ja zekerquote:Op donderdag 16 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag gaan ze hier laten weten op welke datums wat weer open gaat. Ben benieuwd.
Dat gelukkig ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne heeft er nauwelijks enig interesse in
Prostitué's ook?quote:
Bij mij nauwelijksquote:
Gewoon wachten, je krijgt je wraak wel.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit klaar met m’n wespenspray op het balkon, maar nou komt die dikzak gewoon voor het eerst niet meer aanvliegen
Ja d0h, die heeft je allang gezienquote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit klaar met m’n wespenspray op het balkon, maar nou komt die dikzak gewoon voor het eerst niet meer aanvliegen
Die is gewoon elders gaan zitten.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja d0h, die heeft je allang gezien
Die is nu een nest aan het bouwen in je kussensloop.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Maar 3cm2 raakoppervlak.quote:
Nee.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu een nest aan het bouwen in je kussensloop.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik vermoed dat dat snel de illegaliteit in zal gaan voor de daredevilsquote:
ow jeequote:Op donderdag 16 april 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
ugh. ik heb een nieuwe game ontdekt: Archero (iOS)
Ik ben weleens midden in januari gestoken door een hoornaarquote:Op donderdag 16 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik vroeger ook 2x gestoken, m’n arm op een wesp gelegd.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben weleens midden in januari gestoken door een hoornaar![]()
Klootzak zat op mijn kussen en ik legde mijn arm er bovenop in mijn slaap
denk dat ik wat Chaffles ga bakkenquote:Op donderdag 16 april 2020 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Wat staat er bij jullie op het lunchmenu? Even wat ideeën opdoen
Zo’n leuke stadquote:Op donderdag 16 april 2020 11:20 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/280231/(...)ijdens-lockdown.html
Goh je verwacht het niet he
broodquote:Op donderdag 16 april 2020 11:20 schreef kwiwi het volgende:
plunderen zit bij die gasten in de genen lijkt hetquote:Op donderdag 16 april 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo’n leuke stadjammer dat ze nu weer zo in het nieuws komen.
watquote:Op donderdag 16 april 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
praxis klantenservice telefonisch ook dicht
Een tijgerbol met rookvlees en gekookt eiquote:Op donderdag 16 april 2020 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Vooral bij de mensen in de achterstandswijken, waar je sowieso al niet moet komen als je blank bent.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
plunderen zit bij die gasten in de genen lijkt het
klinkt wel goed eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2020 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Voornamelijk Ei, amandelmeel en mozerella
pohhquote:Op donderdag 16 april 2020 11:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Een tijgerbol met rookvlees en gekookt ei
Het kan me niet zoveel schelen of er koolhydraten in zitten, maar dit klinkt lekkerquote:Op donderdag 16 april 2020 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Voornamelijk Ei, amandelmeel en mozerella
ditquote:Op donderdag 16 april 2020 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Het kan me niet zoveel schelen of er koolhydraten in zitten, maar dit klinkt lekker
ik doe er dan nog extra kaas op, lekkere kaaswafels en voor mijn 'levenswijze' zeer verantwoordquote:
en FB chat? dat kunnen ze van thuis doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps al 2 dagen bandje dat de klantenservice dicht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |