Ik wist niet dat dit een verwijzing was naar een andere post (ik had de post van Lenny ook niet gelezen tbh) maar nu heb ik hem even opgezocht en smakelijk (lol) moeten lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet hier elke keer weer om lachen. Gadverdamme.
okquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een verwijzing was naar een andere post (ik had de post van Lenny ook niet gelezen tbh) maar nu heb ik hem even opgezocht en smakelijk (lol) moeten lachen.
Dit ter info.
link dan naar die post johquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een verwijzing was naar een andere post (ik had de post van Lenny ook niet gelezen tbh) maar nu heb ik hem even opgezocht en smakelijk (lol) moeten lachen.
Dit ter info.
De verwijderde posts zijn helemaal geniaal.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Robinook of zo wordt echt ontzettend boos.
Erg flauw dit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
De verwijderde posts zijn helemaal geniaal.
Al kan jij die niet lezen.
bedankt!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Typisch, je hebt gelijk.
CUL / Tosti topic
@RobinOok godquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Typisch, je hebt gelijk.
CUL / Tosti topic
ik vind deze post ook erg grappig van JRquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh het smaakt anders gewoon heerlijk.
Misschien moet jij ook eens iets proberen wat niet in je comfortzone ligt
Hoiquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind deze post ook erg grappig van JR
Jammer dat je mijn posts niet allemaal leest. Maar gelukkig heb ik je indirect toch laten lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ter info.
@Calandquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
Rotterdam officieel Corona hoofdstad van NEDERLAND.
een keertje niet de eerste en de laatstequote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
qua opnames?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
Ja gaat best lekker. Derde keer al vandaag.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lukt het een beetje?
Ik ben sushi aan het bestellen.
Erg veel. Gisteren gezopen? Of heb je er geen verklaring voor?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja gaat best lekker. Derde keer al vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |