https://thehill.com/polic(...)masks-when-in-publicquote:New York to require all people to wear masks when in public
Anyone outside in public in New York will be required to wear a mask or some kind of face covering under a new executive order from Gov. Andrew Cuomo (D).
Cuomo on Wednesday said the order will apply only in situations where you can't be physically distant from other people, like riding public transit.
“If you are going to be in a situation, in public, where you come into contact with other people in a situation that is not socially distanced you must have a mask or a cloth covering nose and mouth,” Cuomo said.
Cuomo said there will be a three-day window before the order takes effect to make sure everyone can get into compliance. Local governments would enforce the order, but they won't be issuing fines yet, he said.
Wat denk je zelf? Zou dat echt niet doen nu.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om mijn vakantie voor aankomende zomer te boeken. Ik weet alleen niet of het handig is
Ik ook, ff volgende week afwachten.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om mijn vakantie voor aankomende zomer te boeken. Ik weet alleen niet of het handig is
Virtual vakantie met bril..... Thuis op de bank.... Koelkast vol met voorraad.....kids naar zomerkamp en de vrouw …..mag ze zelf bepalen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Grapje zeker?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Goed toch?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://thehill.com/polic(...)masks-when-in-public
Gelukkig maar, anders was het weel heel lullig geweest dat ons kabinet helemaal was vergeten die te bestellen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waartoe, waarvoor en natuurlijk duidelijk dat mensen actief iets willen betekenen in hun lot; wat epidemiologisch hooguit ondersteunend is. Handen wassen, afstandhouden en ziek thuisblijven; is veel effectiever dan je verbergen achter een lapje stof.
Oh, wacht even....quote:Het is zo simpel: ziek/symptomen zijn vooral besmettelijk en dan blijf je thuis, alleen wanneer je ziek toch weg moet en de zorg die (mogelijk die) zieken (kan/gaat) ontvangen; heeft baat bij mondkapjes.
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
En het nieuwe normaalquote:Op woensdag 15 april 2020 19:30 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
"Anderhalve meter-maatschappij"
"Afstand houden"
"Blijf thuis"
"Hou vol"
Dat vind ik niet echt om naar huis te schrijven.
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, moet je wel weten dat je het hebt, en dat gaat m niet worden als mensen met symptomen al niet getest worden, laat staan mensen zonder symptomen.
Maar als je alles 2 maanden stillegt dan hebben de mensen die besmet zijn het al doorgemaakt en zijn ze niet meer infectieus. Dus dan hoef je helemaal niemand te testen?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, moet je wel weten dat je het hebt, en dat gaat m niet worden als mensen met symptomen al niet getest worden, laat staan mensen zonder symptomen.
Ditquote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. 80 jaar geleden zat Nederland 4 jaar lang op zolder achter een boekenkast. En nu loopt iedereen te janken dat ze niet kunnen zuipen in de kroeg maar ondertussen overal gewoon naartoe kunnen gaan.
Mijn vriendin is gevlucht door oorlog. Die gaat ook niet zeggen "ja heb echt geen zin in dat gedoe, wil wel even naar festivals over een paar maanden". Als je het op zo'n manier bekijkt vallen die coronamaatregelen echt heel erg mee.
Is dat een nieuw symptoom?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:37 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
[..]
Maar als je alles 2 maanden stillegt dan hebben de mensen die besmet zijn het al doorgemaakt en zijn ze niet meer incestueus. Dus dan hoef je helemaal niemand te testen?
Gewoon iedereen in quarantaine zeg maar.
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen komen zelf met de oorlog om de maatregelen goed te praten, zelf natuurlijk nooit een bom op je dak gehad.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:43 schreef Noek het volgende:
Die vergelijkingen met oorlogen slaan ook helemaal nergens op. Er is altijd wel iets erger maar dat maakt dit niet niet kut ofzo.
En over niet aanstellen over nog wat maandjes. Zo kun je alleen maar lullen als je een loonstrook elke maand krijgt.
Daarnaast is het ook nog eens bijzonder kut dat je niet gewoon naar je ouders kunt gaan. Dit zijn de laatste maanden of misschien wel weken van mijn vader en ik kan er niet zomaar heen. Laatst stonden we te brullen op 5 meter afstand van elkaar. Het nieuwe normaal is echt bijzonder hoerig kut soms.
Incestueus? Werkelijk?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:37 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
[..]
Maar als je alles 2 maanden stillegt dan hebben de mensen die besmet zijn het al doorgemaakt en zijn ze niet meer incestueus. Dus dan hoef je helemaal niemand te testen?
Gewoon iedereen in quarantaine zeg maar.
Zeker niet. Ben er nu al klaar mee.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe?
De voortuin of de achtertuin?
Maar als je weet dat je zelf geen verschijnselen hebt, kun je toch gewoon naar je vader toe gaan als hij in zijn laatste weken is? Lieve meid, ga gewoon naar je vader toe!quote:Op woensdag 15 april 2020 20:43 schreef Noek het volgende:
Die vergelijkingen met oorlogen slaan ook helemaal nergens op. Er is altijd wel iets erger maar dat maakt dit niet niet kut ofzo.
En over niet aanstellen over nog wat maandjes. Zo kun je alleen maar lullen als je een loonstrook elke maand krijgt.
Daarnaast is het ook nog eens bijzonder kut dat je niet gewoon naar je ouders kunt gaan. Dit zijn de laatste maanden of misschien wel weken van mijn vader en ik kan er niet zomaar heen. Laatst stonden we te brullen op 5 meter afstand van elkaar. Het nieuwe normaal is echt bijzonder hoerig kut soms.
quote:
Uh het had infectieus moeten zijn 😳quote:Op woensdag 15 april 2020 20:47 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Incestueus? Werkelijk?
Nee, laat maar, zelfs quarantaine heeft dan geen zin meer.
Meen je niet!?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:52 schreef Oekelele het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/incestueus
Vandaar niet teveel thuis zitten
Wat een ellendequote:Op woensdag 15 april 2020 20:43 schreef Noek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |