loltwitter:mdudas twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 14:10:00Your daily reminder that there are two Americas https://t.co/m3bzxGCVOM reageer retweet
Gisteren gezopen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg veel. Gisteren gezopen? Of heb je er geen verklaring voor?
Foto's van je stront posten is al een vooruitgang ten opzichte van je normale posts.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet meer kwaliteit posten van @:ggmm en @:maxi-mus
Dus even niet
KOEKOEKquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Foto's van je stront posten is al een vooruitgang ten opzichte van je normale posts.
BOEM! KOEKOEK!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Foto's van je stront posten is al een vooruitgang ten opzichte van je normale posts.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hou je bek tegen tjacka domme kutfriesquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
nondeju zeg!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo zeg!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Voor mij niet althans.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lennygod, begint de rust weer wat meer terug te keren?
Sterkte!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Voor mij niet althans.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dacht dat jij alco wasquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag en zondag gedronken. Ben er eigenlijk weer even klaar mee.
Ik kan wel ff antwoord geven. Ik geef zelf les aan groep 3 en 4.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ropenen-scholen.html
"Sommige leraren zien het zelfs als een experiment en maken zich boos dat er over het openen van de scholen wordt nagedacht, terwijl er nog veel onduidelijk is", meldt de AOb, de grootste onderwijsbond.
@:jojoortje is dit echt zo? Of willen jullie gewoon niet werken voor je coronageld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |