zou ik ook worden in dat climatequote:Op donderdag 16 april 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Finnen. God, wat een zwaarmoedige mensen zijn dat
Stuur wel een chauffeur langsquote:Op donderdag 16 april 2020 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we een bloemetje brengen?
Dat is wel slim ja....quote:Op donderdag 16 april 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja ik bak kleinere broden.. en ontbijt eigenlijk nooit als ik thuis ben. Mijn broden gaat meestal 250-300 gram bloem in.
En soms als ik groter bak gaat de helft naar m'n ouders of gebruik ik de rest voor paneermeel ofzo.
Jaquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbaltaart. Met geklopte mayo
Lekker rustig johquote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
Mijn hutje is toch wel bedenkelijk afgelegen en klein
Zou toch wel minimaal een kasteeltje vragen.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
IK IK IKquote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Wie mag ik voor mijn verjaardag door het bushokje tyfen?
Mijn favoriete taart is rijstevlaai met een laag kersenvulling erop en daarbovenop slagroom met stukjes chocoladequote:
ligt VB daar niet nog onder?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Wie mag ik voor mijn verjaardag door het bushokje tyfen?
Die heb ik toevallig net gekochtquote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn favoriete taart is rijstevlaai met een laag kersenvulling erop en daarbovenop slagroom met stukjes chocolade![]()
Die hadden ze vroeger ergens en heb ik al een aantal jaren niet meer kunnen vinden
Dat heet anders, ik weet wat je bedoelt denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn favoriete taart is rijstevlaai met een laag kersenvulling erop en daarbovenop slagroom met stukjes chocolade![]()
Die hadden ze vroeger ergens en heb ik al een aantal jaren niet meer kunnen vinden
Wil je een aanbouw?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
16:61 afspreken bij het bushokje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |