Ik heb hoofdpijn, zelf hard schreeuwen helpt.quote:
Nee dat moet je dan ook niet doenquote:Op donderdag 16 april 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, zelf hard schreeuwen helpt.
Juist wel, leidt af!quote:Op donderdag 16 april 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat moet je dan ook niet doen
Meer dan één tyfen?quote:
Bamiquote:Op donderdag 16 april 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg mijn kliekje bami nu te eten en dan vanavond een boterham
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
HARRY EENS EFFE ERVAN LANGS GEVEN, EVEN AAN DE DEUR GAAN
[ afbeelding ]
balkanavondquote:Op donderdag 16 april 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik doe het gewoon. Bak vanavond wel een eitje.
Ik "moet" nog iets meer dan een uur, dan ga ik even een dutje doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je nog meer hoofdpijn ;*
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bami![]()
Elke keer als ik in Nederland ben voor werk, ga ik chinees halen en op m’n hotelkamer opeten terwijl ik RTL Boulevard kijkDan voel ik me weer even lekker Nederlands
jeetjequote:
Mag je vaak naar NL voor je werk?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bami![]()
Elke keer als ik in Nederland ben voor werk, ga ik bij de chinees halen en op m’n hotelkamer opeten terwijl ik RTL Boulevard kijkDan voel ik me weer even lekker Nederlands
Paar keer per jaar. Dan eet ik me elke keer ziek aan chineesquote:Op donderdag 16 april 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je vaak naar NL voor je werk?
Ik heb het wel zelf gemaakt hoor. Veel groentjes en zo.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paar keer per jaar. Dan eet ik me elke keer ziek aan chinees
Pindasaus erbij?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, die bami moet nog even wachten. Dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |