Ik zou begin mei een lang weekend weg gaan. Dat gaat niet door uiteraard en dus heb ik nu een voucher ontvangen die ik later kan inwisselen.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar ga je op vakantie, IC van het AMC of wat?
Ik snapte hem 2 seconden na mijn post, zoals met zoveel dingen in het levenquote:Op donderdag 16 april 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou begin mei een lang weekend weg gaan. Dat gaat niet door uiteraard en dus heb ik nu een voucher ontvangen die ik later kan inwisselen.
Ik dacht al, moet ik dat nou serieus uit gaan leggenquote:Op donderdag 16 april 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snapte hem 2 seconden na mijn post, zoals met zoveel dingen in het leven
Ai...quote:Op donderdag 16 april 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voucher ontvangen voor mijn weekendje weg begin mei.
Ohquote:Op donderdag 16 april 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snapte hem 2 seconden na mijn post, zoals met zoveel dingen in het leven
In den haag begrijpen we dit gewoonquote:Op donderdag 16 april 2020 09:21 schreef Filosoofert het volgende:
Haha het is ook gewoon een rotte zin haags
Meen je?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:21 schreef Filosoofert het volgende:
Haha het is ook gewoon een rotte zin haags
is die ook.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat ie wel duidelijk was eigk.
Bevalt het een beetje?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:22 schreef Muck het volgende:
Wij zouden vanaf 14 april trouwens een lang weekend weg gaan...
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat ie wel duidelijk was eigk.
Nee, ik woon naast de park.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In den haag begrijpen we dit gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |