Hoeveel subsidie?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:53 schreef _I het volgende:
Amsterdam Unlocked is een online expositie samengesteld door vertegenwoordigers uit de cultuursector en de horeca.
Amsterdam is misschien dicht, we willen de verhalen blijven vertellen die bij onze stad horen. Zo maken we samen #amsterdamunlocked.
https://www.amsterdamunlocked.com
Word ik blij van!
Zelf maken. Genoeg instructies te vinden, sites van de CDC, WaPo, Guardian, universiteit van Luik etc.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Gaat hier ook wel gebeuren om de maatschappij weer iets meer te laten draaien. De grote vraag is dan natuurlijk waar iedereen die kapjes vandaan haalt. Eerder vandaag werd ik er al op gewezen dat je via AliExpress nog wel redelijk goedkoop eraan kan komen, maar die levertijd is best wel wat dagen. En als iedereen in Europa om ons heen ze al koopt blijft er voor de tragere landen ook minder over.
Ik krijg een soort kermis gevoel.... en vooral benieuwd of er wat wordt voorgesorteerd op een verlenging. Ok dat horen we formeel pas 21apr maar leuk om op in de wedden.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:53 schreef RipCity het volgende:
Persco over 6 minuten!
Ik nomineer HvN vrouwtje alvast voor domste deelnemer.
Hou goddomme vol!quote:Op woensdag 15 april 2020 18:57 schreef kilon het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor de persco? Aangeven dat iedere sector moet nadenken over de anderhalvemeter samenleving? Dat Mark trots op ons is en we vol moeten blijven houden? Of toch al eerder dan volgende week de datum van 1 juno bijstellen? Dan zou dat al wel uitgelekt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |