laat ik het maar zo stellen, blij dat die kleuter nog niets te vertellen heeft behalve gebral in de ruimtequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat ik het maar zo stellen, blij dat die kleuter nog niets te vertellen heeft behalve gebral in de ruimte
Ik heb iedere dag nu om 10 uur een teams vergadering. "om te kijken hoe het met iedereen gaat"quote:
Dan is ‘ie toch wel definitief van dat voetstuk afgevallenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog een jaartje Tarado, nog een jaartje
Hier ook. Heb nu een opdracht van 1-2 weken ofzo, dus ik kan mezelf iedere dag herhalenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag nu om 10 uur een teams vergadering. "om te kijken hoe het met iedereen gaat"
Gaat wel weer een VVD landslide worden en dat allemaal dankzij Jaapgodquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is ‘ie toch wel definitief van dat voetstuk afgevallen
Scrum antigenotquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag nu om 10 uur een teams vergadering. "om te kijken hoe het met iedereen gaat"
Er kan in een jaar veel veranderenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat wel weer een VVD landslide worden en dat allemaal dankzij Jaapgod
Die mag wel erelid worden voor het redden van Markoe
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of TrumpGoat nog herkozen wordtquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat wel weer een VVD landslide worden en dat allemaal dankzij Jaapgod
Die mag wel erelid worden voor het redden van Markoe
Tegen Biden?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of TrumpGoat nog herkozen wordt
met die halve dooie als tegenkandidaat moet hij eerst een M16 in de perszaal leegschieten voordat dat fout gaatquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of TrumpGoat nog herkozen wordt
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |