Ik denk dat zijn vogels hem wakker schreeuwen of zouden die ook uitslapen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
Ik verdenk Drizzt ervan de wekker om half 10 te zetten om vervolgens door te slapen
Die hebben sinds Drizzt de hordeur heeft weggehaald definitief de hoop op een beter bestaan opgegeven.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vogels hem wakker schreeuwen of zouden die ook uitslapen?
quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
Ik verdenk Drizzt ervan de wekker om half 10 te zetten om vervolgens door te slapen
Ik hoor Freyja wel, maar valt best mee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vogels hem wakker schreeuwen of zouden die ook uitslapen?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben sinds Drizzt de hordeur heeft weggehaald definitief de hoop op een beter bestaan opgegeven.
Ik heb net genottelijk zitten poepen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Drizzt maakt niet goed schoon onder het randje.
Ik verdenk Freyja ervan een poging te wagen om je te doden Drizzt. Hij wilde gewoon dat je buiten het vleermuisvirus opliepquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Neuh.
[..]
Ik hoor Freyja wel, maar valt best mee.
[..]De hordeur zit er nog in, ik hou de balkondeur gewoon dicht
[..]
Ik heb net genottelijk zitten poepen.
*Zijquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verdenk Freyja ervan een poging te wagen om je te doden Drizzt. Hij wilde gewoon dat je buiten het vleermuisvirus opliep
https://nl.wikipedia.org/wiki/Freya_(godin)quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is die vogel vernoemd naar die slettenpoes van Ajax TV?
O ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Freya_(godin)
Pardon?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef Coco. het volgende:
Freya ging naar de dwergen en vroeg om het halssnoer. Maar de dwergen wilden dit alleen geven als zij elk één nacht met haar het bed mochten delen. Met tegenzin gaf Freya hieraan toe, ze wilde immers dolgraag het halssnoer hebben dat haar nog mooier zou maken dan ze al was.
Natte droom van @aTypischquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef Coco. het volgende:
Freya ging naar de dwergen en vroeg om het halssnoer. Maar de dwergen wilden dit alleen geven als zij elk één nacht met haar het bed mochten delen. Met tegenzin gaf Freya hieraan toe, ze wilde immers dolgraag het halssnoer hebben dat haar nog mooier zou maken dan ze al was.
Die vogel is dus gewoon vernoemd naar een hoer.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef Coco. het volgende:
Wat een hoerquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef Coco. het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vogel is dus gewoon vernoemd naar een hoer.
quote:
Van wat ik begrijp hebben ze het nu juist drukker.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ropenen-scholen.html
"Sommige leraren zien het zelfs als een experiment en maken zich boos dat er over het openen van de scholen wordt nagedacht, terwijl er nog veel onduidelijk is", meldt de AOb, de grootste onderwijsbond.
@:jojoortje is dit echt zo? Of willen jullie gewoon niet werken voor je coronageld?
Nog drukker?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp hebben ze het nu juist drukker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |