Geen idee, misschien heb je gehuild gisteravond van emo liedjes ofzo. En nee het was zeker niet best.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan je ogen dan prikken?Maar ik had wel een uurtje eerder naar bed gekund ja
Was niebest
Heb nog wat frituurolie over van gisterenavond. Komt goedquote:Op donderdag 16 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer me wel in met olie
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebtquote:
Hoor ik wel vakerquote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebt
Gadverdamme! Er zijn dingen die je gewoon sochtends niet moet eten. Dat zijn best veel dingen als ik er over nadenk.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een keer frikadellentaart op, om 08:00 uur in de ochtend ook, serieus bijna over staan geven, die smaak klopt echt niet bij wat je in je mond hebt
Kan best ja. Gebeurt nog steeds te vaak zulke avondenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee, misschien heb je gehuild gisteravond van emo liedjes ofzo. En nee het was zeker niet best.
Heel af en toe, op een zonnig festival ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind frikandellen sowieso niet te huffen..
Jawel, met mayo en ketchupquote:Op donderdag 16 april 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind frikandellen sowieso niet te huffen..
Ik zie het altijd al van mijlenver aankomen en hoop dan altijd dat je lekker naar bed gaat maar dat doe je nooit.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan best ja. Gebeurt nog steeds te vaak zulke avonden
geef mij dan maar een garnalenkroketquote:Op donderdag 16 april 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel af en toe, op een zonnig festival ofzo.
Ik houd niet van vis enzo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geef mij dan maar een garnalenkroket
Misschien word je wel opgewacht door de pliesiequote:Op donderdag 16 april 2020 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
Straks mijn gestolen plantjes naar de tuin brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |