Klote hequote:Op donderdag 16 april 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Zo, 99,99% zeker dat mijn festival eind juni niet doorgaat. Voordeel, ik heb nog 3 dagen om mijn hotel zonder extra gekloot gratis te annuleren.![]()
#omdenken
Als het verdorie in eerste instantie een week eerder was geweest, was er niets aan hand geweest nog.quote:
Gelukkig niet zeg.quote:
Heeeyyyy goedemorgen, toch nog een beetje geslapen?quote:
quote:
Neuh, iets ten zuiden van Utrechtquote:
Niet in de hotspot van Nederland wonenquote:
Ik ben heul niet jaloers op onbetaalbare huizen.quote:
Hier geen last van een bovengnoom en 's avonds kun je gewoon ongestoord naar buiten.quote:
Niet echt, ben gewoon vroeg aan het werk gegaan. En dankjequote:Op donderdag 16 april 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy goedemorgen, toch nog een beetje geslapen?
Ik ga een slaapschema voor je regelen vanuit mijn functie als dorpspsycholoog.
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier geen last van een bovengnoom en 's avonds kun je gewoon ongestoord naar buiten.
Mooi, mag nu de stroom van het hek uit?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, ben gewoon vroeg aan het werk gegaan. En dankje
O sorry, stond het er nog op? Ja je bent weer vrijquote:Op donderdag 16 april 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, mag nu de stroom van het hek uit?
Ik zie Den Haag iedere dag een beetje meer als een soort PAAZ afdeling, wat jij?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier geen last van een bovengnoom en 's avonds kun je gewoon ongestoord naar buiten.
Rent naakt rondjes rond zijn huis uit blijdschapquote:Op donderdag 16 april 2020 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O sorry, stond het er nog op? Ja je bent weer vrij
* Muck zet het hek weer aanquote:Op donderdag 16 april 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rent naakt rondjes rond zijn huis uit blijdschap
Nice.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:35 schreef Muck het volgende:
Mehehe, een user moest erg lachen om mijn Paint, maar hij kan nu wel weer verder werken
Vandaar dat mijn radio ermee ophoudtquote:Op donderdag 16 april 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen Kwiwi heeft de afstandbediening hoor
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:35 schreef Muck het volgende:
Mehehe, een user moest erg lachen om mijn Paint, maar hij kan nu wel weer verder werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |