dat is wel klachtwaardig, moet je die beits met je handen op je denkbeeldige parasol smeren.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parasol, kwasten en die beits. Die beits heb ik gehad, rest niets meer over gehoord
Gelukkig nog geen parasol nodig nu.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parasol, kwasten en die beits. Die beits heb ik gehad, rest niets meer over gehoord
ohja, had je verteldquote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks met dat zonnescherm ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig nog geen parasol nodig nu.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
dat is wel klachtwaardig, moet je die beits met je handen op je denkbeeldige parasol smeren.
hier brand die zon zo door mijn witte huidje heen hoor.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig nog geen parasol nodig nu.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
straks met dat zonnescherm ook niet
Dan blijf je binnen. Opgelost, slotjequote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
hier brand die zon zo door mijn witte huidje heen hoor.
Als ik buiten zou staan.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan blijf je binnen. Opgelost, slotje
zucht Harryquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Dit gezeik
Praxis Bouwmarkt Hai Yasmin, vervelend dat je nog geen bericht van ons hebt gekregen. We ervaren al enige tijd enorme drukte ivm de corona crisis. Als je het contactformulier hebt ingevuld dan nemen we contact me je op. We proberen zo snel mogelijk alle vragen die binnenkomen te beantwoorden. Via Facebook kunnen we je helaas niet verder helpen. Excuses voor het ongemak. Groet, Harry van Praxis
Harry van Praxis is een paardenlulquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Dit gezeik
Praxis Bouwmarkt Hai Yasmin, vervelend dat je nog geen bericht van ons hebt gekregen. We ervaren al enige tijd enorme drukte ivm de corona crisis. Als je het contactformulier hebt ingevuld dan nemen we contact me je op. We proberen zo snel mogelijk alle vragen die binnenkomen te beantwoorden. Via Facebook kunnen we je helaas niet verder helpen. Excuses voor het ongemak. Groet, Harry van Praxis
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Harry van Praxis heeft een paardenlul
idd, ga dan gewoon de telefoon beantwoorden ofzoquote:Op donderdag 16 april 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
nou ja harry kan er ook niks aan doen. Maar hoezo zitten ze op fb als ze daar niets kunnen doen
Harry van FB blijven spammen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Dit gezeik
HARRY VAN FB THUIS OPZOEKENquote:
Er zijn vast dingen die ze wél kunnen doen daar.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
nou ja harry kan er ook niks aan doen. Maar hoezo zitten ze op fb als ze daar niets kunnen doen
METEEN IEMAND OM TE TYFENquote:Op donderdag 16 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
HARRY VAN FB DOOR HET BUSHOKJE HEEN TYFEN GODVERDOMME.
waarom?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg mijn kliekje bami nu te eten en dan vanavond een boterham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |