Denk dat die wel afgeschreven kunnen worden. Festivals zijn teveel mensen bij elkaar; die 1.5meter samenleving is het enige waar ze echt duidelijk over zijn. Dat gaat nog even duren dus voor festivals wel lastig.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef Sinaasappel12 het volgende:
Ik zou het fijn vinden als ze gewoon zouden zeggen of festivals en vakanties deze zomer door kunnen gaan. Waarschijnlijk niet maar dat weten we dat tenminste.
Ik erger me dood aan dit mens..quote:Op woensdag 15 april 2020 19:19 schreef RipCity het volgende:
Dit is zeker de hart van nederland muts?
Ja en op tijd weggeschakeldquote:Op woensdag 15 april 2020 19:19 schreef RipCity het volgende:
Lekker boeiend. 80 jaar geleden zat Nederland 4 jaar lang op zolder achter een boekenkast. En nu loopt iedereen te janken dat ze niet kunnen zuipen in de kroeg maar ondertussen overal gewoon naartoe kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jij wilt de komende maanden/jaren dit?
Nee, was RTL.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:19 schreef RipCity het volgende:
Denk je echt dat er een kleine kans is dat festivals doorgaan? Dat is het laatste wat weer kan gaan plaatsvinden.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef Sinaasappel12 het volgende:
Ik zou het fijn vinden als ze gewoon zouden zeggen of festivals en vakanties deze zomer door kunnen gaan. Waarschijnlijk niet maar dat weten we dat tenminste.
Mark wil zich niet laten verleiden tot uitspraken die hij, als er meer bekend wordt over het virus, toch waarschijnlijk weer moet wijzigen.quote:
De line-up van NPO Radio 2’s Eerste Online Festival is compleet! Op vrijdag 27 maart hoor je van 18.00 tot 00.00 uur Nederlandse artiesten als Ilse DeLange, Danny Vera en 3JS vanaf een podium in hun eigen huiskamer.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Denk dat die wel afgeschreven kunnen worden. Festivals zijn teveel mensen bij elkaar; die 1.5meter samenleving is het enige waar ze echt duidelijk over zijn. Dat gaat nog even duren dus voor festivals wel lastig.
Kan ik hier alvast zeggen; die gaan niet door.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef Sinaasappel12 het volgende:
Kan ook gewoon spotify aanzetten.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:21 schreef _I het volgende:
[..]
De line-up van NPO Radio 2’s Eerste Online Festival is compleet! Op vrijdag 27 maart hoor je van 18.00 tot 00.00 uur Nederlandse artiesten als Ilse DeLange, Danny Vera en 3JS vanaf een podium in hun eigen huiskamer.
Online festival en gewoon in je eigen dorp/stad samenkomen in de ruimte, online dj's.
België gaat de hele bevolking voorzien volgens die journalist. Echt onzin. Enige wat de Belgen hebben aangeven is dat als de maatregelen versoepeld gaan worden er op sommige plekken waar geen 1,5 meter gegarandeerd kan worden mondkapjes gewenst zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:18 schreef Sunri5e het volgende:
Lekker er omheen draaien dat we gewoon niet goed hebben ingekocht en andere landen om ons heen wel.
Ja, maar laat ze het dan bekendmaken. Nu moeten organisatoren gewoon door en krijgen ze nog geen cent van bijvoorbeeld verzekeraars omdat het officieel nog niet afgelast is.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Denk dat die wel afgeschreven kunnen worden. Festivals zijn teveel mensen bij elkaar; die 1.5meter samenleving is het enige waar ze echt duidelijk over zijn. Dat gaat nog even duren dus voor festivals wel lastig.
Dit een paar maanden op een mensenleven is echt niet het einde van de wereld. Puur op persoonlijk vlak niet de zakelijke impact uiteraard.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. 80 jaar geleden zat Nederland 4 jaar lang op zolder achter een boekenkast. En nu loopt iedereen te janken dat ze niet kunnen zuipen in de kroeg maar ondertussen overal gewoon naartoe kunnen gaan.
Mijn vriendin is gevlucht door oorlog. Die gaat ook niet zeggen "ja heb echt geen zin in dat gedoe". Als je het op zo'n manier bekijkt vallen die coronamaatregelen echt heel erg mee.
Spreekpop. Ze gebruiken continu voor ingestudeerde zinnen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mark wil zich niet laten verleiden tot uitspraken die hij, als er meer bekend wordt over het virus, toch waarschijnlijk weer moet wijzigen.
De Nederlandse overheid denkt daar blijkbaar anders over. In Duitsland, Belgie en Frankrijk zijn festivals tot ver in de zomer en erna verboden maar in Nederland niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Denk je echt dat er een kleine kans is dat festivals doorgaan? Dat is het laatste wat weer kan gaan plaatsvinden.
Uuhh liever niet. Maar zolang er geen vaccin is zal dit de norm worden. Ik kan me wel voorstellen dat scholen sowieso weer open gaan. En niet vitale beroepen bijvoorbeeld wel weer onder voorwaarde naar hun werk mogen mits dit conform de richtlijnen mogelijk is. Horeca ook onder stikte voorwaarden.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jij wilt de komende maanden/jaren dit?
Dat horen we 21 april wel.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, maar laat ze het dan bekendmaken. Nu moeten organisatoren gewoon door en krijgen ze nog geen cent van bijvoorbeeld verzekeraars omdat het officieel nog niet afgelast is.
Neem wat dat betreft een voorbeeld aan Duitsland die alle grote evenementen tot 31 augustus hebben verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |