zekerquote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is trouwens zonnig in foqueville
Dit heb ik nog nooit gedaan voor een schoonmoeder ook niet, gaat op de bucket list.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga ook nog even poepen voor stiefmonster
Veel ramen?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeker
m'n overbuurman is echt al 3 weken met een of ander goedje z'n kunststof kozijnen aan het afwrijven..
Kan je het aan als ik met mijn goddelijk lijf naast je kom liggen?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gooi vast een handdoek over het strandbedje naast me voor je.
niet eens.. hij is 3 dagen per kozijn bezig ofzo. Maar snap niet wat je er aan onderhoud aan hebt. Ik ga er met een vochtige doek over als ik de ramen zeem en klaar.quote:
Haags komt maar een kwartiertjequote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gooi vast een handdoek over het strandbedje naast me voor je.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeker
m'n overbuurman is echt al 3 weken met een of ander goedje z'n kunststof kozijnen aan het afwrijven..
Ja, veel meer kun je er ook niet meequote:Op donderdag 16 april 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet eens.. hij is 3 dagen per kozijn bezig ofzo. Maar snap niet wat je er aan onderhoud aan hebt. Ik ga er met een vochtige doek over als ik de ramen zeem en klaar.
Denk het wel, we zullen zienquote:Op donderdag 16 april 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je het aan als ik met mijn goddelijk lijf naast je kom liggen?
Dankjequote:Op donderdag 16 april 2020 11:55 schreef maily het volgende:
Hoorde ik "bitterbal"
En "taart"
En "jarig"
Van harte gefeliciteerd!!
Lekker glibberen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer me wel in met olie
Geil.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer me wel in met olie
Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet eigenlijkquote:
Gaan je ogen dan prikken?quote:
Geen idee, misschien heb je gehuild gisteravond van emo liedjes ofzo. En nee het was zeker niet best.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan je ogen dan prikken?Maar ik had wel een uurtje eerder naar bed gekund ja
Was niebest
Heb nog wat frituurolie over van gisterenavond. Komt goedquote:Op donderdag 16 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer me wel in met olie
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebtquote:
Hoor ik wel vakerquote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebt
Gadverdamme! Er zijn dingen die je gewoon sochtends niet moet eten. Dat zijn best veel dingen als ik er over nadenk.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebt
Kan best ja. Gebeurt nog steeds te vaak zulke avondenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee, misschien heb je gehuild gisteravond van emo liedjes ofzo. En nee het was zeker niet best.
Heel af en toe, op een zonnig festival ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind frikandellen sowieso niet te huffen..
Jawel, met mayo en ketchupquote:Op donderdag 16 april 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind frikandellen sowieso niet te huffen..
Ik zie het altijd al van mijlenver aankomen en hoop dan altijd dat je lekker naar bed gaat maar dat doe je nooit.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan best ja. Gebeurt nog steeds te vaak zulke avonden
geef mij dan maar een garnalenkroketquote:Op donderdag 16 april 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel af en toe, op een zonnig festival ofzo.
Ik houd niet van vis enzo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geef mij dan maar een garnalenkroket
Misschien word je wel opgewacht door de pliesiequote:Op donderdag 16 april 2020 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
Straks mijn gestolen plantjes naar de tuin brengen
Toen ik nog een beetje jong, wild en onbeschaafd was ben ik een keer in slaap gevallen met een broodje shoarma vastgeplakt aan mijn buik, mijn vriendin zag met een half open slaap-oog dat ik die als ontbijt aan het oppeuzelen was vanaf mijn buik en die zat binnen 3 seconden op de plee.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gadverdamme! Er zijn dingen die je gewoon sochtends niet moet eten. Dat zijn best veel dingen als ik er over nadenk.Ik begin altijd met een havermout/fruit shake.
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien word je wel opgewacht door de pliesie
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik nog een beetje jong, wild en onbeschaafd was ben ik een keer in slaap gevallen met een broodje shoarma vastgeplakt aan mijn buik, mijn vriendin zag met een half open slaap-oog dat ik die als ontbijt aan het oppeuzelen was vanaf mijn buik en die zat binnen 3 seconden op de plee.
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of word ik als straf opgegeten door de brandnetels
Nee klopt, daar baal ik nog wel het meeste van inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie het altijd al van mijlenver aankomen en hoop dan altijd dat je lekker naar bed gaat maar dat doe je nooit.Maar hoe je dan met mensen om gaat is gewoon echt niet tof,
Mannenknuffel voor Fles.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt, daar baal ik nog wel het meeste van inderdaad![]()
Naja, er wordt aan gewerkt in ieder geval
(tropen-) overall aantrekken een idee?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Naja dat doen ze eigenlijk ook al wel dagelijks. Een brandnetelprikje is niet zo erg maar als je hele armen er elke avond onder zitten is het minder leuk.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op donderdag 16 april 2020 12:17 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
(tropen-) overall aantrekken een idee?
ja baasquote:Op donderdag 16 april 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mrogen die stream niet vergeten van je bbq ei
Goeie pet.quote:
Ab is toch geen dries?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig jij al in je gele zwembroek naast Skiwi?
Nee, maar toch stel ik me voor dat Haags een gele zwembroek heeft. Of misschien een groen-gele.quote:
Ik denk er nooit zo bij na wat voor zwembroek of badpak iemand heeftquote:Op donderdag 16 april 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar toch stel ik me voor dat Haags een gele zwembroek heeft. Of misschien een groen-gele.
Ik heb er een met katvissen.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk er nooit zo bij na wat voor zwembroek of badpak iemand heeft
Vooral wat er in zit zekerquote:Op donderdag 16 april 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk er nooit zo bij na wat voor zwembroek of badpak iemand heeft
nee daar ben ik ook nooit zo mee bezig eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vooral wat er in zit zekeren of die uit kan
Als er iets niet gay is, is het een overall. Of het moet roze met een tijgerprint binnenvoering hebben dan.quote:
Nee, katvissen. Niet meervallen.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, katvissen. Niet meervallen.
[ afbeelding ]
Jezus, IJsquote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah zo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heb je op je lip?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je goeie hebt niks mis mee. Praktischer dan een uniform.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb echt een graftakketiefushekel aan overalls.
Trek ze alleen aan bij uberranzig werk.
Werkbroek en poloquote:Op donderdag 16 april 2020 12:30 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Als je goeie hebt niks mis mee. Praktischer dan een uniform.
Je kan weten dat dit geen foto van mij is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |