Klinkt als weer naar feestjes kunnenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:21 schreef _I het volgende:
[..]
De line-up van NPO Radio 2’s Eerste Online Festival is compleet! Op vrijdag 27 maart hoor je van 18.00 tot 00.00 uur Nederlandse artiesten als Ilse DeLange, Danny Vera en 3JS vanaf een podium in hun eigen huiskamer.
Online festival en gewoon in je eigen dorp/stad samenkomen in de ruimte, online dj's.
Als elke gemeente gewoon een grasveld toewijst en die in vakken verdeelt. Vet leuk!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt als weer naar feestjes kunnen
Ik ben voorrrr!!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef _I het volgende:
[..]
Als elke gemeente gewoon een grasveld toewijst en die in vakken verdeeld. Vet leuk!
Waartoe, waarvoor en natuurlijk duidelijk dat mensen actief iets willen betekenen in hun lot; wat epidemiologisch hooguit ondersteunend is. Handen wassen, afstandhouden en ziek thuisblijven; is veel effectiever dan je verbergen achter een lapje stof.quote:
Op Zoom!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:25 schreef _I het volgende:
[..]
We kunnen het ook organiseren!FOK!-online summer festival
Haha, nou het leek me meer een COR/FOK! initiatief!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan jij vast beterdoe jij dat maar dan
Als het maar buiten is. Allemaal oordopjes in en naar je scherm staren.quote:
Wel een vet leuk idee trouwensquote:Op woensdag 15 april 2020 19:27 schreef _I het volgende:
[..]
Haha, nou het leek me meer een COR/FOK! initiatief!
Ik ga bang zijn dat we straks dingen moeten/gaan afruilen... een beetje polderen en dan straks in het georganiseerde gelid hard doorleven volgens het nieuwe normaal.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:17 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jij wilt de komende maanden/jaren dit?
Voorzichtig optimisme noemen ze het.quote:
Ik eigenlijk ook!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:28 schreef _I het volgende:
[..]
Denk ook best dat het zou werken. Ben zelf ook wel enthousiast.
Dat is heel erg stil..... en het zou mij niet verbazen dat men niet zo makkelijk met welke conclusie, iets kan zeggen over de mate van immuniteit.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe staat het met dat Sanquin-onderzoek (bloedbank)?
"Anderhalve meter-maatschappij"quote:Op woensdag 15 april 2020 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voorzichtig optimisme noemen ze het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |