ja zekerquote:Op donderdag 16 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag gaan ze hier laten weten op welke datums wat weer open gaat. Ben benieuwd.
Dat gelukkig ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne heeft er nauwelijks enig interesse in
Prostitué's ook?quote:
Bij mij nauwelijksquote:
Gewoon wachten, je krijgt je wraak wel.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit klaar met m’n wespenspray op het balkon, maar nou komt die dikzak gewoon voor het eerst niet meer aanvliegen
Ja d0h, die heeft je allang gezienquote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit klaar met m’n wespenspray op het balkon, maar nou komt die dikzak gewoon voor het eerst niet meer aanvliegen
Die is gewoon elders gaan zitten.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja d0h, die heeft je allang gezien
Die is nu een nest aan het bouwen in je kussensloop.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Maar 3cm2 raakoppervlak.quote:
Nee.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu een nest aan het bouwen in je kussensloop.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu een nest aan het bouwen in je kussensloop.
ik vermoed dat dat snel de illegaliteit in zal gaan voor de daredevilsquote:
ow jeequote:Op donderdag 16 april 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
ugh. ik heb een nieuwe game ontdekt: Archero (iOS)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |