katvissen.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk er nooit zo bij na wat voor zwembroek of badpak iemand heeft
Vooral wat er in zit zekerquote:Op donderdag 16 april 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk er nooit zo bij na wat voor zwembroek of badpak iemand heeft
nee daar ben ik ook nooit zo mee bezig eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vooral wat er in zit zekeren of die uit kan
Als er iets niet gay is, is het een overall. Of het moet roze met een tijgerprint binnenvoering hebben dan.quote:
Nee, katvissen. Niet meervallen.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, katvissen. Niet meervallen.
[ afbeelding ]
Jezus, IJsquote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah zo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heb je op je lip?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je goeie hebt niks mis mee. Praktischer dan een uniform.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb echt een graftakketiefushekel aan overalls.
Trek ze alleen aan bij uberranzig werk.
Werkbroek en poloquote:Op donderdag 16 april 2020 12:30 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Als je goeie hebt niks mis mee. Praktischer dan een uniform.
Je kan weten dat dit geen foto van mij is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |