Denk het wel, we zullen zienquote:Op donderdag 16 april 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je het aan als ik met mijn goddelijk lijf naast je kom liggen?
Dankjequote:Op donderdag 16 april 2020 11:55 schreef maily het volgende:
Hoorde ik "bitterbal"
En "taart"
En "jarig"
Van harte gefeliciteerd!!
Lekker glibberen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer me wel in met olie
Geil.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer me wel in met olie
Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet eigenlijkquote:
Gaan je ogen dan prikken?quote:
Geen idee, misschien heb je gehuild gisteravond van emo liedjes ofzo. En nee het was zeker niet best.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan je ogen dan prikken?Maar ik had wel een uurtje eerder naar bed gekund ja
Was niebest
Heb nog wat frituurolie over van gisterenavond. Komt goedquote:Op donderdag 16 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer me wel in met olie
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebtquote:
Hoor ik wel vakerquote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebt
Gadverdamme! Er zijn dingen die je gewoon sochtends niet moet eten. Dat zijn best veel dingen als ik er over nadenk.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebt
Kan best ja. Gebeurt nog steeds te vaak zulke avondenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee, misschien heb je gehuild gisteravond van emo liedjes ofzo. En nee het was zeker niet best.
Heel af en toe, op een zonnig festival ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind frikandellen sowieso niet te huffen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |