Hoeveel subsidie?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:53 schreef _I het volgende:
Amsterdam Unlocked is een online expositie samengesteld door vertegenwoordigers uit de cultuursector en de horeca.
Amsterdam is misschien dicht, we willen de verhalen blijven vertellen die bij onze stad horen. Zo maken we samen #amsterdamunlocked.
https://www.amsterdamunlocked.com
Word ik blij van!
Zelf maken. Genoeg instructies te vinden, sites van de CDC, WaPo, Guardian, universiteit van Luik etc.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Gaat hier ook wel gebeuren om de maatschappij weer iets meer te laten draaien. De grote vraag is dan natuurlijk waar iedereen die kapjes vandaan haalt. Eerder vandaag werd ik er al op gewezen dat je via AliExpress nog wel redelijk goedkoop eraan kan komen, maar die levertijd is best wel wat dagen. En als iedereen in Europa om ons heen ze al koopt blijft er voor de tragere landen ook minder over.
Ik krijg een soort kermis gevoel.... en vooral benieuwd of er wat wordt voorgesorteerd op een verlenging. Ok dat horen we formeel pas 21apr maar leuk om op in de wedden.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:53 schreef RipCity het volgende:
Persco over 6 minuten!
Ik nomineer HvN vrouwtje alvast voor domste deelnemer.
Hou goddomme vol!quote:Op woensdag 15 april 2020 18:57 schreef kilon het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor de persco? Aangeven dat iedere sector moet nadenken over de anderhalvemeter samenleving? Dat Mark trots op ons is en we vol moeten blijven houden? Of toch al eerder dan volgende week de datum van 1 juno bijstellen? Dan zou dat al wel uitgelekt zijn.
Voortaan anderhalve meter bier ipv een meter.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:04 schreef D_A het volgende:
Met je anderhalve meter economie, ga toch weg joh.
Idd deze is overbodig. Haal je de focus weg als het er echt om doet.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:04 schreef F1gamer het volgende:
Waarom een presco als je niks te melden hebt![]()
Verder Fuck het nieuwe normaal/ 1,5 meter economie.
Heb ik natuurlijk weer net gemistquote:Op woensdag 15 april 2020 19:03 schreef _I het volgende:
"Verspreiding van het virus." in gebarentaal.
Accidental boobgrabsquote:Op woensdag 15 april 2020 19:05 schreef Jed1Gam het volgende:
1.5m samenleving joepie de poepie
Risico om op elkaar op te botsen, hoe krijg je het bedacht
Dat de anderhalve meter samenleving de komende (lange) tijd de realiteit is daar willen een hoop mensen echt nog niet aan. Dus dat moet meer dan 1x verteld worden voordat de mensen dat accepteren.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd deze is overbodig. Haal je de focus weg als het er echt om doet.
Zit tv te kijken, dus cappen kan ook niet voor je.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik natuurlijk weer net gemist
Inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2020 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Flikker toch op met die 1.5 meter samenleving Rutte.. gaat niet werken.
Ik luister meequote:Op woensdag 15 april 2020 19:06 schreef _I het volgende:
[..]
Zit tv te kijken, dus cappen kan ook niet voor je.
Oke Pleun2011 van het fok forum.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Roel van Velzen denkt van wel.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
marktplaatsquote:Op woensdag 15 april 2020 19:07 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Zijn er eigenlijk alweer ergens mondkapjes te koop?
duhquote:Op woensdag 15 april 2020 19:07 schreef kol7680 het volgende:
Aha. Dus lockdown kan zomaar weer terug komen.
Jazeker, maar hopelijk lokaler.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:07 schreef kol7680 het volgende:
Aha. Dus lockdown kan zomaar weer terug komen.
Speeddaten met een mondkapje voor en plexiglas ertussen. Copuleren mag pas zodra je samen een huishouden vormt.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:06 schreef F1gamer het volgende:
Ik vraag me af hoe in 1,5 meter economie moet gaan daten.
Wij hebben gewoon maling aan die 1.5 meter..dat is de opstandquote:Op woensdag 15 april 2020 19:08 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Idd. Flikker op. Wanneer komen we in opstand als volk?
Alternatief is binnen zitten...quote:Op woensdag 15 april 2020 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja. Scholen open en that’s it. Zou niet weten wat ze gaan versoepelen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi gezegd van de premier. Volgende week verlichting van de maatregelen
Moet je doen, dan zit binnen de kortste keren iedereen verplicht helemaal binnen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon maling aan die 1.5 meter..dat is de opstand
Het is net hoe je het interpreteert he, er was ook optimisme.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Wat een zure samenleving zitten we in, niet normaal.
Net alsof er atoombom is afgegaan, kunnen ze ook nog wat postiefs melden.
Toch maar ff net gekeken : was wel benieuwd naar de hippe stappers van Hugo ,maar die zijn niet te zienquote:
Die is de weg helemaal kwijt.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:10 schreef DonDruiper het volgende:
Wat een verademing itt Trump zn rallies
Toch weet je dat ze aanwezig zijn onder het beeld.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch maar ff net gekeken : was wel benieuwd naar de hippe stappers van Hugo ,maar die zijn niet te zien zien
Ja!!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:11 schreef _I het volgende:
[..]
Toch weet je dat ze aanwezig zijn onder het beeld.
Tuurlijk gaat dat niet gebeuren. Ze hebben vandaag weer genoeg voorzetjes gegeven dat volgende week weinig gaat veranderen. Hooguit scholen/opvang.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als ze echt zo achterlijk zijn om volgende week aan te kondigen dat mensen weer naar kantoor mogen dan zul je zien dat de IC's weer vol gaan stromen. De hoeveelheid werkverkeer dat veroorzaakt zou ongekend zijn. Al helemaal in combinatie met het openen van scholen.
Dat gaat dan ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als ze echt zo achterlijk zijn om volgende week aan te kondigen dat mensen weer naar kantoor mogen dan zul je zien dat de IC's weer vol gaan stromen. De hoeveelheid werkverkeer dat veroorzaakt wordt zou ongekend zijn. Al helemaal in combinatie met het openen van scholen.
Dat mag nu al, indien nodig.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als ze echt zo achterlijk zijn om volgende week aan te kondigen dat mensen weer naar kantoor mogen dan zul je zien dat de IC's weer vol gaan stromen. De hoeveelheid werkverkeer dat veroorzaakt wordt zou ongekend zijn. Al helemaal in combinatie met het openen van scholen.
Bahquote:Op woensdag 15 april 2020 19:12 schreef _I het volgende:
Hugo: "We houden afstand ván klaar, maar oog vóór elkaar"
Mark: "Mooi"
Nu wreekt het zich toch een beetje dat we een a-seksuele premier hebben. Ik denk niet dat hij hier ook maar een seconde bij stilstaatquote:Op woensdag 15 april 2020 19:06 schreef F1gamer het volgende:
Ik vraag me af hoe in 1,5 meter economie moet gaan daten.
Er is ook niet echt een andere optie ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef kilon het volgende:
Het is overduidelijk de politieke versie van het antwoord 'Ja, de intelligente lockdown wordt verlengd'.
Ik schat alleen in dat scholen open kunnen. Meer niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef kilon het volgende:
Het is overduidelijk de politieke versie van het antwoord 'Ja, de intelligente lockdown wordt verlengd'.
Nja, ik vind het wel goed dat Rutte af en toe de mensen laat weten dat we echt echt echt ff moeten volhouden, en dus nog niet denken "ow het gaat wel goed, ik kan vrijdag wel weer naar de gangbang".quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Ze hebben echt niks te melden, waarom praten ze dan.
Beetje opmaken voor de app en zo zeker.
Dat gaan de experts wel uitmaken. Een beetje meedenken kunnen we niet gebruiken.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:11 schreef Jed1Gam het volgende:
Waarom zetten ze die chat niet aan, kunnen ze tenminste peilen wat de burgers denken.
Jij wilt de komende maanden/jaren dit?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een andere optie ofzo.
Als het maar niet langer dan 1 juni isquote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef kilon het volgende:
145cmquote:Op woensdag 15 april 2020 19:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Eventuele versoepeling na de 28e sowieso vrij minimaal.
Dan zou er duidelijkheid zijn. Dat kan dus echt niet he.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef Sinaasappel12 het volgende:
Ik zou het fijn vinden als ze gewoon zouden zeggen of festivals en vakanties deze zomer door kunnen gaan. Waarschijnlijk niet maar dat weten we dat tenminste.
Geef toch problemen met het betaalbaar houden van pensioenen, zorg etc over een paar jaar. Mensen kunnen niet echt daten -> minder relaties -> minder kinderenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:16 schreef belanov het volgende:
[..]
Nu wreekt het zich toch een beetje dat we een a-seksuele premier hebben. Ik denk niet dat hij hier ook maar een seconde bij stilstaat
Niemand wil dat, maar het alternatief is erger. Tanden op elkaar, en hopelijk vinden we volgend jaar een vaccin.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jij wilt de komende maanden/jaren dit?
Op zichzelf niet zo vreemd als een ander groot land (Frankrijk) al 11 mei op het vizier heeft en qua ontwikkeling (IC/zorg/sterfte) nauwelijks verschilt.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef kilon het volgende:
Denk dat die wel afgeschreven kunnen worden. Festivals zijn teveel mensen bij elkaar; die 1.5meter samenleving is het enige waar ze echt duidelijk over zijn. Dat gaat nog even duren dus voor festivals wel lastig.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef Sinaasappel12 het volgende:
Ik zou het fijn vinden als ze gewoon zouden zeggen of festivals en vakanties deze zomer door kunnen gaan. Waarschijnlijk niet maar dat weten we dat tenminste.
Ik erger me dood aan dit mens..quote:Op woensdag 15 april 2020 19:19 schreef RipCity het volgende:
Dit is zeker de hart van nederland muts?
Ja en op tijd weggeschakeldquote:Op woensdag 15 april 2020 19:19 schreef RipCity het volgende:
Lekker boeiend. 80 jaar geleden zat Nederland 4 jaar lang op zolder achter een boekenkast. En nu loopt iedereen te janken dat ze niet kunnen zuipen in de kroeg maar ondertussen overal gewoon naartoe kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Nee, was RTL.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:19 schreef RipCity het volgende:
Denk je echt dat er een kleine kans is dat festivals doorgaan? Dat is het laatste wat weer kan gaan plaatsvinden.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef Sinaasappel12 het volgende:
Mark wil zich niet laten verleiden tot uitspraken die hij, als er meer bekend wordt over het virus, toch waarschijnlijk weer moet wijzigen.quote:
De line-up van NPO Radio 2’s Eerste Online Festival is compleet! Op vrijdag 27 maart hoor je van 18.00 tot 00.00 uur Nederlandse artiesten als Ilse DeLange, Danny Vera en 3JS vanaf een podium in hun eigen huiskamer.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Denk dat die wel afgeschreven kunnen worden. Festivals zijn teveel mensen bij elkaar; die 1.5meter samenleving is het enige waar ze echt duidelijk over zijn. Dat gaat nog even duren dus voor festivals wel lastig.
Kan ik hier alvast zeggen; die gaan niet door.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef Sinaasappel12 het volgende:
Kan ook gewoon spotify aanzetten.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:21 schreef _I het volgende:
[..]
De line-up van NPO Radio 2’s Eerste Online Festival is compleet! Op vrijdag 27 maart hoor je van 18.00 tot 00.00 uur Nederlandse artiesten als Ilse DeLange, Danny Vera en 3JS vanaf een podium in hun eigen huiskamer.
Online festival en gewoon in je eigen dorp/stad samenkomen in de ruimte, online dj's.
België gaat de hele bevolking voorzien volgens die journalist. Echt onzin. Enige wat de Belgen hebben aangeven is dat als de maatregelen versoepeld gaan worden er op sommige plekken waar geen 1,5 meter gegarandeerd kan worden mondkapjes gewenst zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:18 schreef Sunri5e het volgende:
Lekker er omheen draaien dat we gewoon niet goed hebben ingekocht en andere landen om ons heen wel.
Ja, maar laat ze het dan bekendmaken. Nu moeten organisatoren gewoon door en krijgen ze nog geen cent van bijvoorbeeld verzekeraars omdat het officieel nog niet afgelast is.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Denk dat die wel afgeschreven kunnen worden. Festivals zijn teveel mensen bij elkaar; die 1.5meter samenleving is het enige waar ze echt duidelijk over zijn. Dat gaat nog even duren dus voor festivals wel lastig.
Dit een paar maanden op een mensenleven is echt niet het einde van de wereld. Puur op persoonlijk vlak niet de zakelijke impact uiteraard.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. 80 jaar geleden zat Nederland 4 jaar lang op zolder achter een boekenkast. En nu loopt iedereen te janken dat ze niet kunnen zuipen in de kroeg maar ondertussen overal gewoon naartoe kunnen gaan.
Mijn vriendin is gevlucht door oorlog. Die gaat ook niet zeggen "ja heb echt geen zin in dat gedoe". Als je het op zo'n manier bekijkt vallen die coronamaatregelen echt heel erg mee.
Spreekpop. Ze gebruiken continu voor ingestudeerde zinnen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mark wil zich niet laten verleiden tot uitspraken die hij, als er meer bekend wordt over het virus, toch waarschijnlijk weer moet wijzigen.
De Nederlandse overheid denkt daar blijkbaar anders over. In Duitsland, Belgie en Frankrijk zijn festivals tot ver in de zomer en erna verboden maar in Nederland niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Denk je echt dat er een kleine kans is dat festivals doorgaan? Dat is het laatste wat weer kan gaan plaatsvinden.
Uuhh liever niet. Maar zolang er geen vaccin is zal dit de norm worden. Ik kan me wel voorstellen dat scholen sowieso weer open gaan. En niet vitale beroepen bijvoorbeeld wel weer onder voorwaarde naar hun werk mogen mits dit conform de richtlijnen mogelijk is. Horeca ook onder stikte voorwaarden.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dat horen we 21 april wel.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, maar laat ze het dan bekendmaken. Nu moeten organisatoren gewoon door en krijgen ze nog geen cent van bijvoorbeeld verzekeraars omdat het officieel nog niet afgelast is.
Neem wat dat betreft een voorbeeld aan Duitsland die alle grote evenementen tot 31 augustus hebben verboden.
Klinkt als weer naar feestjes kunnenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:21 schreef _I het volgende:
[..]
De line-up van NPO Radio 2’s Eerste Online Festival is compleet! Op vrijdag 27 maart hoor je van 18.00 tot 00.00 uur Nederlandse artiesten als Ilse DeLange, Danny Vera en 3JS vanaf een podium in hun eigen huiskamer.
Online festival en gewoon in je eigen dorp/stad samenkomen in de ruimte, online dj's.
Als elke gemeente gewoon een grasveld toewijst en die in vakken verdeelt. Vet leuk!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt als weer naar feestjes kunnen
Ik ben voorrrr!!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef _I het volgende:
[..]
Als elke gemeente gewoon een grasveld toewijst en die in vakken verdeeld. Vet leuk!
Waartoe, waarvoor en natuurlijk duidelijk dat mensen actief iets willen betekenen in hun lot; wat epidemiologisch hooguit ondersteunend is. Handen wassen, afstandhouden en ziek thuisblijven; is veel effectiever dan je verbergen achter een lapje stof.quote:
Op Zoom!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:25 schreef _I het volgende:
[..]
We kunnen het ook organiseren!FOK!-online summer festival
Haha, nou het leek me meer een COR/FOK! initiatief!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan jij vast beterdoe jij dat maar dan
Als het maar buiten is. Allemaal oordopjes in en naar je scherm staren.quote:
Wel een vet leuk idee trouwensquote:Op woensdag 15 april 2020 19:27 schreef _I het volgende:
[..]
Haha, nou het leek me meer een COR/FOK! initiatief!
Ik ga bang zijn dat we straks dingen moeten/gaan afruilen... een beetje polderen en dan straks in het georganiseerde gelid hard doorleven volgens het nieuwe normaal.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Voorzichtig optimisme noemen ze het.quote:
Ik eigenlijk ook!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:28 schreef _I het volgende:
[..]
Denk ook best dat het zou werken. Ben zelf ook wel enthousiast.
Dat is heel erg stil..... en het zou mij niet verbazen dat men niet zo makkelijk met welke conclusie, iets kan zeggen over de mate van immuniteit.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe staat het met dat Sanquin-onderzoek (bloedbank)?
"Anderhalve meter-maatschappij"quote:Op woensdag 15 april 2020 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voorzichtig optimisme noemen ze het.
Dat is net een week bezig ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe staat het met dat Sanquin-onderzoek (bloedbank)?
Zweden is helemaal open. Denemarken gaat weer open, Oostenrijk gaat versoepelen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:30 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
"Anderhalve meter-maatschappij"
"Afstand houden"
"Blijf thuis"
"Hou vol"
Dat vind ik niet echt om naar huis te schrijven.
ze kunnen het niet vullen, want 1.5meter afstandquote:Op woensdag 15 april 2020 19:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Glas water is bijna leeg van de minister. Wil iemand aub het vullen?
In Zweden begint het net lekker op gang te komen, die hadden vandaag 170 doden.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:31 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Zweden is helemaal open. Denemarken gaat weer open, Oostenrijk gaat versoepelen.
En Nederland? Wij blijven dadelijk achter.
Mensen denken expertise te hebben die ze niet hebben. Dit soort situaties moeten juist geregeld worden door experts zoals JaapGOD.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat alles maar door "experts" bepaald moet worden, net alsof niemand meer eigen wijsheden bezit in zo'n situatie waarin van alles speelt, en tig zaken aan elkaar hangen.
Daar zijn het experts voor, je weet wel mensen die kunnen onderbouwen waarom iets wel of niet kan. En niet een random online persoon die het beter denkt te weten.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat alles maar door "experts" bepaald moet worden, net alsof niemand meer eigen wijsheden bezit in zo'n situatie waarin van alles speelt, en tig zaken aan elkaar hangen.
De sterkste landen pakken het snel op, de zwakkere blijven lang doorsijpelen, kijken waar Nederland zal eindigenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:31 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Zweden is helemaal open. Denemarken gaat weer open, Oostenrijk gaat versoepelen.
En Nederland? Wij blijven dadelijk achter.
Dat is al 100000 keer uitgelegd. Nog een keer uitleggen heeft geen zin als je het niet wil begrijpen, omdat het jou niet aanstaat.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef Vallon het volgende:
De kernvraag wordt niet gesteld: waarom, waartoe een APP en of dat niet anders kan ?
Spijker op zijn kop. Al die jankerds die na een week al aan het miepen waren en na een maand al instortten. Zie het als een generale wanneer er oorlog zou zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. 80 jaar geleden zat Nederland 4 jaar lang op zolder achter een boekenkast. En nu loopt iedereen te janken dat ze niet kunnen zuipen in de kroeg maar ondertussen overal gewoon naartoe kunnen gaan.
Mijn vriendin is gevlucht door oorlog. Die gaat ook niet zeggen "ja heb echt geen zin in dat gedoe, wil wel even naar festivals over een paar maanden". Als je het op zo'n manier bekijkt vallen die coronamaatregelen echt heel erg mee.
Ik volg toch liever Jaap, dan iemand die zulke wanstaltige zinnen weet te produceren.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Idd. Worden we straks een Spanje of ander Zuid Europees land qua economiequote:Op woensdag 15 april 2020 19:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De sterkste landen pakken het snel op, de zwakkere blijven lang doorsijpelen, kijken waar Nederland zal eindigen
Een expert heeft een gericht blikveld,quote:Op woensdag 15 april 2020 19:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar zijn het experts voor, je weet wel mensen die kunnen onderbouwen waarom iets wel of niet kan. En niet een random online persoon die het beter denkt te weten.
En daarom zijn er algemene regels opgesteld door de experts.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Een expert heeft een gericht blikveld,
maar ook heel beperkt. In een situatie zoals deze moet je gigantisch veel overzien.
Je kan straks een mooie knop hebben maar als het totaal niet soepel werkt, is het alsnog kansloos.
Die knop is er al, pak een willekeurige privacy expert: niet doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:35 schreef Questular het volgende:
[..]
En daarom zijn er algemene regels opgesteld door de experts.
Wonen ook ietsjes dichter op elkaar.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:35 schreef Grishenko_ het volgende:
NYC heeft al 8000 doden op een bevolking die de helft is van Nederland.
Ik kom alleen als er een Dance/nachtprogrammering isquote:Op woensdag 15 april 2020 19:25 schreef _I het volgende:
[..]
We kunnen het ook organiseren!FOK!-online summer festival
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn vriendin is gevlucht door oorlog. Die gaat ook niet zeggen "ja heb echt geen zin in dat gedoe, wil wel even naar festivals over een paar maanden". Als je het op zo'n manier bekijkt vallen die coronamaatregelen echt heel erg mee.
Dat klopt, maar dat blijft in verhouding veel.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wonen ook ietsjes dichter op elkaar.
Kijk, dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In Zweden begint het net lekker op gang te komen, die hadden vandaag 170 doden.
Dat is het voordeel van digitaal. Alles is mogelijk!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kom alleen als er een Dance/nachtprogrammering is![]()
Mensen die besmet zijn, besmetten al anderen voordat ze weten dat ze besmet zijn. En die nieuwe gevallen op hun beurt ook weer.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef Daarnaast het volgende:
Als iedereen gewoon afstand houdt en de mensen die besmet zijn anderen niet besmetten en zelf de virus doormaken en vervolgens gezond zijn. Dan heeft toch niemand meer de virus en is het probleem opgelost?
Of die ik het verkeerd?
Dat zie je niet verkeerd. Als dat zo zou werken is het binnen een paar weken opgelost.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef Daarnaast het volgende:
Als iedereen gewoon afstand houdt en de mensen die besmet zijn anderen niet besmetten en zelf de virus doormaken en vervolgens gezond zijn. Dan heeft toch niemand meer de virus en is het probleem opgelost?
Of die ik het verkeerd?
Straks de nieuwe BB oefening, jaarlijks 2 weken massaal in isolatie met totallly FrontDoorquote:Op woensdag 15 april 2020 19:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop. Al die jankerds die na een week al aan het miepen waren en na een maand al instortten. Zie het als een generale wanneer er oorlog zou zijn.
Zijn ook wat dikker die Amerikanen. Gaat ze flink raken en maybe Trump zijn kop kosten dit hele gebeuren.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:40 schreef Grishenko_ het volgende:
Bijna 30.000 doden in Amerika binnen twee maanden.
Dat is het idee achter het beleid van Zweden. Als je ziek bent blijf je binnen, de rest kan (blijven) doen en laten wat ze willen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat zie je niet verkeerd. Als dat zo zou werken is het binnen een paar weken opgelost.
Dat was ook de bedoeling, de bloedgevers van één week testen. En regelmatig herhalen om te zien hoe het evolueert.quote:
Zweden😍quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is het idee achter het beleid van Zweden. Als je ziek bent blijf je binnen, de rest kan (blijven) doen en laten wat ze willen.
Amerika heeft veel verborgen doden die geen zorgverzekering hebbenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:40 schreef Grishenko_ het volgende:
Bijna 30.000 doden in Amerika binnen twee maanden.
Het is allemaal de schuld van de WHO!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:41 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Zijn ook wat dikker die Amerikanen. Gaat ze flink raken en maybe Trump zijn kop kosten dit hele gebeuren.
Trump blijft nog 4 jaarquote:Op woensdag 15 april 2020 19:41 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Zijn ook wat dikker die Amerikanen. Gaat ze flink raken en maybe Trump zijn kop kosten dit hele gebeuren.
https://www.ad.nl/buitenl(...)g-affectie~a7e3f706/quote:Op woensdag 15 april 2020 19:41 schreef kol7680 het volgende:
[..]
RIVM kreeg info van de WHO. Dus we staan achter Trump.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:44 schreef KingRadler het volgende:
Bij ons is het de schuld van het RIVM
Ik zou dat nog niet te hard roepen, die zijn er nog niet. Recordaantal doden vandaagquote:
Dat verwacht ik niet.quote:
Ja he als Friet van Piet maar weer open gaat hè oh en de voetjebal!!!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef DonDruiper het volgende:
Flikker eens op met je kunst en cultuur.
Echt wel het allerlaatst wat 'open' mag wat mij betreft
Inderdaad deal with it.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor voetbal kunnen we ook gewoon wedstrijden van 3 jaar terug uitzenden op Fox.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja he als Friet van Piet maar weer open gaat hè oh en de voetjebal!!!
Ik ben wel voor om dat even te proberen, maar dan moet er eerst even meer IC personeel komen zodat opschaling kan blijven en normale zorg verder kan.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is het idee achter het beleid van Zweden. Als je ziek bent blijf je binnen, de rest kan (blijven) doen en laten wat ze willen.
PSV - Feyenoord 10-0quote:Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voor voetbal kunnen we ook gewoon wedstrijden van 3 jaar terug uitzenden op Fox.
De gemiddelde voetbalsupporter zal dat toch niet doorhebben.
RIVM volgde WHO toen WHO er naast zat en toen WHO het door begon te krijgen deed RIVM er niet zoveel meer meequote:Op woensdag 15 april 2020 19:45 schreef _I het volgende:
[..]
RIVM kreeg info van de WHO. Dus we staan achter Trump.
Met de niet onomstreden Biden als enige tegenkandidaat zou ik er toch niet gek van staan opkijken als die clown er nog een 2e termijn aan vast kan knopen.quote:
Azië heeft minder obesitas.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:44 schreef Grishenko_ het volgende:
Azië heeft in zijn geheel 12,006 doden, terwijl de uitbraak daar begonnen is. Totaal geloofwaardige cijfers uiteraard.
Blijft maf dat de democraten niet met een fatsoenlijke kandidaat kunnen komen om Trump te verslaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met de niet onomstreden Biden als enige tegenkandidaat zou ik er toch niet gek van staan opkijken als die clown er nog een 2e termijn aan vast kan knopen.
Vertel dat maar eens aan oma in de supermarkt, die zal je keihard uitlachen om de waanzin dezer dagen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan ook weten dat dit epidemiologisch een percentage is dat je kunt inschatten om het beleid mee te sturen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Mensen die besmet zijn, besmetten al anderen voordat ze weten dat ze besmet zijn. En die nieuwe gevallen op hun beurt ook weer.
Komt nog bij dat er besmette mensen zijn die vrijwel geen klachten hebben en dus niet weten dat ze besmet zijn, maar wel anderen besmetten.
Twee fucking bejaarden. Volgende keer maar die Buttigieg.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Blijft maf dat de democraten niet met een fatsoenlijke kandidaat kunnen komen om Trump te verslaan.
Dus we steunen Trump tegen de WHO én zijn tegen het RIVM.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
RIVM volgde WHO toen WHO er naast zat en toen WHO het door begon te krijgen deed RIVM er niet zoveel meer mee
Alleen vergeet je voor het gemak dat dit met maatregelen is.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan oma in de supermarkt, die zal je keihard uitlachen om de waanzin dezer dagen.
Hoeveel doden tijdens WO2?
5K met een gemiddelde leeftijd van 81![]()
Een week of 4 geleden sprak men over de eerste resultaten van 2 tot 4 weken.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, de bloedgevers van één week testen. En regelmatig herhalen om te zien hoe het evolueert.
Maar de site meldt nergens wanneer het resultaat bekend is.
Het heeft met zoveel meer te maken dan alleen obesitas.quote:
Ja, de maatregelen in Belgie, Italie, Frankijk en Spanje werken super.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Alleen vergeet je voor het gemak dat dit met maatregelen is.
Kijk maar naar Italië, VS, VK wat er gebeurt als je een week of wat te laat ingrijpt ....
https://www.parool.nl/ned(...)el-onzeker~be3b9abc/quote:11 april 2020, 6:00
[..]
In een week wordt zo het bloed van 7000 donoren onderzocht. Op één plaatje zitten 88 bruikbare putjes, dus dit hele proces moet zo’n tachtig keer worden doorlopen.
[..]
Halverwege screening
Of hij al een tipje van de sluier kan oplichten? “We zijn halverwege de grote screening van een hele week bloeddonaties. Dus we hebben al wel een idee. Maar ik kan u helaas de resultaten nog niet vertellen. De overheid en het RIVM moeten die eerst horen. We hebben beloofd het puzzelstukje dat wij oplossen, eerst aan hen te geven.”
De elite prongoleert.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Twee fucking bejaarden. Volgende keer maar die Buttigieg.
Hmmmm.. het maakt je wel tot mensheid en die zaken zijn belangrijk om voor te willen leven.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef DonDruiper het volgende:
Flikker eens op met je kunst en cultuur.
Echt wel het allerlaatst wat 'open' mag wat mij betreft
En ze gebruiken vaak mondkapjes...….uit respect om anderen niet te besmetten.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:55 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Het heeft met zoveel meer te maken dan alleen obesitas.
Natuurlijk gaan we er niet dood aan.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Inderdaad deal with it.
Ook ik ga graag naar festivals en concerten...verheugen is al voorpret op zich.
Maar man man.. dan is het een jaar even niet... of twee jaar. Daar ga je niet aan dood.... aan Corona misschien wel.
Ik wil ook graag vooruit kijken, maar ben er nog niet over uit welke kant wij op moeten.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:54 schreef _I het volgende:
[..]
Dus we steunen Trump tegen de WHO én zijn tegen het RIVM.![]()
Sinds Jaap zijn masterclasses geeft en inzicht geeft in hoe alles tot stand is gekomen, heb ik mijn RIVM-antipathie laten varen. Ben sowieso niet zo'n achteruit kijker.
Je kan er in ieder geval uit concluderen dat het nog veel erger zou zijn als er geen maatregelen zouden zijn. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:55 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja, de maatregelen in Belgie, Italie, Frankijk en Spanje werken super.
Fijn dat iemand de schuld heeft... en nu ?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:44 schreef KingRadler het volgende:
Bij ons is het de schuld van het RIVM
Of daar wonen de mensen nog dichter op elkaar en of zijn ze ouder gemiddeldquote:Op woensdag 15 april 2020 19:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Alleen vergeet je voor het gemak dat dit met maatregelen is.
Kijk maar naar Italië, VS, VK wat er gebeurt als je een week of wat te laat ingrijpt ....
De Democraten hebben zich de afgelopen jaren vooral bezig gehouden met Trump na hun verlies.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Blijft maf dat de democraten niet met een fatsoenlijke kandidaat kunnen komen om Trump te verslaan.
Yep, je weet exact waar je aan toe bent.quote:
6x zoveel als tijdens het bombardement op Rotterdam, waardoor Nederland capituleerde.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan oma in de supermarkt, die zal je keihard uitlachen om de waanzin dezer dagen.
Hoeveel doden tijdens WO2?
5K met een gemiddelde leeftijd van 81![]()
Kan je met spoed langs.... reguliere controles en mooi makerij worden uitgesteld.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe zit het met bijv tandartsen?
Gewoon virtueel spelen. E-sports is de toekomst.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voor voetbal kunnen we ook gewoon wedstrijden van 3 jaar terug uitzenden op Fox.
De gemiddelde voetbalsupporter zal dat toch niet doorhebben.
Wat is spoed? Ik moet nog een gaatje laten vullen bijvoorbeeld. Zal dan waarschijnlijk wel spoed worden zodra het daadwerkelijk gaat ontsteken oid. Nu niet echt last van verder.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kan je met spoed langs.... reguliere controles en mooi makerij worden uitgesteld.
Met een mondkapje zie je daar toch niets meer van
Hiroshima heb je er al 240k te pakken in een paar seconde.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:01 schreef speknek het volgende:
[..]
6x zoveel als tijdens het bombardement op Rotterdam, waardoor Nederland capituleerde.
Ik weet niet of het mogelijk is om de zorg tijdelijk op te schalen. Dat zou een verschuiving betekenen binnen je groep werkenden. Weet of niet of het haalbaar is in die tijd. Of je mensen specifiek kan opleiden voor een bepaalde taak binnen deze ziekte.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik wil ook graag vooruit kijken, maar ben er nog niet over uit welke kant wij op moeten.
Ben eigenlijk vanaf het begin al voor een track & trace tactiek en dan rustig aan zoveel mogelijk loslaten. Ik snap niet er helemaal niks te horen is over het fatsoenlijk opschalen van de zorg, dus huidig aantal IC bedden houden, maar meer personeel regelen.
Je kan de zorg niet overbelasten zoals wij nu doen en terug naar 1150 bedden lijkt mij ook niet wenselijk zolang dit probleem is opgelost, maar je hoort niemand daarover.
Zorg voor genoeg testen, zorg voor personeel, zorg voor beschermingsmateriaal, zorg dat je track & trace op orde is en gooi alles open met periodes van 3-4 weken er tussen en kijk hoe het gaat.
Alles wel met voorlopige handhaving van 1.5m regel, thuisblijven als je ziek bent en zoveel mogelijk thuiswerken.
Krijgen we nog meer obesitas misschien?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gewoon virtueel spelen. E-sports is de toekomst.
gewoon bellen en laten beoordelen.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is spoed? Ik moet nog een gaatje laten vullen bijvoorbeeld. Zal dan waarschijnlijk wel spoed worden zodra het daadwerkelijk gaat ontsteken oid. Nu niet echt last van verder.
Okay, ja, het is geen MAD inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hiroshima heb je er al 240k te pakken in een paar seconde.
Na de oorlog was er tenminste nog wat op te bouwen, om zo de economie aan te jagen.
Wow 49% wordt besmet door mensen die nog niet doorhebben dat ze ziek zijn? Heb je een link, heb dat gemist.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:05 schreef _I het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mogelijk is om de zorg tijdelijk op te schalen. Dat zou een verschuiving betekenen binnen je groep werkenden. Weet of niet of het haalbaar is in die tijd. Of je mensen specifiek kan opleiden voor een bepaalde taak binnen deze ziekte.
Al deze dingen die je noemt, horen bij het vooruitkijken. Je hebt dit nodig om er inhoud aan te kunnen geven. Daarom wil ik dit ook al twee maanden. Die 2-weken-politiek sloopt alles en bouwt niets nieuws op. Dat is een gemiste kans in mijn ogen.
Die app, als deze alleen het tracen gaat vervangen, is prima. Alleen geloof ik niet dat dat werkt. Want, zie artikel nature in post #2, 49% van de mensen ziek worden van iemand die nog geen symptomen vertoont, blijf je achter de kar aanlopen.
Dan moet je al een hele uitgebreide cirkel isoleren bij elk positief geval. Dat zal voor bepaalde groepen, waaronder jijzelf, een drama worden, want dan kom je nooit meer "tussen de mensen" buiten je werk om. Ik snap de strekking, maar door het verloop van de ziekte zou ik het hele tracing idee laten varen. Schijnveiligheid die niets gaat toevoegen, maar wel steeds uitgebreider wordt, want als de weg eenmaal ingeslagen is, gaat men door tot er een succes uit te halen is.
Oeps, 44% en verkeerde post genoemd.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wow 49% wordt besmet door mensen die nog niet doorhebben dat ze ziek zijn? Heb je een link, heb dat gemist.
Newone82quote:Op woensdag 15 april 2020 19:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Er postte hier een tijdje terug een user, newone85 ofzoiets, weet iemand zijn username nog?
.... dus toch.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:10 schreef _I het volgende:
[..]
Oeps, 44% en verkeerde post genoemd.
Maar natuurlijk heb ik dat.
Temporal dynamics in viral shedding and transmissibility of COVID-19
We report temporal patterns of viral shedding in 94 patients with laboratory-confirmed COVID-19 and modeled COVID-19 infectiousness profiles from a separate sample of 77 infector–infectee transmission pairs. We observed the highest viral load in throat swabs at the time of symptom onset, and inferred that infectiousness peaked on or before symptom onset. We estimated that 44% (95% confidence interval, 25–69%) of secondary cases were infected during the index cases’ presymptomatic stage, in settings with substantial household clustering, active case finding and quarantine outside the home. Disease control measures should be adjusted to account for probable substantial presymptomatic transmission.
Nature
Ja, moet je wel weten dat je het hebt, en dat gaat m niet worden als mensen met symptomen al niet getest worden, laat staan mensen zonder symptomen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef Daarnaast het volgende:
Of die ik het verkeerd?
Haha, maar zou je graag bepaalde iemanden dit in hun gezicht willen wrijven.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
.... dus toch.
Maar wij hadden gezegd dat wij vooruit gingen kijken, dus zal bepaalde opmerkingen maar niet maken
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:16 schreef _I het volgende:
[..]
Haha, maar zou je graag bepaalde iemanden dit in hun gezicht willen wrijven.![]()
... Maar terugkomend op die app, een flink deel wordt dus besmet voordat er symptomen zijn. Als het goed is hou je van iedereen "buiten" al afstand, dus zal besmetting vooral thuis en in de zorg plaatsvinden.
Als we geen bescherming hebben voor de zorg, moeten we hier dus andere oplossingen voor vinden. (Contactmomenten verkleinen, oud)
En als mensen ziek worden, zieke apart houden en gezin isoleren.
Alles vrijwillig en hopen dat er genoeg mensen meedoen. Stoppen met handhaven, want we kunnen geen mensen gaan straffen omdat er een virus is. En al helemaal stoppen met drones en camera-auto's.
https://thehill.com/polic(...)masks-when-in-publicquote:New York to require all people to wear masks when in public
Anyone outside in public in New York will be required to wear a mask or some kind of face covering under a new executive order from Gov. Andrew Cuomo (D).
Cuomo on Wednesday said the order will apply only in situations where you can't be physically distant from other people, like riding public transit.
“If you are going to be in a situation, in public, where you come into contact with other people in a situation that is not socially distanced you must have a mask or a cloth covering nose and mouth,” Cuomo said.
Cuomo said there will be a three-day window before the order takes effect to make sure everyone can get into compliance. Local governments would enforce the order, but they won't be issuing fines yet, he said.
Wat denk je zelf? Zou dat echt niet doen nu.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om mijn vakantie voor aankomende zomer te boeken. Ik weet alleen niet of het handig is
Ik ook, ff volgende week afwachten.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om mijn vakantie voor aankomende zomer te boeken. Ik weet alleen niet of het handig is
Virtual vakantie met bril..... Thuis op de bank.... Koelkast vol met voorraad.....kids naar zomerkamp en de vrouw …..mag ze zelf bepalen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Grapje zeker?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Goed toch?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://thehill.com/polic(...)masks-when-in-public
Gelukkig maar, anders was het weel heel lullig geweest dat ons kabinet helemaal was vergeten die te bestellen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waartoe, waarvoor en natuurlijk duidelijk dat mensen actief iets willen betekenen in hun lot; wat epidemiologisch hooguit ondersteunend is. Handen wassen, afstandhouden en ziek thuisblijven; is veel effectiever dan je verbergen achter een lapje stof.
Oh, wacht even....quote:Het is zo simpel: ziek/symptomen zijn vooral besmettelijk en dan blijf je thuis, alleen wanneer je ziek toch weg moet en de zorg die (mogelijk die) zieken (kan/gaat) ontvangen; heeft baat bij mondkapjes.
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
En het nieuwe normaalquote:Op woensdag 15 april 2020 19:30 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
"Anderhalve meter-maatschappij"
"Afstand houden"
"Blijf thuis"
"Hou vol"
Dat vind ik niet echt om naar huis te schrijven.
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, moet je wel weten dat je het hebt, en dat gaat m niet worden als mensen met symptomen al niet getest worden, laat staan mensen zonder symptomen.
Maar als je alles 2 maanden stillegt dan hebben de mensen die besmet zijn het al doorgemaakt en zijn ze niet meer infectieus. Dus dan hoef je helemaal niemand te testen?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, moet je wel weten dat je het hebt, en dat gaat m niet worden als mensen met symptomen al niet getest worden, laat staan mensen zonder symptomen.
Ditquote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat een nieuw symptoom?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:37 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
[..]
Maar als je alles 2 maanden stillegt dan hebben de mensen die besmet zijn het al doorgemaakt en zijn ze niet meer incestueus. Dus dan hoef je helemaal niemand te testen?
Gewoon iedereen in quarantaine zeg maar.
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen komen zelf met de oorlog om de maatregelen goed te praten, zelf natuurlijk nooit een bom op je dak gehad.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:43 schreef Noek het volgende:
Die vergelijkingen met oorlogen slaan ook helemaal nergens op. Er is altijd wel iets erger maar dat maakt dit niet niet kut ofzo.
En over niet aanstellen over nog wat maandjes. Zo kun je alleen maar lullen als je een loonstrook elke maand krijgt.
Daarnaast is het ook nog eens bijzonder kut dat je niet gewoon naar je ouders kunt gaan. Dit zijn de laatste maanden of misschien wel weken van mijn vader en ik kan er niet zomaar heen. Laatst stonden we te brullen op 5 meter afstand van elkaar. Het nieuwe normaal is echt bijzonder hoerig kut soms.
Incestueus? Werkelijk?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:37 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
[..]
Maar als je alles 2 maanden stillegt dan hebben de mensen die besmet zijn het al doorgemaakt en zijn ze niet meer incestueus. Dus dan hoef je helemaal niemand te testen?
Gewoon iedereen in quarantaine zeg maar.
Zeker niet. Ben er nu al klaar mee.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe?
De voortuin of de achtertuin?
Maar als je weet dat je zelf geen verschijnselen hebt, kun je toch gewoon naar je vader toe gaan als hij in zijn laatste weken is? Lieve meid, ga gewoon naar je vader toe!quote:Op woensdag 15 april 2020 20:43 schreef Noek het volgende:
Die vergelijkingen met oorlogen slaan ook helemaal nergens op. Er is altijd wel iets erger maar dat maakt dit niet niet kut ofzo.
En over niet aanstellen over nog wat maandjes. Zo kun je alleen maar lullen als je een loonstrook elke maand krijgt.
Daarnaast is het ook nog eens bijzonder kut dat je niet gewoon naar je ouders kunt gaan. Dit zijn de laatste maanden of misschien wel weken van mijn vader en ik kan er niet zomaar heen. Laatst stonden we te brullen op 5 meter afstand van elkaar. Het nieuwe normaal is echt bijzonder hoerig kut soms.
quote:
Uh het had infectieus moeten zijn 😳quote:Op woensdag 15 april 2020 20:47 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Incestueus? Werkelijk?
Nee, laat maar, zelfs quarantaine heeft dan geen zin meer.
Meen je niet!?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:52 schreef Oekelele het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/incestueus
Vandaar niet teveel thuis zitten
Wat een ellendequote:Op woensdag 15 april 2020 20:43 schreef Noek het volgende:
Mijn kint hoest de longen uit zn lijf, al weken. Geen idee of t weken of maanden duurt, kanker is net als het virus. Kan alle kanten opgaan dus we kiezen het nieuwe normaal en ondanks dat ik enkel de supermarktoorlog heb meegemaakt is dat soms flink ruk.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:53 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Maar als je weet dat je zelf geen verschijnselen hebt, kun je toch gewoon naar je vader toe gaan als hij in zijn laatste weken is? Lieve meid, ga gewoon naar je vader toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |