Dat verwacht ik niet.quote:
Ja he als Friet van Piet maar weer open gaat hè oh en de voetjebal!!!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef DonDruiper het volgende:
Flikker eens op met je kunst en cultuur.
Echt wel het allerlaatst wat 'open' mag wat mij betreft
Inderdaad deal with it.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. 80 jaar geleden zat Nederland 4 jaar lang op zolder achter een boekenkast. En nu loopt iedereen te janken dat ze niet kunnen zuipen in de kroeg maar ondertussen overal gewoon naartoe kunnen gaan.
Mijn vriendin is gevlucht door oorlog. Die gaat ook niet zeggen "ja heb echt geen zin in dat gedoe, wil wel even naar festivals over een paar maanden". Als je het op zo'n manier bekijkt vallen die coronamaatregelen echt heel erg mee.
Voor voetbal kunnen we ook gewoon wedstrijden van 3 jaar terug uitzenden op Fox.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja he als Friet van Piet maar weer open gaat hè oh en de voetjebal!!!
Ik ben wel voor om dat even te proberen, maar dan moet er eerst even meer IC personeel komen zodat opschaling kan blijven en normale zorg verder kan.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is het idee achter het beleid van Zweden. Als je ziek bent blijf je binnen, de rest kan (blijven) doen en laten wat ze willen.
PSV - Feyenoord 10-0quote:Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voor voetbal kunnen we ook gewoon wedstrijden van 3 jaar terug uitzenden op Fox.
De gemiddelde voetbalsupporter zal dat toch niet doorhebben.
RIVM volgde WHO toen WHO er naast zat en toen WHO het door begon te krijgen deed RIVM er niet zoveel meer meequote:Op woensdag 15 april 2020 19:45 schreef _I het volgende:
[..]
RIVM kreeg info van de WHO. Dus we staan achter Trump.
Met de niet onomstreden Biden als enige tegenkandidaat zou ik er toch niet gek van staan opkijken als die clown er nog een 2e termijn aan vast kan knopen.quote:
Azië heeft minder obesitas.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:44 schreef Grishenko_ het volgende:
Azië heeft in zijn geheel 12,006 doden, terwijl de uitbraak daar begonnen is. Totaal geloofwaardige cijfers uiteraard.
Blijft maf dat de democraten niet met een fatsoenlijke kandidaat kunnen komen om Trump te verslaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met de niet onomstreden Biden als enige tegenkandidaat zou ik er toch niet gek van staan opkijken als die clown er nog een 2e termijn aan vast kan knopen.
Vertel dat maar eens aan oma in de supermarkt, die zal je keihard uitlachen om de waanzin dezer dagen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. 80 jaar geleden zat Nederland 4 jaar lang op zolder achter een boekenkast. En nu loopt iedereen te janken dat ze niet kunnen zuipen in de kroeg maar ondertussen overal gewoon naartoe kunnen gaan.
Mijn vriendin is gevlucht door oorlog. Die gaat ook niet zeggen "ja heb echt geen zin in dat gedoe, wil wel even naar festivals over een paar maanden". Als je het op zo'n manier bekijkt vallen die coronamaatregelen echt heel erg mee.
Dat is waar maar dan ook weten dat dit epidemiologisch een percentage is dat je kunt inschatten om het beleid mee te sturen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Mensen die besmet zijn, besmetten al anderen voordat ze weten dat ze besmet zijn. En die nieuwe gevallen op hun beurt ook weer.
Komt nog bij dat er besmette mensen zijn die vrijwel geen klachten hebben en dus niet weten dat ze besmet zijn, maar wel anderen besmetten.
Twee fucking bejaarden. Volgende keer maar die Buttigieg.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Blijft maf dat de democraten niet met een fatsoenlijke kandidaat kunnen komen om Trump te verslaan.
Dus we steunen Trump tegen de WHO én zijn tegen het RIVM.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
RIVM volgde WHO toen WHO er naast zat en toen WHO het door begon te krijgen deed RIVM er niet zoveel meer mee
Alleen vergeet je voor het gemak dat dit met maatregelen is.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan oma in de supermarkt, die zal je keihard uitlachen om de waanzin dezer dagen.
Hoeveel doden tijdens WO2?
5K met een gemiddelde leeftijd van 81![]()
Een week of 4 geleden sprak men over de eerste resultaten van 2 tot 4 weken.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, de bloedgevers van één week testen. En regelmatig herhalen om te zien hoe het evolueert.
Maar de site meldt nergens wanneer het resultaat bekend is.
Het heeft met zoveel meer te maken dan alleen obesitas.quote:
Ja, de maatregelen in Belgie, Italie, Frankijk en Spanje werken super.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Alleen vergeet je voor het gemak dat dit met maatregelen is.
Kijk maar naar Italië, VS, VK wat er gebeurt als je een week of wat te laat ingrijpt ....
https://www.parool.nl/ned(...)el-onzeker~be3b9abc/quote:11 april 2020, 6:00
[..]
In een week wordt zo het bloed van 7000 donoren onderzocht. Op één plaatje zitten 88 bruikbare putjes, dus dit hele proces moet zo’n tachtig keer worden doorlopen.
[..]
Halverwege screening
Of hij al een tipje van de sluier kan oplichten? “We zijn halverwege de grote screening van een hele week bloeddonaties. Dus we hebben al wel een idee. Maar ik kan u helaas de resultaten nog niet vertellen. De overheid en het RIVM moeten die eerst horen. We hebben beloofd het puzzelstukje dat wij oplossen, eerst aan hen te geven.”
De elite prongoleert.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Twee fucking bejaarden. Volgende keer maar die Buttigieg.
Hmmmm.. het maakt je wel tot mensheid en die zaken zijn belangrijk om voor te willen leven.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef DonDruiper het volgende:
Flikker eens op met je kunst en cultuur.
Echt wel het allerlaatst wat 'open' mag wat mij betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |