Tofquote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paar keer per jaar. Dan eet ik me elke keer ziek aan chinees
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, die bami moet nog even wachten. Dank.
Nee dat mis ik niet echt.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof![]()
Ga je geen kroketje trekken dan?
Pics?!quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga ook nog even poepen voor stiefmonster
BROODJE POOOOEEEEEEPPPPPPPPquote:Op donderdag 16 april 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hè Ome Willem, dat lusten die kinderen toch helemaal niet?
Ik zit lekker op het strand bij de cocktailbarquote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is trouwens zonnig in foqueville
Jezusquote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kom eraan!quote:Op donderdag 16 april 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit lekker op het strand bij de cocktailbar
Zelfs dat nietquote:
zekerquote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is trouwens zonnig in foqueville
Dit heb ik nog nooit gedaan voor een schoonmoeder ook niet, gaat op de bucket list.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik gooi vast een handdoek over het strandbedje naast me voor je.quote:
Veel ramen?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeker
m'n overbuurman is echt al 3 weken met een of ander goedje z'n kunststof kozijnen aan het afwrijven..
Kan je het aan als ik met mijn goddelijk lijf naast je kom liggen?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gooi vast een handdoek over het strandbedje naast me voor je.
niet eens.. hij is 3 dagen per kozijn bezig ofzo. Maar snap niet wat je er aan onderhoud aan hebt. Ik ga er met een vochtige doek over als ik de ramen zeem en klaar.quote:
Haags komt maar een kwartiertjequote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gooi vast een handdoek over het strandbedje naast me voor je.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeker
m'n overbuurman is echt al 3 weken met een of ander goedje z'n kunststof kozijnen aan het afwrijven..
Ja, veel meer kun je er ook niet meequote:Op donderdag 16 april 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet eens.. hij is 3 dagen per kozijn bezig ofzo. Maar snap niet wat je er aan onderhoud aan hebt. Ik ga er met een vochtige doek over als ik de ramen zeem en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |