verkeerde bakkerquote:Op donderdag 16 april 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Vers, knapperig brood. Dat koop je in Hongarije op elke straathoek. Zit je hier weer met die kleffe boterhammen
nog veel te gaan?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk, was net een kilo afgevallen
Ik mis Nederlands brood wel. Hier heb je niet gewoon even een lekkere meergranen of volkoren boterhamquote:Op donderdag 16 april 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Vers, knapperig brood. Dat koop je in Hongarije op elke straathoek. Zit je hier weer met die kleffe boterhammen
Ik heb dit wel eens gedaan, die cinnamon challenge van een paar jaar geleden, werd uitgedaagd door een bijzonder aantrekkelijke vrouw, stikte echt de moord, wel drie jaar samen geweest daarnaquote:
Nederlands brood is gewoon niet zo best. Of, zoals de Duitse bakker in de Keuringsdienst van Waarden zei, “gummi”quote:
Ja Nederland is echt een van de karigste broodlanden ter wereldquote:Op donderdag 16 april 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijk eens naar zuurdesem broodquote:Op donderdag 16 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nederlands brood is gewoon niet zo best. Of, zoals de Duitse bakker in de Keuringsdienst van Waarden zei, “gummi”
Vaag, zou denken dat ze in Duitstalige gebieden het lekkerste brood ter wereld hebben juist.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mis Nederlands brood wel. Hier heb je niet gewoon even een lekkere meergranen of volkoren boterham
Is alleen niet te verstaanquote:Op donderdag 16 april 2020 10:28 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Zal wel, ik spreek alleen deens, lijkt er op.
Doen ze in Zwitserland aan zuurdesem?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mis Nederlands brood wel. Hier heb je niet gewoon even een lekkere meergranen of volkoren boterham
verdekte "ben je dik" vraagquote:Op donderdag 16 april 2020 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben al op gewicht maar wil het graag zo houden
Ja, desembroden zijn wel lekkerquote:
Nee, en ik kan ook niet meer naar Duitsland om het te gaan halen nuquote:Op donderdag 16 april 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaag, zou denken dat ze in Duitstalige gebieden het lekkerste brood ter wereld hebben juist.
Behalve dat je de helft inslikt.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:28 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Zal wel, ik spreek alleen deens, lijkt er op.
Ook mooi de Duitse mening over Nederlandse tomaten, PLASTIKTOMATE.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nederlands brood is gewoon niet zo best. Of, zoals de Duitse bakker in de Keuringsdienst van Waarden zei, “gummi”
sowieso zijn NL tomaten smakeloos vergeleken bij bv die uit Griekenlandquote:Op donderdag 16 april 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook mooi de Duitse mening over Nederlandse tomaten, PLASTIKTOMATE.
maar dat is ook gewoon waarquote:Op donderdag 16 april 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook mooi de Duitse mening over Nederlandse tomaten, PLASTIKTOMATE.
Ja klopt, ik leerde het in Kopenhagen, daar is het ergst. Noors vind ik echt supermakkelijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is alleen niet te verstaan
Deens is een beetje het gronings/fries/limburgs van Scandinavië
ik versta het alle 3 niet. En mijn Scandinavische collega's beweren na tig jaar nog niks van NL te begrijpenquote:Op donderdag 16 april 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
Noors is als outsider wel 't makkelijkst te verstaan
Ja de zon doet echt wel veel met de diamantjes der natuur.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat is ook gewoon waar
Spaanse sinaasappels
Bananen uit Peru
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |