Nu wreekt het zich toch een beetje dat we een a-seksuele premier hebben. Ik denk niet dat hij hier ook maar een seconde bij stilstaatquote:Op woensdag 15 april 2020 19:06 schreef F1gamer het volgende:
Ik vraag me af hoe in 1,5 meter economie moet gaan daten.
Er is ook niet echt een andere optie ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef kilon het volgende:
Het is overduidelijk de politieke versie van het antwoord 'Ja, de intelligente lockdown wordt verlengd'.
Ik schat alleen in dat scholen open kunnen. Meer niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef kilon het volgende:
Het is overduidelijk de politieke versie van het antwoord 'Ja, de intelligente lockdown wordt verlengd'.
Nja, ik vind het wel goed dat Rutte af en toe de mensen laat weten dat we echt echt echt ff moeten volhouden, en dus nog niet denken "ow het gaat wel goed, ik kan vrijdag wel weer naar de gangbang".quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Ze hebben echt niks te melden, waarom praten ze dan.
Beetje opmaken voor de app en zo zeker.
Dat gaan de experts wel uitmaken. Een beetje meedenken kunnen we niet gebruiken.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:11 schreef Jed1Gam het volgende:
Waarom zetten ze die chat niet aan, kunnen ze tenminste peilen wat de burgers denken.
Jij wilt de komende maanden/jaren dit?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een andere optie ofzo.
Als het maar niet langer dan 1 juni isquote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef kilon het volgende:
145cmquote:Op woensdag 15 april 2020 19:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Eventuele versoepeling na de 28e sowieso vrij minimaal.
Dan zou er duidelijkheid zijn. Dat kan dus echt niet he.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef Sinaasappel12 het volgende:
Ik zou het fijn vinden als ze gewoon zouden zeggen of festivals en vakanties deze zomer door kunnen gaan. Waarschijnlijk niet maar dat weten we dat tenminste.
Geef toch problemen met het betaalbaar houden van pensioenen, zorg etc over een paar jaar. Mensen kunnen niet echt daten -> minder relaties -> minder kinderenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:16 schreef belanov het volgende:
[..]
Nu wreekt het zich toch een beetje dat we een a-seksuele premier hebben. Ik denk niet dat hij hier ook maar een seconde bij stilstaat
Niemand wil dat, maar het alternatief is erger. Tanden op elkaar, en hopelijk vinden we volgend jaar een vaccin.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jij wilt de komende maanden/jaren dit?
Op zichzelf niet zo vreemd als een ander groot land (Frankrijk) al 11 mei op het vizier heeft en qua ontwikkeling (IC/zorg/sterfte) nauwelijks verschilt.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef kilon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |