is die ook.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat ie wel duidelijk was eigk.
Bevalt het een beetje?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:22 schreef Muck het volgende:
Wij zouden vanaf 14 april trouwens een lang weekend weg gaan...
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat ie wel duidelijk was eigk.
Nee, ik woon naast de park.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In den haag begrijpen we dit gewoon
Klote hequote:Op donderdag 16 april 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Zo, 99,99% zeker dat mijn festival eind juni niet doorgaat. Voordeel, ik heb nog 3 dagen om mijn hotel zonder extra gekloot gratis te annuleren.![]()
#omdenken
Als het verdorie in eerste instantie een week eerder was geweest, was er niets aan hand geweest nog.quote:
Gelukkig niet zeg.quote:
Heeeyyyy goedemorgen, toch nog een beetje geslapen?quote:
quote:
Neuh, iets ten zuiden van Utrechtquote:
Niet in de hotspot van Nederland wonenquote:
Ik ben heul niet jaloers op onbetaalbare huizen.quote:
Hier geen last van een bovengnoom en 's avonds kun je gewoon ongestoord naar buiten.quote:
Niet echt, ben gewoon vroeg aan het werk gegaan. En dankjequote:Op donderdag 16 april 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy goedemorgen, toch nog een beetje geslapen?
Ik ga een slaapschema voor je regelen vanuit mijn functie als dorpspsycholoog.
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier geen last van een bovengnoom en 's avonds kun je gewoon ongestoord naar buiten.
Mooi, mag nu de stroom van het hek uit?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, ben gewoon vroeg aan het werk gegaan. En dankje
O sorry, stond het er nog op? Ja je bent weer vrijquote:Op donderdag 16 april 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, mag nu de stroom van het hek uit?
Ik zie Den Haag iedere dag een beetje meer als een soort PAAZ afdeling, wat jij?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier geen last van een bovengnoom en 's avonds kun je gewoon ongestoord naar buiten.
Rent naakt rondjes rond zijn huis uit blijdschapquote:Op donderdag 16 april 2020 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O sorry, stond het er nog op? Ja je bent weer vrij
* Muck zet het hek weer aanquote:Op donderdag 16 april 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rent naakt rondjes rond zijn huis uit blijdschap
Nice.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:35 schreef Muck het volgende:
Mehehe, een user moest erg lachen om mijn Paint, maar hij kan nu wel weer verder werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |