zou ik ook worden in dat climatequote:Op donderdag 16 april 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Finnen. God, wat een zwaarmoedige mensen zijn dat
Stuur wel een chauffeur langsquote:Op donderdag 16 april 2020 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we een bloemetje brengen?
Dat is wel slim ja....quote:Op donderdag 16 april 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja ik bak kleinere broden.. en ontbijt eigenlijk nooit als ik thuis ben. Mijn broden gaat meestal 250-300 gram bloem in.
En soms als ik groter bak gaat de helft naar m'n ouders of gebruik ik de rest voor paneermeel ofzo.
Jaquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbaltaart. Met geklopte mayo
Lekker rustig johquote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
Mijn hutje is toch wel bedenkelijk afgelegen en klein
Zou toch wel minimaal een kasteeltje vragen.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
IK IK IKquote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Wie mag ik voor mijn verjaardag door het bushokje tyfen?
Mijn favoriete taart is rijstevlaai met een laag kersenvulling erop en daarbovenop slagroom met stukjes chocoladequote:
ligt VB daar niet nog onder?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Wie mag ik voor mijn verjaardag door het bushokje tyfen?
Die heb ik toevallig net gekochtquote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn favoriete taart is rijstevlaai met een laag kersenvulling erop en daarbovenop slagroom met stukjes chocolade![]()
Die hadden ze vroeger ergens en heb ik al een aantal jaren niet meer kunnen vinden
Dat heet anders, ik weet wat je bedoelt denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn favoriete taart is rijstevlaai met een laag kersenvulling erop en daarbovenop slagroom met stukjes chocolade![]()
Die hadden ze vroeger ergens en heb ik al een aantal jaren niet meer kunnen vinden
Wil je een aanbouw?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
16:61 afspreken bij het bushokje?quote:
het is m'n lot, een klein huis irl, een klein hutje virtueelquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig net gekocht
Wat een toeval, ik sta zo bij je voor de deur, moment.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig net gekocht
oh die bak je in een gietijzeren pan?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is wel slim ja....
Ik zal eens kijken of ik een kleinere pan kan vinden voor mijn no knead broden, dan kan ik ook eens halveren
[..]
Ja
Neem je vrouw en kinderen mee naar Foqueville?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is m'n lot, een klein huis irl, een klein hutje virtueel
ik zeg niksquote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbaltaart. Met geklopte mayo
Ja leuk.! Kijk er naar uitquote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
16:61 afspreken bij het bushokje?
geen idee wat de policy hier is met gezinnen eiglkquote:Op donderdag 16 april 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neem je vrouw en kinderen mee naar Foqueville?
Ah kut, die tijd bestaat niet!quote:
Die zijn welkom hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee wat de policy hier is met gezinnen eiglk
Jaquote:Op donderdag 16 april 2020 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh die bak je in een gietijzeren pan?
moet je eens kijken bij vuurenrook.nl zijn niet zo duur daar (en hebben ook 'speciale' broodpannen)
Jawel, we zijn toch geen onmensen en anders heeft Liesje niets te doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee wat de policy hier is met gezinnen eiglk
mijne heeft er nauwelijks enig interesse inquote:Op donderdag 16 april 2020 10:57 schreef Filosoofert het volgende:
Mijn vrouw mag echt niet weten van mijn FOK! bestaan hoor
serveersters met mondkapjesquote:Op donderdag 16 april 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
voor bepaalde contact beroepe zoals bv horeca of kappers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |