Zo'n dikke snee vers desembrood met boter en boerenkaasquote:Op donderdag 16 april 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, desembroden zijn wel lekkerMaar het standaardbrood is gewoon niet zo lekker. Zit teveel rommel in.
Dankjequote:Op donderdag 16 april 2020 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:bitterbal
@liesje1979 weet waar ze woontquote:Op donderdag 16 april 2020 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we een bloemetje brengen?
Ik versta ze niet dus geen ideequote:Op donderdag 16 april 2020 10:43 schreef Koen66 het volgende:
Zweden en Noren tegenover elkaar is net als Nederland vs Belgie, vinden elkaar voornamelijk erg grappig
Eet je zoveel brood dan?quote:
beetje maar jaquote:Op donderdag 16 april 2020 10:43 schreef Koen66 het volgende:
recruiters zitten er dan ook voornamelijk om zelf geld te verdienen he
heb net de inkopen gedaannquote:Op donderdag 16 april 2020 10:13 schreef Koen66 het volgende:
Waar blijft het feestje van @:bitterbal in Foqueville?
kleine broden bakkenquote:Op donderdag 16 april 2020 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Eet je zoveel brood dan?
Ik woon alleen en ik doe best wel even met een heel brood
Ja, de Denen vinden ze dan weer halve Duitsers.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:43 schreef Koen66 het volgende:
Zweden en Noren tegenover elkaar is net als Nederland vs Belgie, vinden elkaar voornamelijk erg grappig
Denen staan wat vrolijker en realistischer in het leven.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de Denen vinden ze dan weer halve Duitsers.
In tegenstelling tot de Finnen. God, wat een zwaarmoedige mensen zijn datquote:Op donderdag 16 april 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denen staan wat vrolijker en realistischer in het leven.
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
Noors is net een soort nederlands, sommige woordjes vind ik beetje op onze taal lijken
nja ik bak kleinere broden.. en ontbijt eigenlijk nooit als ik thuis ben. Mijn broden gaat meestal 250-300 gram bloem in.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Eet je zoveel brood dan?
Ik woon alleen en ik doe best wel even met een heel brood
Het is geen wonder dat ik het goed met ze kan vinden.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Finnen. God, wat een zwaarmoedige mensen zijn dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |