Bellen toch ook.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en FB chat? dat kunnen ze van thuis doen.
Je staat in de wacht omdat 7 miljoen mensen aan het klussen zijn momenteel.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps al 2 dagen bandje dat de klantenservice dicht is
Kan niet. Via fb doen ze niet aan klantenservicequote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en FB chat? dat kunnen ze van thuis doen.
vermoedelijk krijg je dat als de klantenservice overbelast isquote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps al 2 dagen bandje dat de klantenservice dicht is
Pssssttt, schijnt dat er een pandemie heerstquote:Op donderdag 16 april 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan niet. Via fb doen ze niet aan klantenservice
![]()
ze verwijze naar het contact formulier op de site
ja hou toch op. Men kan prima gewoon contact onderhouden in deze coronacrisisquote:Op donderdag 16 april 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pssssttt, schijnt dat er een pandemie heerst
Eens.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hou toch op. Men kan prima gewoon contact onderhouden in deze coronacrisis
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
alsof ik niet als ene van de eerste de gevolgen van deze pandemie heb ondervonden hier :p
Vrij weinig last hier tot nu toe. Wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
alsof ik niet als ene van de eerste de gevolgen van deze pandemie heb ondervonden hier :p
wat had je besteld dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar een mail over de status kan toch?
Ruilen?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrij weinig last hier tot nu toe. Wil ik graag zo houden.
"wat kan mij het schelen dat je beide benen hebt gebroken, je kunt gewoon voetballen hoor"quote:Op donderdag 16 april 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hou toch op. Men kan prima gewoon contact onderhouden in deze coronacrisis
ik heb het over slachtoffers van de economische crisisquote:Op donderdag 16 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar een mail over de status kan toch?
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"wat kan mij het schelen dat je beide benen hebt gebroken, je kunt gewoon voetballen hoor"
dat is wel klachtwaardig, moet je die beits met je handen op je denkbeeldige parasol smeren.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parasol, kwasten en die beits. Die beits heb ik gehad, rest niets meer over gehoord
Gelukkig nog geen parasol nodig nu.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parasol, kwasten en die beits. Die beits heb ik gehad, rest niets meer over gehoord
ohja, had je verteldquote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks met dat zonnescherm ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig nog geen parasol nodig nu.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
dat is wel klachtwaardig, moet je die beits met je handen op je denkbeeldige parasol smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |