quote:Op maandag 13 april 2020 18:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik had !! AMSTERDAM !! #6 onder CRTL + V.
Ik ook.quote:Op maandag 13 april 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Heb eigenlijk wel zin in een rakia, zo na het eten
alle slechte beestjes dodenquote:Op maandag 13 april 2020 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Rakia om de dag te beginnen, voor het eten, na het eten en voor het slapen
Ik zal eens kijken wat ik allemaal onder mijn CRTL + V heb zitten:quote:Op maandag 13 april 2020 18:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik had !! AMSTERDAM !! #6 onder CRTL + V.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik allemaal onder mijn CRTL + V heb zitten:
HitlerGod
@:lenny_leonard
ja anders zou ik het toch niet kijkenquote:
vrouw met overdreven stemmetje en lekker gekleurde berichtgeving regelmatig maar soms wel grappig een stukje te zien, komen weer eens andere dingen voorbij dan alleen maar serieuze shitquote:
ik kijk ook zondag met lubachquote:Op maandag 13 april 2020 18:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
vrouw met overdreven stemmetje en lekker gekleurde berichtgeving regelmatig maar soms wel grappig een stukje te zien, komen weer eens andere dingen voorbij dan alleen maar serieuze shit
te links af en toequote:Op maandag 13 april 2020 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik heb dit seizoen (nog) niets bekeken van hem, maar die is soms grappig en soms te gekleurd
jazeker, beter dan Mquote:Op maandag 13 april 2020 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
Zit nu @:3rr0r nu echt het Jeugdjournaal te kijken?
Ik mag hopen dat dit een parodie account is?quote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch leeft nog! Hoe lang weet ik niet, maar het is hem in ieder geval gelukt om 2 kapsalons achterover te slaan.
[ afbeelding ]
hij was hier in het topic afgelopen nachtquote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch leeft nog! Hoe lang weet ik niet, maar het is hem in ieder geval gelukt om 2 kapsalons achterover te slaan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een parodie account is?
rijst is altijd lekker nielsiequote:Op maandag 13 april 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Maar ik moet er wel bij vertellen dat hij morgen zijn rijst, kipfilet en broccoli weer tot de gram nauwkeurig af zal wegen!
Ik vind zelf FIFA niet zo leuk.quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Net effe uurtje gesport
@:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Pardon?quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Net effe uurtje gesport
Morgen t/m donderdag alle films en daarna ook nog wat afleveringen achterna. Diep in de nacht.quote:
@onlogisch ook, al bestaat sporten bij hem uit het naar binnen proppen van 2 kapsalons.quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Net effe uurtje gesport
Zodat ze weer eens tijd hebben om te staken?quote:Op maandag 13 april 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de hele zomer moet doorwerken
die is toch al doodquote:Op maandag 13 april 2020 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Die van t zonnetje in huis speelt in GTST @:dr.mikey
quote:Op maandag 13 april 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de hele zomer moet doorwerken
Good wies kapot?quote:Op maandag 13 april 2020 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon strategisch zwanger worden voor nog meer vakantie
Ik heb wat te doen deze weekquote:Op maandag 13 april 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen t/m donderdag alle films en daarna ook nog wat afleveringen achterna. Diep in de nacht.
CORRED.
Lange Frans, man.quote:
Ik had je getagd Bokkelulquote:Op maandag 13 april 2020 22:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lange Frans, man.
Dat zet je nog niet voor je hond op.
twitter:WhiteHouse twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 01:04:53"We're very close to completing a plan to open our country." https://t.co/xnV4XxwnjL reageer retweet
Trump goatquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:WhiteHouse twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 01:04:53"We're very close to completing a plan to open our country." https://t.co/xnV4XxwnjL reageer retweet
quote:
twitter:AdrianEdmondson twitterde op maandag 13-04-2020 om 19:36:46That’s 1,000,800,70,000,000,000 tests!
https://t.co/apdCROL9F6 reageer retweet
Ja, hilarisch. Hij zegt een verkeerd woordje.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:AdrianEdmondson twitterde op maandag 13-04-2020 om 19:36:46That’s 1,000,800,70,000,000,000 tests!
https://t.co/apdCROL9F6 reageer retweet
eentje maarquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, hilarisch. Hij zegt een verkeerd woordje.
zit nog wel wat tussen adoratie en demoniseringquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan deze demonisering.
@:kingroland en ik walgen hiervan.
je houdt die acts van roland ook lekker in stand zoquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan deze demonisering.
@:kingroland en ik walgen hiervan.
twitter:mmpadellan twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 01:15:00OMG trump gets pressed on his "total authority" statement, tries to side-step it, gets pressed again, and then shuts her down.
"But who told you the President has total authority?"
trump: "ENOUGH!"
He does NOT like his authority being questioned. #trumpMeltdown https://t.co/6dvfSXVyT5 reageer retweet
Crooked Hillary gaat eerstquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Die man zakt nog binnenkort in elkaar.
TRUMPGODquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:03 schreef Adames het volgende:
[..]
je houdt die acts van roland ook lekker in stand zo
deze is ook wel mooitwitter:mmpadellan twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 01:15:00OMG trump gets pressed on his "total authority" statement, tries to side-step it, gets pressed again, and then shuts her down.
"But who told you the President has total authority?"
trump: "ENOUGH!"
He does NOT like his authority being questioned. #trumpMeltdown https://t.co/6dvfSXVyT5 reageer retweet
Maar een minister president die voor het eerst in 40 jaar het land toespreekt met informatie die een dag later alweer tegengesproken is draagt men op handen en is de beste MP ooit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, hilarisch. Hij zegt een verkeerd woordje.
Scrummie is alweer madquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar een minister president die voor het eerst in 40 jaar het land toespreekt met informatie die een dag later alweer tegengesproken is draagt men op handen en is de beste MP ooit.
over Jaap zijn we het allemaal eens, nu over Baudet nogquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ie Jaapgod maar met rust laat
Die heeft al een adoratietopicquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
over Jaap zijn we het allemaal eens, nu over Baudet nog
laat ik het maar zo stellen, blij dat die kleuter nog niets te vertellen heeft behalve gebral in de ruimtequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat ik het maar zo stellen, blij dat die kleuter nog niets te vertellen heeft behalve gebral in de ruimte
Ik heb iedere dag nu om 10 uur een teams vergadering. "om te kijken hoe het met iedereen gaat"quote:
Dan is ‘ie toch wel definitief van dat voetstuk afgevallenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog een jaartje Tarado, nog een jaartje
Hier ook. Heb nu een opdracht van 1-2 weken ofzo, dus ik kan mezelf iedere dag herhalenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag nu om 10 uur een teams vergadering. "om te kijken hoe het met iedereen gaat"
Gaat wel weer een VVD landslide worden en dat allemaal dankzij Jaapgodquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is ‘ie toch wel definitief van dat voetstuk afgevallen
Scrum antigenotquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag nu om 10 uur een teams vergadering. "om te kijken hoe het met iedereen gaat"
Er kan in een jaar veel veranderenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat wel weer een VVD landslide worden en dat allemaal dankzij Jaapgod
Die mag wel erelid worden voor het redden van Markoe
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of TrumpGoat nog herkozen wordtquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat wel weer een VVD landslide worden en dat allemaal dankzij Jaapgod
Die mag wel erelid worden voor het redden van Markoe
Tegen Biden?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of TrumpGoat nog herkozen wordt
met die halve dooie als tegenkandidaat moet hij eerst een M16 in de perszaal leegschieten voordat dat fout gaatquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of TrumpGoat nog herkozen wordt
quote:
quote:
quote:
Ik denk dat zijn vogels hem wakker schreeuwen of zouden die ook uitslapen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
Ik verdenk Drizzt ervan de wekker om half 10 te zetten om vervolgens door te slapen
Die hebben sinds Drizzt de hordeur heeft weggehaald definitief de hoop op een beter bestaan opgegeven.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vogels hem wakker schreeuwen of zouden die ook uitslapen?
quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
Ik verdenk Drizzt ervan de wekker om half 10 te zetten om vervolgens door te slapen
Ik hoor Freyja wel, maar valt best mee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vogels hem wakker schreeuwen of zouden die ook uitslapen?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben sinds Drizzt de hordeur heeft weggehaald definitief de hoop op een beter bestaan opgegeven.
Ik heb net genottelijk zitten poepen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Drizzt maakt niet goed schoon onder het randje.
Ik verdenk Freyja ervan een poging te wagen om je te doden Drizzt. Hij wilde gewoon dat je buiten het vleermuisvirus opliepquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Neuh.
[..]
Ik hoor Freyja wel, maar valt best mee.
[..]De hordeur zit er nog in, ik hou de balkondeur gewoon dicht
[..]
Ik heb net genottelijk zitten poepen.
*Zijquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verdenk Freyja ervan een poging te wagen om je te doden Drizzt. Hij wilde gewoon dat je buiten het vleermuisvirus opliep
https://nl.wikipedia.org/wiki/Freya_(godin)quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is die vogel vernoemd naar die slettenpoes van Ajax TV?
O ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Freya_(godin)
Pardon?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef Coco. het volgende:
Freya ging naar de dwergen en vroeg om het halssnoer. Maar de dwergen wilden dit alleen geven als zij elk één nacht met haar het bed mochten delen. Met tegenzin gaf Freya hieraan toe, ze wilde immers dolgraag het halssnoer hebben dat haar nog mooier zou maken dan ze al was.
Natte droom van @aTypischquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef Coco. het volgende:
Freya ging naar de dwergen en vroeg om het halssnoer. Maar de dwergen wilden dit alleen geven als zij elk één nacht met haar het bed mochten delen. Met tegenzin gaf Freya hieraan toe, ze wilde immers dolgraag het halssnoer hebben dat haar nog mooier zou maken dan ze al was.
Die vogel is dus gewoon vernoemd naar een hoer.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef Coco. het volgende:
Wat een hoerquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef Coco. het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vogel is dus gewoon vernoemd naar een hoer.
quote:
Van wat ik begrijp hebben ze het nu juist drukker.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ropenen-scholen.html
"Sommige leraren zien het zelfs als een experiment en maken zich boos dat er over het openen van de scholen wordt nagedacht, terwijl er nog veel onduidelijk is", meldt de AOb, de grootste onderwijsbond.
@:jojoortje is dit echt zo? Of willen jullie gewoon niet werken voor je coronageld?
Nog drukker?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp hebben ze het nu juist drukker.
scherpquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:26 schreef JanCees het volgende:
krijgen ladingen complimenten omdat ze 10 jaar te laat begonnen zijn met digitaal lesgeven
quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:26 schreef JanCees het volgende:
krijgen ladingen complimenten omdat ze 10 jaar te laat begonnen zijn met digitaal lesgeven
Wat flik je me nou?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:capricia @:lonaa @:kyran @:ggmm
Let hier nu een keer op
Zout eens op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:capricia @:lonaa @:kyran @:ggmm
Let hier nu een keer op
Madquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zout eens op.
Hij mag daar gewoon posten.
Mimimimimimimiquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zout eens op.
Hij mag daar gewoon posten.
Ja, je zou bijna zeggen dat er iets dwars zit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny is erg druk met de mods de laatste tijd.
Kinderen thuis hè.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna zeggen dat er iets dwars zit.
Gedraag je eens een beetje Tjacka. Excuses zijn niets waard als je vervolgens fout op fout maakt.quote:
Zoveel fouten maak ik nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gedraag je eens een beetje Tjacka. Excuses zijn niets waard als je vervolgens fout op fout maakt.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoveel fouten maak ik nu ook weer niet.![]()
Nouja, ik vind het wel zonde hoe het in COR gaat. Dat vinden meer users.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna zeggen dat er iets dwars zit.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het wel zonde hoe het in COR gaat. Dat vinden meer users.
Lekker boeiend joh. Laat gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar je hoeft geen kruistocht te gaan houden. Laat gaan joh.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uh, oke. Je hebt duidelijk niet meegelezen. Dat pseudomodden ging niet over mij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed je even gesproken te hebben Lenny. Blijf pseudomodden je doet het heel leuk!
Als je er wel graag post hou je dan gewoon aan de (in jouw ogen misschien) idiote regels. Leer er mee leven, zoals we nu allemaal doen in deze tijden van idiote regels.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ik post er graag mee. Ook omdat ik er 40-45 uur per week mee bezig ben.
Hoe staat het met het EK haxball?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:57 schreef Coco. het volgende:
@:scrummie2.1 plaatst een zinnige post.
Dat dit kan.
Dat kan toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ik post er graag mee. Ook omdat ik er 40-45 uur per week mee bezig ben.
Bedankt maat.quote:
Je moeder.quote:
Gewoon simpele ham-kaas-broodje-tosti'squote:Op dinsdag 14 april 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor tosti?
Een goede vriend van me heeft een erg goed recept. @:jr-style-93
Oh, nou, dat is ook ooit erg lekker.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
[..]
Je moeder.
[..]
Gewoon simpele ham-kaas-broodje-tosti's
Als jij dat principe nou eens zou overnemen, dan waren we al een heel eind.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelukkig een keer niet iemand die van iets heel simpels iets heel moeilijks weet te maken.
niet gelezenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, nou, dat is ook ooit erg lekker.
Wat voor kaas? Dat is wel belangrijk.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
@:jr-style-93
Teveel suikersquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
teveel koolhydraten
die haal ik liever uit fruitgod
Zo groei je nooitquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
teveel koolhydraten
die haal ik liever uit fruitgod
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
suiker is inderdaad een koolhydraat
hoop dat stinho opletquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:40 schreef JanCees het volgende:
typisch probeert ons weer te bekeren met zijn dieet
punt is dat hij nooit zal toegeven als hij ermee stoptquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:40 schreef JanCees het volgende:
typisch probeert ons weer te bekeren met zijn dieet
Lenny vergooit zijn kansen op het modden van FEE.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny is erg druk met de mods de laatste tijd.
Ik moet hier elke keer weer om lachen. Gadverdamme.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, nou, dat is ook ooit erg lekker.
Wat voor kaas? Dat is wel belangrijk.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
@:jr-style-93
Meer saus dan wat andersquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet hier elke keer weer om lachen. Gadverdamme.
Ik wist niet dat dit een verwijzing was naar een andere post (ik had de post van Lenny ook niet gelezen tbh) maar nu heb ik hem even opgezocht en smakelijk (lol) moeten lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet hier elke keer weer om lachen. Gadverdamme.
okquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een verwijzing was naar een andere post (ik had de post van Lenny ook niet gelezen tbh) maar nu heb ik hem even opgezocht en smakelijk (lol) moeten lachen.
Dit ter info.
link dan naar die post johquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een verwijzing was naar een andere post (ik had de post van Lenny ook niet gelezen tbh) maar nu heb ik hem even opgezocht en smakelijk (lol) moeten lachen.
Dit ter info.
De verwijderde posts zijn helemaal geniaal.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Robinook of zo wordt echt ontzettend boos.
Erg flauw dit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
De verwijderde posts zijn helemaal geniaal.
Al kan jij die niet lezen.
bedankt!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Typisch, je hebt gelijk.
CUL / Tosti topic
@RobinOok godquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Typisch, je hebt gelijk.
CUL / Tosti topic
ik vind deze post ook erg grappig van JRquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh het smaakt anders gewoon heerlijk.
Misschien moet jij ook eens iets proberen wat niet in je comfortzone ligt
Hoiquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind deze post ook erg grappig van JR
Jammer dat je mijn posts niet allemaal leest. Maar gelukkig heb ik je indirect toch laten lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ter info.
@Calandquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
Rotterdam officieel Corona hoofdstad van NEDERLAND.
een keertje niet de eerste en de laatstequote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
qua opnames?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
Ja gaat best lekker. Derde keer al vandaag.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lukt het een beetje?
Ik ben sushi aan het bestellen.
Erg veel. Gisteren gezopen? Of heb je er geen verklaring voor?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja gaat best lekker. Derde keer al vandaag.
loltwitter:mdudas twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 14:10:00Your daily reminder that there are two Americas https://t.co/m3bzxGCVOM reageer retweet
Gisteren gezopen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg veel. Gisteren gezopen? Of heb je er geen verklaring voor?
Foto's van je stront posten is al een vooruitgang ten opzichte van je normale posts.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet meer kwaliteit posten van @:ggmm en @:maxi-mus
Dus even niet
KOEKOEKquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Foto's van je stront posten is al een vooruitgang ten opzichte van je normale posts.
BOEM! KOEKOEK!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Foto's van je stront posten is al een vooruitgang ten opzichte van je normale posts.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hou je bek tegen tjacka domme kutfriesquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
nondeju zeg!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo zeg!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Voor mij niet althans.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lennygod, begint de rust weer wat meer terug te keren?
Sterkte!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Voor mij niet althans.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dacht dat jij alco wasquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag en zondag gedronken. Ben er eigenlijk weer even klaar mee.
Ik kan wel ff antwoord geven. Ik geef zelf les aan groep 3 en 4.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ropenen-scholen.html
"Sommige leraren zien het zelfs als een experiment en maken zich boos dat er over het openen van de scholen wordt nagedacht, terwijl er nog veel onduidelijk is", meldt de AOb, de grootste onderwijsbond.
@:jojoortje is dit echt zo? Of willen jullie gewoon niet werken voor je coronageld?
Hoeveel uur kost je dat in de week?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik kan wel ff antwoord geven. Ik geef zelf les aan groep 3 en 4.
Ik ben momenteel evenveel op school als normaal, digitaal les geven en instructie filmpjes maken, werkpakketten klaarleggen, digitaal vergaderen en vragen beantwoorden via chat van ouders/kinderen.
Een collegajuf is 62, heeft diabetes en astma en ziet daardoor haar kleinkinderen niet. En dan zou zij straks na de meivakantie wel aan een klas weer moeten lesgeven. Het is allemaal een beetje dubbel als het niet concreet is of kinderen het virus wel doorkunnen geven, zonder zelf (milde) klachten te hebben. Dat is ook wel een beetje waarom veel leerkrachten als een experiment zien.
Woensdag 2 afleveringen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is tof. Maar ze gaan het als 1 lange film uitzenden toch?
Bedankt voor de reactie.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel evenveel op school als normaal, digitaal les geven en instructie filmpjes maken, werkpakketten klaarleggen, digitaal vergaderen en vragen beantwoorden via chat van ouders/kinderen.
Een collegajuf is 62, heeft diabetes en astma en ziet daardoor haar kleinkinderen niet. En dan zou zij straks na de meivakantie wel aan een klas weer moeten lesgeven. Het is allemaal een beetje dubbel als het niet concreet is of kinderen het virus wel doorkunnen geven, zonder zelf (milde) klachten te hebben. Dat is ook wel een beetje waarom veel leerkrachten als een experiment zien.
@JR-Style-93quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Lange_Lans
Balzak geschoren. Gewoon op de dinsdagmiddag. Heb ze voor de gelegenheid spic en span genoemd, nu.
Pics in DM.
5quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ook maar 4 ofzo toch? Tijd geleden dat ik het gezien heb.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:31 schreef Tjacka het volgende:
Boys ik heb een Pacman speelautomaat gewonnen.
Omgquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:31 schreef Tjacka het volgende:
Boys ik heb een Pacman speelautomaat gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |