Denken dat de rechter er geen heeftquote:Op donderdag 16 april 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen Kwiwi heeft de afstandbediening hoor
Nee hoor gewoon nog in leven. Ik heb hem op FaceBook. Hij heeft gisteren nog berichten daar geplaatst.quote:
Ik bedoelde of FOK! eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2020 09:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon nog in leven. Ik heb hem op FaceBook. Hij heeft gisteren nog berichten daar geplaatst.
Hier heeft hij een ban, posten wil hij wel, maar mag dus niet..quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
geen kloons ofzo?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier heeft hij een ban, posten wil hij wel, maar mag dus niet..
Misschien kan RockNijntje zorgen voor een goed beveiligde appquote:
Vuurbrood??quote:Op donderdag 16 april 2020 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen kloons ofzo?
Was hij niet die ouwe kerel hier laatst?
In de meterkast zit ook een schakelaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen Kwiwi heeft de afstandbediening hoor
Spannendquote:Op donderdag 16 april 2020 09:53 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb over 5 min een skype-call met een uitzendbureau.
Balen dat ik dat vergeten was
want je ziet er ongeschoren e.d. uit??quote:Op donderdag 16 april 2020 09:53 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb over 5 min een skype-call met een uitzendbureau.
Balen dat ik dat vergeten was
Terecht. ik zou mezelf ook uitnodigen voor jouw verjaardag, als ik wist waar je woontquote:Op donderdag 16 april 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster heeft zichzelf uitgenodigd voor de koffie
ik ben er over een kwartierquote:Op donderdag 16 april 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster heeft zichzelf uitgenodigd voor de koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |