Bedankt maat.quote:
Je moeder.quote:
Gewoon simpele ham-kaas-broodje-tosti'squote:Op dinsdag 14 april 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor tosti?
Een goede vriend van me heeft een erg goed recept. @:jr-style-93
Oh, nou, dat is ook ooit erg lekker.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
[..]
Je moeder.
[..]
Gewoon simpele ham-kaas-broodje-tosti's
Als jij dat principe nou eens zou overnemen, dan waren we al een heel eind.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelukkig een keer niet iemand die van iets heel simpels iets heel moeilijks weet te maken.
niet gelezenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, nou, dat is ook ooit erg lekker.
Wat voor kaas? Dat is wel belangrijk.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
@:jr-style-93
Teveel suikersquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
teveel koolhydraten
die haal ik liever uit fruitgod
Zo groei je nooitquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
teveel koolhydraten
die haal ik liever uit fruitgod
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
suiker is inderdaad een koolhydraat
hoop dat stinho opletquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:40 schreef JanCees het volgende:
typisch probeert ons weer te bekeren met zijn dieet
punt is dat hij nooit zal toegeven als hij ermee stoptquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:40 schreef JanCees het volgende:
typisch probeert ons weer te bekeren met zijn dieet
Lenny vergooit zijn kansen op het modden van FEE.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny is erg druk met de mods de laatste tijd.
Ik moet hier elke keer weer om lachen. Gadverdamme.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, nou, dat is ook ooit erg lekker.
Wat voor kaas? Dat is wel belangrijk.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
@:jr-style-93
Meer saus dan wat andersquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet hier elke keer weer om lachen. Gadverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |