Hoeveel uur kost je dat in de week?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik kan wel ff antwoord geven. Ik geef zelf les aan groep 3 en 4.
Ik ben momenteel evenveel op school als normaal, digitaal les geven en instructie filmpjes maken, werkpakketten klaarleggen, digitaal vergaderen en vragen beantwoorden via chat van ouders/kinderen.
Een collegajuf is 62, heeft diabetes en astma en ziet daardoor haar kleinkinderen niet. En dan zou zij straks na de meivakantie wel aan een klas weer moeten lesgeven. Het is allemaal een beetje dubbel als het niet concreet is of kinderen het virus wel doorkunnen geven, zonder zelf (milde) klachten te hebben. Dat is ook wel een beetje waarom veel leerkrachten als een experiment zien.
Woensdag 2 afleveringen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is tof. Maar ze gaan het als 1 lange film uitzenden toch?
Bedankt voor de reactie.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel evenveel op school als normaal, digitaal les geven en instructie filmpjes maken, werkpakketten klaarleggen, digitaal vergaderen en vragen beantwoorden via chat van ouders/kinderen.
Een collegajuf is 62, heeft diabetes en astma en ziet daardoor haar kleinkinderen niet. En dan zou zij straks na de meivakantie wel aan een klas weer moeten lesgeven. Het is allemaal een beetje dubbel als het niet concreet is of kinderen het virus wel doorkunnen geven, zonder zelf (milde) klachten te hebben. Dat is ook wel een beetje waarom veel leerkrachten als een experiment zien.
@JR-Style-93quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Lange_Lans
Balzak geschoren. Gewoon op de dinsdagmiddag. Heb ze voor de gelegenheid spic en span genoemd, nu.
Pics in DM.
5quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ook maar 4 ofzo toch? Tijd geleden dat ik het gezien heb.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:31 schreef Tjacka het volgende:
Boys ik heb een Pacman speelautomaat gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |