Ik mag hopen dat dit een parodie account is?quote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch leeft nog! Hoe lang weet ik niet, maar het is hem in ieder geval gelukt om 2 kapsalons achterover te slaan.
[ afbeelding ]
hij was hier in het topic afgelopen nachtquote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch leeft nog! Hoe lang weet ik niet, maar het is hem in ieder geval gelukt om 2 kapsalons achterover te slaan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een parodie account is?
rijst is altijd lekker nielsiequote:Op maandag 13 april 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Maar ik moet er wel bij vertellen dat hij morgen zijn rijst, kipfilet en broccoli weer tot de gram nauwkeurig af zal wegen!
Ik vind zelf FIFA niet zo leuk.quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Net effe uurtje gesport
@:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Pardon?quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Net effe uurtje gesport
Morgen t/m donderdag alle films en daarna ook nog wat afleveringen achterna. Diep in de nacht.quote:
@onlogisch ook, al bestaat sporten bij hem uit het naar binnen proppen van 2 kapsalons.quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Net effe uurtje gesport
Zodat ze weer eens tijd hebben om te staken?quote:Op maandag 13 april 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de hele zomer moet doorwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |