dat zou voor de aarde beter zijn als we gewoon onze eigen spullen vraten ipv het de hele wereld over te slepenquote:Op donderdag 16 april 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat is ook gewoon waar
Spaanse sinaasappels
Bananen uit Peru
dat niet alleen.. alleen de grootste en rechtste bananen moeten naar blanke landen.. daar zit juist de minste smaak in. die banaantjes van je formaatje duim zie je hier niet. Maar die smaken duizend keer meer naar banaan.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de zon doet echt wel veel met de diamantjes der natuur.
tja mijn schoonfamilie is Zweedsquote:Op donderdag 16 april 2020 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik versta het alle 3 niet. En mijn Scandinavische collega's beweren na tig jaar nog niks van NL te begrijpen
Wasserbombe.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook mooi de Duitse mening over Nederlandse tomaten, PLASTIKTOMATE.
Vind ik met alles, alles moet tegenwoordig maar neutraal of zoet smaken.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wasserbombe.
Helaas geldt dat tegenwoordig ook voor de aardbeien. Te vroeg geplukt en keihard
het heeft nu een dikke 2 weken nauwelijks geregend en dan loopt het weer hard opquote:Op donderdag 16 april 2020 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik snap dat niet van dat watertekort, ik dacht juist dat het vorige maand best wel veel had geregend?
had ik vanmorgen gezien bij ontbijtnieuws
Ik had een collega uit Stockholm en eentje uit Malmö. Die hadden ook heel duidelijk een ander accent. De collega uit Stockholm praat veel zangeriger.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja mijn schoonfamilie is Zweeds
Klopt.. 'hoog Zweeds'quote:Op donderdag 16 april 2020 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een collega uit Stockholm en eentje uit Malmö. Die hadden ook heel duidelijk een ander accent. De collega uit Stockholm praat veel zangeriger.
Malmö is bijna Denemarken. Al had ik paar jaar terug collega uit Malmö die aan de andere kant van de brug training kwam geven. Ze begrepen hem maar matigquote:Op donderdag 16 april 2020 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een collega uit Stockholm en eentje uit Malmö. Die hadden ook heel duidelijk een ander accent. De collega uit Stockholm praat veel zangeriger.
Tja, het moet snel groeien en groen geplukt worden zodat het bij de AH nog tien dagen kan liggen. Maar aardbeien rijpen niet zodra ze geplukt zijnquote:Op donderdag 16 april 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik met alles, alles moet tegenwoordig maar neutraal of zoet smaken.
@Dr_Flash : "heb je de kit gebeld?"quote:Op donderdag 16 april 2020 10:37 schreef Nick1975 het volgende:
Trouwens wel een mondkapjesvliegtuig van KLM kunnen spotten. Een 747. Ding was net met pensioen.
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:37 schreef Nick1975 het volgende:
Trouwens wel een mondkapjesvliegtuig van KLM kunnen spotten. Een 747. Ding was net met pensioen.
als ik in mijn tuin kijk, beetje onder de grond lijkt het nog wel goed nat, alleen bovenste laagje is wat droogquote:Op donderdag 16 april 2020 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het heeft nu een dikke 2 weken nauwelijks geregend en dan loopt het weer hard op
Ik geloofde niet dat het kon joh..quote:Op donderdag 16 april 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb werkelijk nog nooit no knead gemaakt
omg, en dan elke dag vers broodquote:als ik ooit een grotere keuken heb wil ik een rofco en een rijskast
Ik had een Deense collega. Die jongen heet Anders. Het lukte niemand om zijn naam op z’n Deens uit te spreken.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Malmö is bijna Denemarken. Al had ik paar jaar terug collega uit Malmö die aan de andere kant van de brug training kwam geven. Ze begrepen hem maar matig
het Zweedse Haarlems?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt voor mij ook wel meer als het ‘echte’ Zweeds.
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik geloofde niet dat het kon joh..
Echt zo simpel
[..]
omg, en dan elke dag vers brood
nahquote:
Nee hoor, maar had me verder nog niet ingelezen in het bedrijfquote:Op donderdag 16 april 2020 09:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
want je ziet er ongeschoren e.d. uit??
Recruiters zijn meestalquote:Op donderdag 16 april 2020 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik word steeds gecontacteerd door recruiters.. Ja dit lijkt me inderdaad bij uitstek de tijd om mijn vaste baan op te geven![]()
daar denken ze in zweden anders overquote:Op donderdag 16 april 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt voor mij ook wel meer als het ‘echte’ Zweeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |